Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1372
Anonym bruker
"Opptatt Føniks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
hva er det? jeg sjekket underveis for å bekrefte blodsvaret og fikk grønt lys hele veien men allikevel fikk jeg en bitteliten kul på område etterpå?? snakk om speed
Anonym bruker
"Sprudlende Brosme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Området ble vel litt irritert av sprøytestikket da Ikke bruk opp hele rusen på å obsesse over den lille kulen, det er vel normalt at kroppen reagerer på sprøytestikk.
Fruen (sykepleier) sier at man kan skade åreveggen ved at man stikker igjennom på andre siden eller rifter den opp fra innsiden. Det kan føre til kul ved stikkpunktet.
Anonym bruker
"Takknemlig Brugde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Blodåren er bare sliten så du får ikke lagt nåla sånn den egentlig skal ligge. Ikke bruk den mer på minst en uke, da ødelegger du området helt med fett kuler.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
hva er det? jeg sjekket underveis for å bekrefte blodsvaret og fikk grønt lys hele veien men allikevel fikk jeg en bitteliten kul på område etterpå?? snakk om speed
Vis hele sitatet...
Kan være så enkelt som slurv med komprimering etter du dro ut nåla. I den grad det lar seg gjøre - hev stikk-stedet over hjertehøyde før du drar ut nåla og komprimer asap. Og lenge- gjerne flere minutter.
Bare ta klumpen og masser den med knoken. Forsvinner med en gang hos meg. Bruk musklene samtidig. Spørs hvor rent det du sprøytet inn i kroppen er.

Ikke ha strekk i gjeldene åre da den ønsker å gro.

Gjorde det sist i går da jeg måtte bruke andre hånden enn vanlig på pumpen, og en bevegelse av nålen 1mm førte til veldig liten bom. Ser verre ut enn det er, så lenge det er sterilt. Ellers… betennelser og drit du ikke vil ha.
Sist endret av Naturgrønn; 16. januar 2022 kl. 18:35.