Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 4487
Jeg har urinprøver nesten hver uke hos både politiet og helsesøster, det går helt fint og jeg har vært helt ren etter jeg begynte rustestingen.
Eneste som er, er at siden jeg begynte på testingen har streken på BUP (Benzodiazepiner?) alltid vært veldig svak, det er nesten så den ikke er der.
Politiet har begynt å være veldig mistenksomme, selvom de i begynnelsen sa at så lenge det var noe som helst der så er det greit.
Jeg har ikke tatt noenting annet enn en imovane (og D vitaminer ) siden jeg begynte, og imovanen tok jeg for snart et halvt år siden så den er utgått.
Lurte på om noen har vært borti dette?
Føler at politiet kanskje bare vil skremme meg litt, men altså det er bare en plage at de skal mistenke noe som ikke er å mistenke. I hvertfall nå som jeg faktisk har vært ren.
Jeg tok en hurtigtest for ca 4 uker siden den slo faktisk svakt ut på opiater som jeg aldri har rørt, men streken ble borte etter en stund da.
Sitat av susiserken Vis innlegg
Jeg tok en hurtigtest for ca 4 uker siden den slo faktisk svakt ut på opiater som jeg aldri har rørt, men streken ble borte etter en stund da.
Vis hele sitatet...
Vet det er mulig å få utslag på urinprøve ved inntak av valmuefrø, tipper du må være skikkelig glad i bakevarer for at det skal skje tho
Skjedde hele tiden da jeg var i rehab, på flere narkotiske stoffer. Var skeptisk selv, men de ansatte sa at dette var helt normalt, og at det ikke var noe å bry seg om.

Tror nok politiet prøver å skremme deg, ja. Det er tross alt jobben deres. Avskrekking, slik at du kan si til dine ruskompiser hvor skumle de er, og at man aldri må ha noe med politiet å gjøre.
Trådstarter
12 1
Sitat av instinktinnsikt Vis innlegg
Skjedde hele tiden da jeg var i rehab, på flere narkotiske stoffer. Var skeptisk selv, men de ansatte sa at dette var helt normalt, og at det ikke var noe å bry seg om.

Tror nok politiet prøver å skremme deg, ja. Det er tross alt jobben deres. Avskrekking, slik at du kan si til dine ruskompiser hvor skumle de er, og at man aldri må ha noe med politiet å gjøre.
Vis hele sitatet...
Ugh, er bare slitsomt om de holder på sånn. Man mister litt tro på seg selv om jeg kan si det på den måten. Dummeste dem gjør er jo å pushe på sånt når alt er halveis på rett vei. Det var etter en "stikk prøve" politiet ble skeptisk, og da var det to av dem så regner med det var litt good cop - bad cop.
BUP = buprenorfin (subutex, et opiat) btw.
Trådstarter
12 1
Sitat av bloodshotEyes Vis innlegg
BUP = buprenorfin (subutex, et opiat) btw.
Vis hele sitatet...
Det hørtes mye mer riktig ut, ja! Har tenkt benzodiazepiner på grunn av den imovanen jeg tok kunne Være eneste svaret på at streken kunne være utydelig (på den første prøven).