Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2651
jeg hadde en mobil med masse bilder på som ble knust for ikke så lenge siden. den vil fortsatt på osv, men skjermen er helt fucked. så jeg prøvde å koble den til pcen for å overføre bildene over til pcen og deretter over til den nye mobilen min. men det står at den ikke finner noen bilder i det hele tatt... noen som vet hva jeg kan gjøre?
Regner med det er snakk om iPhone? Har du sjekka på icloud.com om bildene dine ligger der?
Sitat av hippitus Vis innlegg
Regner med det er snakk om iPhone? Har du sjekka på icloud.com om bildene dine ligger der?
Vis hele sitatet...
ja er iphone. nei finner ikke bildene mine der...
Med mindre enn noen andre komponenter enn skjermen er ødelagt eller frakoblet så skal det være mulig å hente filene du har lagret på telefonen. Sikker på at det kun skjermen som har blitt skadet og ikke innsidig også?

Kommer det frem noen mapper når du kobler telefonen til PC'en via USB? Har du prøvd å finne bildene med iTunes? Worst case scenario så er det bare å levere telefonen inn til en apple butikk så ordner de det, men du må regne med at de skal ta godt betalt.
Kjøp 50 GB lagring på iCloud for 10 kr per måned. Jeg lagrer alle bildene mine der nå.
Man må vel taste kode/låse opp telefonen for å koble den mot iTunes/PC. Da må du faktisk bytte skjerm for å hente ut filene.
Prøv å snakke med Siri og be henne låse opp telefonen din med kode XXXX. Mulig du har flaks.
I see you...
NAPse's Avatar
Jeg vet ikke om dette fungerer, men jeg har gjort dette med hell på android-telefoner.
Du kan prøve å skaffe en "Camera Connection Kit"(Lightning til USB) og koble til et vanlig tastatur.
Kanskje det tilogmed virker med ladekabel og en USB A Hunn-Hunn adapter.

Verdt å sjekke ut hvertfall. Lykke til.
https://www.youtube.com/watch?v=HvWEDNh4vvs
https://discussions.apple.com/messag...essage31880220

Edit: Kanskje greit å spesifisere at jeg tenkte du kan taste koden din med tastaturet.
Sist endret av NAPse; 16. august 2017 kl. 17:11.