Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 5416
Anonym bruker
"Ydmyket Hippogriff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
hei jeg og 2 kompiser tenke å ta mdma før en fest ikveld, vi har rullet 3 ganger før, men vi er veldig skeptiske om de andre på festen vill se det på oss. noen som har erfaring med mdma og fest og evt tips ? lite lokale, rundt 100 personer
Folk kommer til å se at dere er tura. Har dere tenkt til å bare holde dere for dere selv? Ikke snakke med andre?

..evt, kommer det til å være veldig mørkt? Tallerkenpupiller og kjevegnissing gjør det ganske vanskelig å skjule. Ingen du snakker med kommer til å tro at pupillene dine ser ut som bildet under om dere bare har drukket alkohol:

Hvis dere tar en relativt lav dose - f.eks. 80-100 mg, vil symptomer som kjevegnissing osv bli dempet kraftig. Pupillene er jeg ikke helt sikker med. Men med tanke på at de andre på festen sannsynligvis kommer til å drikke alkohol, er det ikke sikkert at de faktisk er så observante at de legger merke til dette. Hvertfall ikke om det blir en typisk fyllefest.

Ta en 100 mg drop en liten stund før festen, og fyll på med et par små linere litt senere på kvelden. Tror det skal gå fint.
Jeg ville ventet til litt utpå kvelden med å ta det når resten av gjengen har litt promille og ikke er like observante.
Hvorfor ikke vente til folk har fått litt promille? Folk som er klin edru vil se at dere har fått i dere noe sterkere enn øl. Hvis dere venter vil dere også få muligheten til å se an hvor gunstig det er å rulle i de omgivelsene. Kjipt å komme dit tura å møte på(f.eks) mange gamle kjente som plutselig vil stå å mimre om gamledager.

Edit: Ninja.
Sist endret av subscribe; 1. april 2017 kl. 15:17.
Om dere virkelig vil starte før festen da dere en dose på 50-80mg(kvalitets avhengig) og fyll heller på med en ekstra dropp/liner når festen er igang og folk begynner slippe seg løse. Da burde det ikke oppstå noen problemer.

Hvis noen skulle kommentere øynene dere er det greit og ha et svar klart på forhånd.
Erfaringsmessig er det helt urolig hva man kan slippe unna med i selskap med streite mennesker.

Har aldri opplevd å bli "ferska"; det nærmeste jeg kommer er vel da jeg og en kompis var ute og gikk på syre og møtte noen gamle klassekamerater som trodde vi hadde "røyka". En kompis ble stoppet i bil av Politiet på full MDMA-tur, og var helt overbevist om at han var busted, før politimannen bare vinket ham videre.

Etter 40 mg 2C-B på et utested/partysted (egentlig på psytrance-fest; ble for tura til å være der inne) ble jeg så varm og fjern at jeg bare måtte sitte, og deiset ned ved siden av et superstreit homsepar. Før jeg visste ordet av det, hadde jeg forvillet meg langt inn i en jovial bli-kjent-spørrerunde, og svarte for meg så godt jeg kunne. Når jeg rett som det var mista tråden, viste de stor forståelse og gjentok det siste jeg hadde sagt, slik at jeg klarte å konstruere en setning eller to i fortsettelsen. Etter mange minutter måtte jeg bare fortelle dem at jeg hadde tatt et hallusinogen, ikke husket mer enn ti sekunder tilbake i tid og at alt jeg sa egentlig bare var ord som passet etterhverandre der og da, uten noen substans eller rød tråd annet enn den de lagde for meg. De ble rimelig bleke om nebbet, kom plutselig på at de måtte gå NÅ, og gikk uten å drikke opp drinkene sine.

Litt moderasjon mht. dose og en noe utsatt ankomst (mtp. promille hos de andre) vil i de fleste tilfeller være tilstrekkelig. Vanlige folk reagerer ikke på pupiller og andre symptomer på samme måte som frikere. Det er verre om det på forhånd foreligger mistanke, og/eller det finnes eks-frikere blant de streite.
Jeg tok en god dose MDMA engang på byen.
Jeg gikk rundt å trodde jeg så helt fin ut helt til jeg fikk øyekontakt med meg selv i ett speil

Plutselig så skjønte jeg hvorfor damer jeg hadde sett litt på den kvelden ble så forstyrret når blikka våre møttes
Øya mine var kun pupiler (mye sykere en det bilde over her) og hadde øynene så opp som det gikk an. Pluss det syke ansikte :P

Det som reddet meg var at det var halloween og alle hadde kledd seg ut (og dritings). Jeg hadde på meg ansikts maling som ikke så ut i helvette, pluss det jævla molly anisktet var noen som trodde jeg hadde på linser som matcha ansiktsmalinga :P

Når det er sagt.. Uten om at ansikt/øyner blir veldig avslørende så var stemninga blandt fulle folk og kaos en jævla dårlig setting å rulle i. Det ødla 70% av den gode følelsen for meg. Etter min mening så var det ikke vært å bruke opp mollyen på den kvelden. Hadde vært så jævla mye bedre med ett molly party hjemme eller på et rave etc..
Sist endret av Alge; 1. april 2017 kl. 17:02.
Da hadde jeg droppet festen og heller blitt hjemme Det blir jo 10 x bedre uansett
I mindre doser blur jeg ett supersosialt overmenneske, jeg har ingen hemninger med å ta mindre doser mdma i større forsamlinger i det hele tatt, men så er ikke jeg typen som bryr meg om "å nei, hva om de finner ut av det" og "jeg vil være med folk i samme form som meg" .. Går helt fint
Jeg får gjerne pupiller som på bildet øverst i tråden når jeg drikker. Jeg får svært sjeldent bemerkninger, men av og til kommer det: ''Du har sykt store pupiller'' og så skjer det ikke mer etter det. Jeg har endog blitt kastet ut av utesteder på grunn av det før. Jeg gnisser forøvrig også av og til tenner når jeg drikker også (ukontrollert). Og bare for å toppe det så kan øynene mine begynne å rulle bakover i hodet om jeg er dritings og får nikotinsjokk. Vennene mine tror jeg er en (ish) streiting.
Sitat av ztaale Vis innlegg
I mindre doser blur jeg ett supersosialt overmenneske, jeg har ingen hemninger med å ta mindre doser mdma i større forsamlinger i det hele tatt, men så er ikke jeg typen som bryr meg om "å nei, hva om de finner ut av det" og "jeg vil være med folk i samme form som meg" .. Går helt fint
Vis hele sitatet...
Hvor mye doserer du ca når du tar mindre doser? Har aldri prøvd noe mindre en de vanlige anbefalte startdosene
0.08-0.1 ish