Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 801
Hei, jeg er kun erfaren når det kommer til å spise ren og hel tørket spiss fleinsopp...
Lurer på ca hvor mange gram én teskje eller spiseskje med pulverisert flein fylt opp til kanten er? Og finnes det en "fingermåte" å beregne/dosere pulverisert fleinsopp på?
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Vente til du får veid det? Er ganske stor forskjell på en 2.8g tur og 4,2 g tur
Ja, du veier det. En milligramsvekt koster nesten ingenting og er den eneste fornuftige måten å måle rusdoser på. Eventuelt kan du lage deg en balansevekt selv, tips: en 1-kroning veier 4,35 g.
Mhyrshkogh
Trådstarter
Jeg kommer til å veie det, dette er i henhold til kjøp og pris...
Like unøyaktig uansett om du skal finne ut mengde for å selge det eller for å ta Det selv. Eneste som er aktuekt er isåfall om du skal fordele mye av pulveret I mindre poser og feks hvis du vet at en skje er omtrent 0.8(feks) så kan du bruke den samme skjea og telle hvor mye du ca har fylt. Men du må Jo fortsatt veie for å være sikker.
Sist endret av Bluesky_; 7. januar 2020 kl. 21:38.
vil tippe en normal toppet teskje er ca 2-3g.
hadde jeg følt for en trip hadde jeg ikke hatt no prob med å ta en teskje (og forventa en medium-sterk trip ca), men snakker vi mer så ville jeg hatt vekt.