Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 619
Noen som ikke har fått utbetalingen sin idag. Sitter å lurer på om det ikke kommer noe idag ?
Jeg får neste mandag hvertfall, men jeg skal heller ikke sende meldekort før lørdagen som kommer. Så hvis du sendte meldekort i helga ville det vært rart hvis du ikke har fått noe idag.
Sist endret av HallaKompis; 3 uker siden kl. 16:43.
Kommer inn i morra dessverre. Kopi fra mld som kommer opp når du trykker på "Utbetalinger"

"Brukere som har levert meldekort på lørdag og søndag vil denne gang få utbetaling tirsdag 4. juni. Vi har hatt en feil som nå er rettet. Vi beklager ulempen dette medfører.

Etterbetaling av trygdeoppgjøret for AAP og dagpenger er utbetalt. De fleste vil ha pengene på konto 3. eller 4. juni. På etterbetalingen trekkes det skatt etter prosentdelen av skattekortet."
Ja det er enda en feil ja. Jeg fikk attentusen telefoner av folk som i ulik grad var ampre.

Det er ikke ditt lokale NAV kontor som har «skylda». Selve bankgreiene er det noen andre som driver med. NAVs fagsystemer og datadrit er mildt sagt på trynet. Det virker sjelden heeeelt som det skal, som er helt sjukt i seg selv.

Kanskje feil sted å begynne med slik rant, men dere fortjener å vite at systemene som brukes til saksbehandling og til å kjøre utbetalinger er drit dårlige. Sopra Steria er visst de som drifter det og de kan dra til helvete.

Ha en fin dag folkens