Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3685 739794
Angrer ikke på at jeg valgte LTC for noen måneder siden! 40+ nå!
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Mulig å lage en ASIC miner?
Sitat av Betapirate Vis innlegg
Interesant!!Han sa jo det ganske direkte, at kinesere spekulerer med btc og bruker det som aksjer, men han er jo CEO for btc kina så jeg tar ikke hans ord for noe som helst.

2k usd innen jul? 3k usd til nyttår?
Vis hele sitatet...
Det som overrasket meg er at kinesere ikke bruker kredittkort/bankkort men de bruker nett-tjenester som ligner på paypal for å overføre penger, det er den mest brukte betalingstjenesten i kina.
Når BTC blir mer og mer vanlig nå og flere butikker tar det burde BTC stjele noe markedsandel fra den kinesiske paypal'en.


LTC er forresten på 44.35$
Glad for at jeg holdt meg til LTC ;p
Sist endret av SJefen; 28. november 2013 kl. 10:36.
Sitat av HanDuck Vis innlegg
Mulig å lage en ASIC miner?
Vis hele sitatet...
Ja, det er også mulig å lage et romskip.

Det betyr ikke at du greier det.
Sitat av nikita Vis innlegg
Ja, det er også mulig å lage et romskip.

Det betyr ikke at du greier det.
Vis hele sitatet...
Han kan jo evnt. kjøpe en haug med USB miners, selvom jeg ikke stoler på holdbarheten.
Er det mulig å ha flere currencies i walletten på btc-e?
Hvis jeg ønsker å flytte dem til offside wallet, må jeg ha en wallet for hver currency?
Sitat av pkk1990 Vis innlegg
Er det mulig å ha flere currencies i walletten på btc-e?
Hvis jeg ønsker å flytte dem til offside wallet, må jeg ha en wallet for hver currency?
Vis hele sitatet...
Kun de valutaer som er på BTC. Ja.
Man diskuterer jo nå hvilke verdier man skal bruke når man snakker om bitcoin, siden 0.002 bitcoin er veldig upraktisk, om man skal overføre 10 kr.. Så en interresant post på reddit som beskriver problemene med å bruke mBTC (0.001 btc) og uBTC (0.000001 btc). Han foreslår å bruke bits, enkelt og greit. Og at det er 1 million bits i en bitcoin. Jeg støtter dete, da det er lurt å ha én notasjon å forholde seg til, og man må ta høyde for at prisen kan stige mye mer. Hva tenker dere?
Kun de valuttaene som er på btc-e? Altså kan jeg ha både btc, ltc, ppc og nmc i lommeboken min på btc-e?


Er det noen rimligere exchange enn btc-e, og tar det lang tid før jeg får det på kontoen der hvis jeg overfører idag?
Sitat av pkk1990 Vis innlegg
Kun de valuttaene som er på btc-e? Altså kan jeg ha både btc, ltc, ppc og nmc i lommeboken min på btc-e?


Er det noen rimligere exchange enn btc-e, og tar det lang tid før jeg får det på kontoen der hvis jeg overfører idag?
Vis hele sitatet...
Du kan ha alle de forskjellige valutaene som brukes på BTC-e i lommeboken din der ja. Skal du overføre fra BTC-e og til en offline eller desktop wallet må du ha én wallet for BTC, én for LTC osv.
Sitat av pkk1990 Vis innlegg
Kun de valuttaene som er på btc-e? Altså kan jeg ha både btc, ltc, ppc og nmc i lommeboken min på btc-e?


Er det noen rimligere exchange enn btc-e, og tar det lang tid før jeg får det på kontoen der hvis jeg overfører idag?
Vis hele sitatet...
Jeg overførte penger fra min bankkonto den 20. nov og fikk de inn på btc-e.com igår 27, står på btc-e at det tar 3-7 dager, siden det er veldig mye pågang nå vil jeg tro det tar nærmere 7 dager for deg også. Brukte "hastebetaling" til utlandet så det ble sendt raskt fra min bank
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Jaja.

