Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 839
Anonym bruker
"Stinn Bison"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Får ikke effekt av Tramadol. Har vært helt oppi 600mg. Går på SSRI, så det jeg driver med er rett og slett livsfarlig, men kan det være grunnen til at jeg ikke merker noenting av Tramadol?
Hvilken SSRI?
Sitat av Felleskatalogen
Escitalopram N06A B10 (søkeinput -)

Situasjonskriterium
Gjelder ved tramadoldoser på 150 mg/døgn eller mer.

Klinisk konsekvens
Økt risiko for serotonergt syndrom gjennom farmakodynamisk interaksjon; gjelder primært ved tramadoldoser på 150 mg/d eller mer.
Vis hele sitatet...
Jeg er ikke helt sikker, men tor ikke det er anbefalt. Hvorfor bruker du tramadol? Du er også over anbefalt dosering afaik.
Anonym bruker
"Stinn Bison"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Ellipsis Vis innlegg
Hvilken SSRI?

Jeg er ikke helt sikker, men tor ikke det er anbefalt. Hvorfor bruker du tramadol? Du er også over anbefalt dosering afaik.
Vis hele sitatet...
For å forsøke å ruse meg. Er oppi 800mg i løpet av 24 timer nå, og lever enda.
Anonym bruker
"Stinn Bison"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Er jeg som lagde denne tråden om det er noen sammenheng - https://freak.no/forum/showthread.php?t=298663
Igjen, hvilken SSRI? Ja jeg tror ikke du dør, selvom du faktisk kan være i fare for det. Ser tramadol har veldig mange interaksjoner med flere typer(grupper) antidepressiva. Enda godt du ikke står på en type mao-hemmer.

Men hva er vitsen? Får du ikke effekt så slutt å ta dem, spar dem til du har sluttet med AD.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Numb all the way
Freakyme71's Avatar
41 7
Jeg fikk dårligere effekt da jeg gikk på SSRI. Men slutt med det, please. Er livsfarlig å blande de.