Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1388
Kult.

Kunne fungert bra som bakgrunnsmusikk til et spillbrett type mørkt og litt skummelt, sånn ikke altformye action. Var det første jeg tenkte da jeg hørte låten. Sånn bortsett fra "skrapinga" på slutten.
Hadde den hatt et annet navn skulle jeg vurdert å høre, men å kalle noe sick beat bra, får meg til å tenke at det er det absolutte motsatte.
first things first; det her var 1000x bedre en det du har lagt ut her før. du har virkelig forbedra deg! om du fortsetter å produsere skal du se at du blir enda flink

jeg tenker at du kan droppe clapsa du har lagt etter snaresa. høres ut som du bruker Nexus, prøv å layere noen high-pitch korte strings oppå beaten, eller noe annet for å få et fyldigere lydbilde. du kan da evnt legge plucksa opp en oktav her og der for variasjon.

keep it going!

-Panama
Sist endret av Panama; 22. august 2017 kl. 14:54.