NMC/LTC og BTC. Sjansene for å bli millionærer har vært flerfoldige denne uken.

Lykke til videre. Nå skal jeg slutte å følge med på alle disse kursene.
Sjansen for å bli millionær er enda ikke forbi. Ett sett store baller er det som skal til.
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
Sitat av burgernerd Vis innlegg
Man diskuterer jo nå hvilke verdier man skal bruke når man snakker om bitcoin, siden 0.002 bitcoin er veldig upraktisk, om man skal overføre 10 kr.. Så en interresant post på reddit som beskriver problemene med å bruke mBTC (0.001 btc) og uBTC (0.000001 btc). Han foreslår å bruke bits, enkelt og greit. Og at det er 1 million bits i en bitcoin. Jeg støtter dete, da det er lurt å ha én notasjon å forholde seg til, og man må ta høyde for at prisen kan stige mye mer. Hva tenker dere?
Vis hele sitatet...
Naaah, jeg syns vi skal gå til mBTC først, går vi rett på en milliondel vil det virke fryktelig stusselig når folk skal kjøpe.
Nja, om du har en 1 btc kan du jo si og tenke at du har 1000000 bits.
Sitat av Apraksin Vis innlegg
Naaah, jeg syns vi skal gå til mBTC først, går vi rett på en milliondel vil det virke fryktelig stusselig når folk skal kjøpe.
Vis hele sitatet...
Vil vel ikke virke stusselig at man kan kjøpe 1000 bits for en dollar?
Hva tenker dere er best å kjøpe akuratt NÅ?

BTC eller LTC? - Hvorfor?
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
Sitat av pbc Vis innlegg
Hva tenker dere er best å kjøpe akuratt NÅ?

BTC eller LTC? - Hvorfor?
Vis hele sitatet...
BTC eller LTC er litt tja, det viktige spørsmålet er som Warz sa om du har stålballene som skal til for ikke å panikkselge hvis investeringen din plutselig taper seg 50%? Det er nemlig ganske stor sannsynlighet for at det innen nær fremtid vil komme en korreksjon.

Skulle jeg kjøpt ville jeg imidlertid kjøpt BTC siden det er den jeg har tro til på sikt, men LTC har sannelig overrasket.
Akkurat nå vil jeg si det er litt risky å kjøpe LTC, ettersom den har steget noe helt enormt de siste par døgnene. Stor sannsynlighet for at den vil droppe igjen en del før den vil stige jevnt oppover. Jeg tror likevel både LTC og BTC vil være en god langsiktig investering, men da forutsetter det at du er villig til å holde på myntene dine selv om de plutselig skulle droppe til langt under det du kjøpte dem for.

Tror og håper at alle som eier BTC/LTC nå vil tjene godt på dette i løpet av årene som kommer.
Noen som vet status for LTC kommer på MtGox eller Bitstamp?
Om man kjøper LTC som nå er på $40 så tjener man bra om det går like bra som BTC som nå er på $1000
<- Not Spirituell
bergice's Avatar
Noen som vet den beste måten å konvertere investeringene sine tilbake til banken om man bruker BTC-E?

Har investert i BTC, NMC og LTC.
Sist endret av bergice; 28. november 2013 kl. 17:49.
Noen som vet hvilken bank Sturle bruker? Tenker da på raskest mulig overføring. Kjøper/selger han alltid, eller kan han finne på å takke nei?
Er noe med navnet "Lite-Coin" (LTC) som gjør at jeg ikke tror på at det kan nå like langt som BTC. Kun en feeling jeg har, men jeg vet egentlig ingen ting.

Anyway, har sånn halveis spurt før, men hva tror folk om day-trading? Selge på høyt om kvelden, og kjøpe litt billigere tidlig på mårravkisten?
Sist endret av Source; 28. november 2013 kl. 17:55.
Sitat av Source Vis innlegg
Er noe med navnet "Lite-Coin" (LTC) som gjør at jeg ikke tror på at det kan nå like langt som BTC. Kun en feeling jeg har, men jeg vet egentlig ingen ting.

