Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2306
Hei! Pisser hos politiet nå. Testen de bruker tester for: Hasj (THC)/ Methamfetamin (Meth)/Kokain (COC)/ Amfetamin (AMP)/ Opiater (MOR)/ benzodiazepiner (BZO)/ Metadon (MTD)/ Ecstasy (MDMA)/ Buprenorfin (BUP) Tramadol (TRA). Det jeg er usikker på er om "Muskatnøtt"-te kan spores? Kan det slå ut som Amfetamin/Metamfetamin ettersom muskatnøtt gir en amfetaminliknende rus... Takk for alle svar!
Nei det kan det ikke
Hvor har du det fra at muskatnøtt gir en amfetaminlignende rus?
Nei det får du kjøpt i din lokale butikk, så du er trygg.
Trådstarter
4 1
Når jeg tenker over dette i edru tilstand så under jeg hvor tett det spørsmålet mitt faktisk var�� Bare fordi det gir en amfetaminliknende rus så er det jo fortsatt ikke amfetamin... Hmm... det at det er en amfetaminliknende rus har jeg fått fra nettet og venners erfaringer til deg som lurte�� har fått beskjed om å ikke ta mere en 3stk... Er det dumt av meg å ta 7stk i morgen tidlig da? Fikk ikke effekt av 3 forje gang
Nei, det er ikke lurt. Du blir bare dårlig. Kanskje sykehus-dårlig.
Fra wikipedia:

The primary literature reports various cases of nutmeg ingestion, including attempts by adolescents trying to achieve a "low cost" high.[4] Such recreational uses of nutmeg as a psychoactive agent have caused acute poisoning that required medical treatment, with symptoms including dry mouth, facial flushing, nausea, vomiting, hypertension, tachycardia, dizziness, anxiety, headache, as well as hallucinations, feelings of euphoria and unreality, delirium, irrational behavior, and collapse.[4][6]

Av nysgjerrighet, hvor har du lest at det ligner på amfetamin?
Trådstarter
4 1
Det leste jeg faktisk på en side fra Rustelefonen ahah... Også hadde jeg en venn som fortalte det
Trådstarter
4 1
Sitter å leter etter siden nå
har selv prøvd en muskat, spiste et glass.. ikke under en eneste tid av den "rusen" ligner det amfetamin el noe som helst fenetylamin.
blir bare driiitvarm, svimmel, kvalm og spaca, men ikke på en god måte.
Sist endret av Munted Artist; 12. november 2019 kl. 14:48.
Du skal være rimelig desperat etter rus om du vurderer det der.

While nutmeg produces a similar hallucinogenic high to MDMA, its side effects are far more extreme and uncomfortable. ... The nutmeg high is described as feeling like a “two-day hangover,” with nausea and dizziness that can last up to 12 hours.
Vis hele sitatet...
Minner meg litt om dette spørsmålet fra RUStelefonen.

Jeg har mistet lappen et år, og må gå på jevnlige prøver for og få den tilbake. Ble tatt for bruk av hasj. Har røyket daglig i mange år, så takler ikke tanken på dette. Lurte derfor på om Rød fluesopp slår ut på urinprøver? Synd politiet tvinger meg over på andre stoffer, på denne måten. Finnes det andre stoffer som ikke slår ut på disse testene, f.eks Subutex? Mann, 24 år fra Vestfold
Vis hele sitatet...
Sigh, kan ikke folk bare innse at bil ikke er forenelig med den livsstilen og la sertifikatet ligge?
Sist endret av theimplication; 12. november 2019 kl. 16:19. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
R.i.p 23.04.2021
Muskat på meg minner meg om når man har spist 1gram med god bønne
Å "ruse" seg på muskatnøtt er jo forbeholdt ungdomsskoleelever uten kunnskap om droger. Var det ikke en rapport her for noen år siden om noen som tok masse muskatnøtt og våknet opp to dager senere blind med gjenklistrede øyne pga dehydrering?