Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2927
Jeg har fått noen OxyNorm som jeg får liten effekt av ved å svelge, selv om jeg åpner kapslene. Jeg har erfaring med sprøyter fra langt tilbake, og lurer på hva slags effekt jeg vil få ved å skyte dem. Andre legemidler har jeg fått liten effekt av ved å skyte nemlig.
Hvor mye skal jeg i så fall koke opp, og skal jeg koke opp på samme måte som heroin?
Har ingen erfaring fra sprøyter, men du vil nok få litt bedre virkning, men ikke forvent deg all verden, fordi du tar opp 60-87% av virkestoffet ved oralt inntak. Oxycodone er et av de stoffene man faktisk blir anbefalt å ta oralt.
Sist endret av pkk1990; 20. juni 2016 kl. 12:34.
mytho's Avatar
Trådstarter
9 0
Kan prøve å skyte noen og se. 60-87% opptak ved oralt inntak er egentlig ikke veldig mye. Og enda mindre ved å sniffe.
Pleide få mye mer virkning av heroin ved å skyte det enn å sniffe det. Er så mye som går wasted når man sniffer.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av mytho Vis innlegg
Kan prøve å skyte noen og se. 60-87% opptak ved oralt inntak er egentlig ikke veldig mye. Og enda mindre ved å sniffe.
Pleide få mye mer virkning av heroin ved å skyte det enn å sniffe det. Er så mye som går wasted når man sniffer.
Vis hele sitatet...
Jo 60-80% prosent er faktisk ganske bra tall, det er jo brorparten av stoffet, i legemiddelvitenskapen er det klassifisert som veldig gode orale absorbasjonstall.

Selvfølgelig vil man få raskere effekt av å administrere det intravenøst, man injiserer jo et stoff rett i blodomløpet, problemet er å sørge for at man får i seg kun virkestoff og ikke alle fyllstoffene, fargestoffer og hjelpestoffer som finnes i piller som er ment å tas oralt.
mytho's Avatar
Trådstarter
9 0
Du sa du har ingen erfaring med å skyte, så jeg skal forklare. Måten man blir kvitt fyllstoffet og det overflødige og det skitne (som man finner i heroin og annet gatestoff) er at man legger en bomullsdott i skjeen etter å ha kokt stoffet, og så trekker man virkestoffet fra bomullsdotten.
Jeg har nå ringt en venn og spurt om dette og har blitt anbefalt å bare åpne kapslene, ta flere enn to, og svelge med grapefruktjuice (som får medisiner til å virke raskere). Han sa at, ja, det funker raskere og bedre å skyte, men man får abstinenser etter bare ett skudd. Og jeg er IKKE interessert i mer abstinenser.
Så da svelger jeg det heller.
Takk for svar
Sitat av mytho Vis innlegg
Du sa du har ingen erfaring med å skyte, så jeg skal forklare. Måten man blir kvitt fyllstoffet og det overflødige og det skitne (som man finner i heroin og annet gatestoff) er at man legger en bomullsdott i skjeen etter å ha kokt stoffet, og så trekker man virkestoffet fra bomullsdotten.
Vis hele sitatet...
Der tar du feil dessverre. Enkelt bevis: det er ofte det er nesten null grums igjen etter å ha trekket opp et skudd heroin. I følge deg vil dette bety at dopet er 100% rent, noe det definitivt ikke er.

Alt kommer ann på hvilke binde/bøffe-stoffer som er vannløslig. Noen bindestoffer er det, noen er det ikke. Husk at det er bare 20mg Oxycodone, alt innholdet veier nærmere 200mg.
Sitat av bloodshotEyes Vis innlegg
Der tar du feil dessverre. Enkelt bevis: det er ofte det er nesten null grums igjen etter å ha trekket opp et skudd heroin. I følge deg vil dette bety at dopet er 100% rent, noe det definitivt ikke er.

Alt kommer ann på hvilke binde/bøffe-stoffer som er vannløslig. Noen bindestoffer er det, noen er det ikke. Husk at det er bare 20mg Oxycodone, alt innholdet veier nærmere 200mg.
Vis hele sitatet...
Og ikke nok med det, en bommullsdott vil heller ikke filtrere alt smusset, gjerne ikke de minste partiklene som liker å sette seg i fint vev og skape død og fordervelse.