Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 2682
noen som vet om årets offisielle russelåt har blitt lansert?
Forundrer meg ikke et sekund hvis det blir Usher - Yeah!
*hate*
Usher med den nye sangen sin..sugent!!
rosa helikopter 4 ever!!
Tipper det blir noe lignende som de 2 siste årene .. en lande plage av fløyte lyder som tærer seg inn i hodene våre :/

*Gruer seg til russe "sangen" kommer*
[i]HS medler på russen.no at årets russelåt for Oslo & Akershus er bestemt. Valget falt til slutt på låta ”Summerjam2003” med gruppa The Underdog Project![/b]
Vis hele sitatet...
Rød RUSS stå på!!!
Har hørt at det ble Usher - Yeah jeg..
Hva er vitsen med en offisiell russelåt som man ikke har lagd selv?
Opprinnelig postet av hit
Har hørt at det ble Usher - Yeah jeg..
Vis hele sitatet...
Her står det hvilken låt som ble den officiele.
den offesiele russelaaten er valgt av et par russ som har rar musikk smak. dette skjer vert aar
ex-crew uten solbriller
SharQ's Avatar
Finnes det faktisk en offisiell russesang altså? Er det ikke bare sangen med mest bass og minst hjerne som tilfeldigvis befinner seg nær toppen av topp20-lista sånn ca i midten av april? Eller er det bare meg?

Vi hadde "whistle song" (Russ Y2K forever), og jeg fikk fnatt hver gang jeg hørte den. Yay russ.
"summerjam 2003" er bedre enn "yeah" men begge suger noe jævelig
enig der Hawk! summerjam er mindre plagsom!
nFF Marshall
morten's Avatar
Aldri forstått konseptet med at det sitter 5 stk (eller liknende) i et styre og skal velge sang for dere?
Hva som blir årets russelåt, er jo helt individuelt for hver person..
Han som ikke spiser kebab
KaldBlod's Avatar
Summer jam er jo utrolig gammel! Den låta som var populær for et par måneder siden var attpåtil bare en remix av den enda eldre versjonen som kom tidlig 2003. Fy faen.

Synd og skam...
Opprinnelig postet av morten

Hva som blir årets russelåt, er jo helt individuelt for hver person..
Vis hele sitatet...
Kunne ikke få sagt det bedere selv! Man må da ha sin "egen" låt ... selv om jeg fatter at det er kult å ha ein sang i felleskapet, selv om den suger 2k :P
Var avstemning på russ.no slik jeg har forstått det, men er helt enig i at det er individuelt for hver person hvilken sang han/hun kommer til å forbinne med russetida.
Vet ingenting
Selv skjønner jeg ikke vitsen med russelåt. Er russelåten ment til å være der sånn at _alle_ russene kan høre på den og _må_ høre på den?

Ser ikke helt vitsen..
en låt jeg alltid kommer til å huske med russetida er "Bad Boys" (orginal sangen)... hver gang vi hørte den i det fjerne løpte alle å gjemte seg
Russelåter for russere. Da vet vi hva den er, og tråden har ikke hensikt lenger. Stor kos fra Olav som blir russ om tre år.