Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 2611
Hei!
Jeg kjøpte litt speed sammen med en kompis på fredag. ( i og med at det var min første gang og dette var helt sinnsykt spontant kl5 på morran pga vi ikke hadde klart og skaffe MDMA) så tok vi ikke en særlig stor dose.
Jeg er litt mer varsom og forsiktig når det kommer til stoffer enn kompisen min, men vi ble ihvertfall utdelt en kapsel hver når vi kjøpte det som dealeren sa var Oxy. (som hjelp til og slokne etter turen)

Jeg har ikke turt og ta den enda, men tenker og kanskje ta den ikveld. Kompisen min tok pilla igår, men han sa at det føltes ut som han lå og fløyt i vann når han lå i senga si ( xD ).

Det er en liten kapsel på størrelse med en liten ritalin kapsel ( 10 - 20mg)
muligens. Den er oransj/besj på halve kapselen, og ganske brun på den andre halvdelen.
er dette et dumt spørsmål, eller kan noen bekrefte at dette kanskje er oxy?

og en annen ting, er det innafor og snorte litt og litt? eller skal jeg bare drite i det, og ta hele kapselen i kveld ?
Sist endret av Meechy; 19. juni 2016 kl. 16:26.
Høres ut som Oxy det ja:

http://www.nps.org.au/__data/cmi_images/pill_images/T0524202.gif

Du vil få bedre effekt av å spise. Oxy har sånn 60% biotilgjengelighet nasalt og 90% oralt.
Trådstarter
10 0
Sitat av bloodshotEyes Vis innlegg
Høres ut som Oxy det ja:

http://www.nps.org.au/__data/cmi_images/pill_images/T0524202.gif

Du vil få bedre effekt av å spise. Oxy har sånn 60% biotilgjengelighet nasalt og 90% oralt.
Vis hele sitatet...
Allright. Takk for info.
Kan jeg ta det mens jeg skal sitte våken litt? eller skal jeg ta det rett før senga?
( kommer jeg til og bli slått ut, eller er det mulig for en førstegangsbruker og holde seg våken ? )
Du kan godt ta den om du tenker å sitte oppe litt, 20mg er perfekt førstegangsdose etter min mening, kos deg!