Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1469
Hei, har røyket cannabis i 3dager nå ca 1g per dag. Jeg har urinprøve om 2 uker som skal sendes til lab. Er det mulig å få rent piss før den eller er jeg fucked?
Tipper det går greit.
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Tipper det går greit.
Vis hele sitatet...
Er det noen måter å få cannabisen raskere ut av urinen som du vet om? Slik jeg er sikker
Ikke som jeg vet 100%, men det lagres i fettvev så prøv å forbrenn mest mulig og drikke mye vann.
jeg røyka et par dager på rad og pissa rent 10 dager etterpå.
Sitat av SkammeligNykter Vis innlegg
Du er fucked.
Vis hele sitatet...
Ojsann!
Jeg var litt kjapp her, og leste 2 dager..
Med to uker KAN det gå, men det er umulig å vite.

Men..
Hvorfor røyke når du er på prøver?
Resulterer ikke det bare i noen minutters kos, for så å bli til 2-3 uker med noia for resultatet?
Sist endret av SkammeligNykter; 19. februar 2021 kl. 22:16.
om du bare røyker av og til og har røykt i 3 dager, men er 14 dager til urinprøven? jeg kan ikke love noe men jeg vil med 99% sikker på at du er rein til da så lenge du ikke rører mer før prøven. du kan også kjøpe "hjemmetester" som du eventuelt kan ta før prøven for å få sleppe noen uker med noi'ing om det skulle i verste fall slått ut
Anonym bruker
"Fortrolig Kirkegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Eneste og sikre måte, drikk masse vann i forkant, slikt at du pisser blankt (desto gulere, desto mer virkemiddel(metabolitter). Det tar tid å analysere og du er 100% helt ren til neste prøve. Godt mulig du er ren uansett, men ville ikke tatt sjansen.
Det er et million marked med «cleansing drinks» i statene, du finner haugevis av alternativer hvis du bruker Google. De dyreste alternativene hevder å gi deg reint piss på null komma niks og blir lov priset.
Anonym bruker
"Hjemmelaget Succubus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er i samme situasjon selv, vil høre andres erfaringer om dette..
går det fortere vist jeg bruker pepper i mellomtiden? Vet at pepperen sitter i 3-4 dager av egen erfaring.
Anonym bruker
"Hoppende Hippokam"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
hahahaha - spis sunt en periode, da veggis kosthold med minimalt av fett osv.
Drikk kun sitronvann, bland ut ganske heftig, ca 1 del sitron og 4 deler vann.

Tren, svett, tren, svett osv.

Der er ingen snarveier...
Sitat av Anonym Bruker
(desto gulere, desto mer virkemiddel(metabolitter).
Vis hele sitatet...
Metabolitter er ikke det samme som virkemiddel slik Anonym her påstår. THC-syre (11-. COOH-THC) er metabolitten som metaboliseres fra virkestoffer tetrahydrocannabinol, og det er dette de tester etter på urinprøver og derfor det kan det spores lenger i urin enn blod da dette lagres i fettvevet og kan føre til opphopning ved høyt inntak over lenger tid.

Selv har jeg røyka en uke, venta 3 og deretter tatt prøver i 4 mnd på rad uten problemer. Pisset var relativt utvanna hver gang, og drakk noe sitronsaft fordi jeg trodde det hadde noe å si av en eller annen grunn. Men det føltes litt som lotto hver gang jeg venta på resultatet.

For å være ærlig tror jeg du har gode sjanser for å pisse reint. Men vil absolutt være en dobbeltmoralsk hyklers og råde deg til å ikke gjøre det, men det var kanskje litt seint. Du er nok i grenseland og burde i hvert fall ikke røyke noe mer før prøven. Har du røyka noe de siste dagene nå?

Sitat av Anonym Bruker
går det fortere vist jeg bruker pepper i mellomtiden? Vet at pepperen sitter i 3-4 dager av egen erfaring.
Vis hele sitatet...
Narkotikaassistert detoxing er ikke noe jeg har stor tro på... Hadde jo vært en god unnskyldning for å ta speed da.
Anonym bruker
"Hoppende Hippokam"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Digresjon: Hvorfor vil menneskekroppen holde på THC? Liker den virkelig denne så godt at "DETTE MÅ JEG SPARE PÅ!!! LEEEEEENGE"

Bare en tanke...og jada jeg vet at vi har naturlige Cannabinoid reseptorer og visse matvarer/te osv. kan gjøre deg pittepittelitt fjern....
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Digresjon: Hvorfor vil menneskekroppen holde på THC? Liker den virkelig denne så godt at "DETTE MÅ JEG SPARE PÅ!!! LEEEEEENGE"

Bare en tanke...og jada jeg vet at vi har naturlige Cannabinoid reseptorer og visse matvarer/te osv. kan gjøre deg pittepittelitt fjern....
Vis hele sitatet...
Det er som sagt ikke THC som hoper seg opp i kroppen.

Opioidreseptorer er også naturlige.
Anonym bruker
"Tjukk Makrellhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Digresjon: Hvorfor vil menneskekroppen holde på THC? Liker den virkelig denne så godt at "DETTE MÅ JEG SPARE PÅ!!! LEEEEEENGE"

Bare en tanke...og jada jeg vet at vi har naturlige Cannabinoid reseptorer og visse matvarer/te osv. kan gjøre deg pittepittelitt fjern....
Vis hele sitatet...
Fordi cannabinoider er fettløselige, that's it. Handler ikke om at kroppen vil spare på det eller noe sånt.