Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 3434
Sted:hytta til en kompis
Dose:210ug
Setting:med 4 kompiser alle første gangen!


Klokka blir 10.00 på morran gutta våkner opp å gjør seg klare til en dag vi alle har venta på, vi alle følte oss helt klare. Klokka er kanskje 10.30 og vi legger lappen på tunga, vi setter på litt fin musikk på kompisen min sin høytaler og venter i kanskje 90 minutter før effektene blir sinnsyke. Jeg kan starte og si at det føltes ut som at hele hytta ble sugd sammen til et lite rom, jeg ble litt redd av dette men klarte å holde syken min positiv hele trippen. Jeg ser ut av vinduet og dette syntes jeg var helt sinnsykt, hele hytten VAR I LUFTEN! Jeg trodde hytta var knyttet til noen ballonger og vi var på vei opp i skyene HAHA. Vi alle syntes det ble litt for intens og sitte inne så alle fikk på oss noen klær og var alle enige om at vårt neste mål var matbutikken som ligger 10 minutter unna!

Nå har vi kommet oss ut, alt var mye roligere og finere her ute. Vi stoppet opp kanskje vært 2 minutt og bare snakket om masse tull og rare ting, vi kom opp med teamer som er så rare å snakke om når man tripper. Blandt annet; hvorfor lever vi, tenk at vi står på kjøtt og blod». En ting som jeg syntes var sø sykt var at det var kanskje -10 ute men jeg gikk jo i en hettegenser,jeans og ankelsokker i noen Nike sko. Men neida jeg var varm! Vi brukte kanskje 1 time til butikken noe som er ganske sykt. Når vi kom til butikken fikk alle kjøpt seg litt godteri og brus, vi satte oss på en benk utenfor butikken og snakket i kanskje 2 timer. Tiden fløøøøy fra oss. Vi alle satt og lo og koste oss hele tiden. Når klokka nærmet seg 13.00 begynte vi å nærme oss hytta igjen. På vei opp til hytta ble trippen veldig fin synte jeg, hele hyttestedet så ut som en pepperkakelandsby og vi alle syntes det var helt sykt. Vi var kanskje halvveis opp til hytta før jeg tokk på meg airpods, da ble jeg helt koblet vekk fra verden, jeg ble veldig takknemlig, glad, leimeg og sint når jeh hørte på musikk. Når vi kom opp på hytta igjen hadde trippen roa seg. Og det var egt alt.

Alt i alt vil jeg si at jeg fikk en veldig god trip for min første gang. Vil gjøre det igjen
Anonym bruker
"Fiendtlig Spermhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fin rapport!