Anyway, har sånn halveis spurt før, men hva tror folk om day-trading? Selge på høyt om kvelden, og kjøpe litt billigere tidlig på mårravkisten?
Vis hele sitatet...
Daytrading kan vere digg det. Har selv tjent litt på det, men greia er at det egentlig er svært vanskelig å vite når de stiger og synker.
Personlig liker jeg bedre å trade meg mellom forskjellige kryptovalutaer(hovedsaklig BTC/LTC) da jeg synes det er enklere å se det an.
<- Not Spirituell
bergice's Avatar
Sitat av Hoi Vis innlegg
Noen som vet hvilken bank Sturle bruker? Tenker da på raskest mulig overføring. Kjøper/selger han alltid, eller kan han finne på å takke nei?
Vis hele sitatet...
Rimelig sikker på at han bruker Sparebanken Sogn og Fjordane.
1200... det tar jo fullstendig av.
Hvor er det best å se live prisen til BITTA og LITTA COIN?

Sitat av shittrønder Vis innlegg
1200... det tar jo fullstendig av.
Vis hele sitatet...
http://www.youtube.com/watch?v=KKHfqP_pgxc
Sitat av Apraksin Vis innlegg
Det er nemlig ganske stor sannsynlighet for at det innen nær fremtid vil komme en korreksjon.
Vis hele sitatet...
Nær fremtid = neste dagene? Skulle hatt meg noen coins i dag, men ikke til invistering. Er det sannsynlig at verdien minker i løpet av i morgen?
Sitat av Dos Equis Vis innlegg
Nær fremtid = neste dagene? Skulle hatt meg noen coins i dag, men ikke til invistering. Er det sannsynlig at verdien minker i løpet av i morgen?
Vis hele sitatet...
Sannsynligvis ikke, kjøp nå hvis du skal ha.
Thanks! Alltid en liten risk, men jeg må nok bare prøve.
Om jeg skal innvisterer 3000,- i Bitcoins.

Har noen en liten plan på hvordan jeg burde gå fram?
Setter pris på seriøste svar, sitter som et lite spørsmålstegn her, føler jeg kan tjene mer på dette en aksjefondet pengene står i haah.
Da ville jeg kjøpt fra bitmynt.no og bare lagret dem et trygt sted. Over tid tyder alt på at Bitcoin vil stige betydelig i verdi årene som kommer. Du kan jo selvfølgelig begynne med daytrading, men dette er mye mer risikabelt i tillegg til at det er ganske mye å sette seg inn i. Det er selvfølgelig mulig å tjene store penger på dette også, men sånn som jeg ser det så er "buy and hold" den beste og tryggeste strategien for oss som ikke vil sitte og følge med på grafer 24/7.
Ok, da gjør jeg det så snart jeg føler meg komfortabel nok med prisen.
Hørt/lest en del om at det er spådd nedgang i pris snart- så satser på det.
Om du har råd til å tape 3000,- ville jeg gått inn nå. Skal selv gå inn i morgen med lignende beløp. Har man råd til å tape 3000,-, er det verdt risken om verdien fortsetter i samme tempo mener nå jeg.
Noen som tror LTC stigningen bare var en boble? Tror dere den kommer til å stige igjen?
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
Sitat av Dos Equis Vis innlegg
Nær fremtid = neste dagene? Skulle hatt meg noen coins i dag, men ikke til invistering. Er det sannsynlig at verdien minker i løpet av i morgen?
Vis hele sitatet...
Tør nesten ikke svare på det, jeg har vært i Krypto nå siden forrige boble og i hovedsak lært at det er klin umulig å spå med sikkerhet hvilken vei den kursen går. Erfaringen tilsier dog at det som går opp skal ned, samt at det er større sjanse for at den skal ned når det har vært stor vekst og spekulantene blir nervøse i museklikkfingeren.

