Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 12705
Hei, jeg har noen spørsmål om hva det er jeg har fått i meg. Dette er noen år tilbake. Jeg var på utkikk etter speed, men dealeren vart tom for amfetamin. Han hadde noe han kalte "syntetisk kokain", det var helt rene krystaller, såg ut litt som maldonsalt. Så jeg gikk for dette. Fikk en ganske god speeda form, måtte redosere ca hver halvtime. Etter en 5-6 timer begynte jeg og bli utrolig snørrete, og snørret var grønt, akkurat som i forkjølelse. Deretter en extrem nedtur, både fysisk og psykisk. Nedturen var så jævlig at jeg kastet 2 gram av dette rett i søppla.
Noen som har vært borti dette? Gikk rundt mye av dette i Trondheim for 3-4 år siden.
Dimethocaine perhaps
Tviler på at det er dimethocaine ifølge wikipedia. Men, hvem vet takk for svar!
Hexen? Titegn
Mephedrone muligens. Var det ikke det som kunne ha litt grove krystaller? Var I hvertfall det jeg tenkte på når du sa maldonsalt. :P
▼ ... noen måneder senere ... ▼
går det an å skyte methadrone?
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Anonym bruker
"Skrikende Krabbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
http://www.peoplesrepublicofcork.com...id=1&styleid=1

Jeg må spørre, hvis det var sånn det det så ut var du verdens største tulling som kasta det haha, den kunne du tjent på her i Norge