Nær framtid = innenfor 1-1,5 uker, hvis vi stabiliserer oss rundt 1000 innenfor den tidsrammen vil jeg ikke bli overrasket om vi får videre høy vekst.
Meh, satser på at Bitcoin om noen år går ned til noen 10 kroninger igjen som det har vært før, og DA kjøpe æ haugevis av dem, å lagre dem bort i fleire år til Bitcoin valutaen skyt til himmels igjen
Om den faller så mye, vil den nok aldri ta seg opp igjen.
Sjekk hva DNB har å si om BITCOIN https://www.facebook.com/dnb/posts/640282572676739

http://publisher.qbrick.com/Embed.as...480&height=360
Sist endret av pbc; 28. november 2013 kl. 22:23.
Sitat av Ghostskull_96 Vis innlegg
Meh, satser på at Bitcoin om noen år går ned til noen 10 kroninger igjen som det har vært før, og DA kjøpe æ haugevis av dem, å lagre dem bort i fleire år til Bitcoin valutaen skyt til himmels igjen
Vis hele sitatet...
Det er lov å drømme!

Sitat av pbc Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Har du en kjapp oppsummering? Har ikke tilgang til å se videoen.
Da var det Feathercoin sin tur til å stige.
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Tror det aldri vil bli noe stort ut av det egentlig.
Ikke i en så stor skala at det vil ha noe som helst og si for økonomien i verden nå uansett.
Vis hele sitatet...
Haha, den første kommentaren i denne tråden... Minner meg om han som sa at internett bare var en flopp. Helt sykt, var på rundt 0,80$ i 2011...
Sitat av Kailua Vis innlegg
Haha, den første kommentaren i denne tråden... Minner meg om han som sa at internett bare var en flopp. Helt sykt, var på rundt 0,80$ i 2011...
Vis hele sitatet...
Det har enda ikke bevist at det er noe att enn et svært luftslott. At folk betaler masse penger for det beviser ingenting. Jeg ser rett og slett ikke folk faktisk bruke det. Det er så mye lettere med paypal og kredittkort.

Terskelen for å ta i bruk BitCoin må bli mye lavere. Men denne prisstigningen får gjerne grundere innteresert, så kanskje det kommer tjenester i fremtiden som gjør at bitcoin faktisk kan slå gjennom som noe mer enn et stort innvesteringsobjekt. BitPay er en god start.

Selv har jeg en wallet og det eneste jeg kan gjøre med innholde er å bytte det i penger. Eventuely leie server hos host1.no

Men skal innrømme BitCoin ble mye større enn jeg trodde og jeg er mer positiv til at BitCoin faktisk kan bli noe en gang i framtiden, enn jeg var før. Men vi er ikke der enda.
Sist endret av etse; 29. november 2013 kl. 04:30.
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Sitat av Oddish Vis innlegg
Da var det Feathercoin sin tur til å stige.
Vis hele sitatet...
Oh yeah! Opp fra 0.45$/FTC siden jeg gikk inn

Må bare si at FTC har det beste fra BTC og LTC

Det er også muligheter for gpumining av FTC fortsatt
Sist endret av uaexed; 29. november 2013 kl. 04:37.
Er helt ny på dette her, men hva tror dere om Litecoins, den har jo mer enn 4 doblet seg den siste uka nå, men ser at først nå så er det en liten brems på rundt 40$ per litecoin.

Registrerte meg på BTC E, noen som har erfaring med å putte inn USD med Intercassa.com? Tar det lang tid?
Utenlandske banker har begynt å implementere bit-coin-on-the-fly, en valutahandelsfunksjon.

Forventes å være tilgjengelig for vanlige kontoinnehavere ila Februar 2014.
Sist endret av nudo; 29. november 2013 kl. 06:35.
The Lone Deranger
bipbapbop's Avatar
http://www.shopify.com/blog/10446157...accept-bitcoin .. gæmmel nyhet for noen eller mange. 75 000 merchants fikk nettopp muligheten til å benytte bitcoin som betalingsmiddel. Me liek
Sist endret av bipbapbop; 29. november 2013 kl. 08:56.
Noen her som har tjent mye da?
Kjøpte megacoins for noen uker siden, kjøpte for 100$.
De kostet da 0,052$ for hver coin. Ligger nå på 1$.
Har nå 2000$ og stiger enda!