Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 4037
Hei. eg har en sjekkliste fysisk på papir.
trenger og få denne digitalisert. og det må vere mulig og få lagret den som en pdf. der eg kan skrive i dei tomme boksene som er der. har søkt litt og funnet noen programmer men da kreves det at eg bruker det programmet for hver gang . sjekklisten må være klar til utfylling hver gang viss dere forstår. uten at eg må inn å bruke et dedikert program.
datadyrkegeeknarkis
84 6
Sitat av norwegianhobo Vis innlegg
Hei. eg har en sjekkliste fysisk på papir.
trenger og få denne digitalisert. og det må vere mulig og få lagret den som en pdf. der eg kan skrive i dei tomme boksene som er der. har søkt litt og funnet noen programmer men da kreves det at eg bruker det programmet for hver gang . sjekklisten må være klar til utfylling hver gang viss dere forstår. uten at eg må inn å bruke et dedikert program.
Vis hele sitatet...
1. åpne pdf i chrome
2. trykk print ut og velg file writer og lagre som pdf
3. åpne i adobe acrobat for redigering uten restriksjoner

Sitat av snowden Vis innlegg
1. åpne pdf i chrome
2. trykk print ut og velg file writer og lagre som pdf
3. åpne i adobe acrobat for redigering uten restriksjoner
Vis hele sitatet...
åja, missforsto... Ta bilde av siden med OCR program (screenshot2pdf variant).
Finner flere alternativer på google play. Og hvis du vil ha det enda mer fancy, så er det faktisk mulig å scanne en a4 side med kamera på telefon for deretter å kjøre det gjennom ocr, så du får det som plain text. Deretter får du et program som gjør om tekst til tale, og vipps så har du gjort om en a4 side, så digitalisert som det får blitt
Sist endret av snowden; 20. oktober 2021 kl. 23:59. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
sindre@puse.cat:~$
Synderen's Avatar
Tror ikke det finnes noe som løser akkurat det du er ute etter, men det er jo mulig å få det til på litt andre måter. Om den ikke endrer seg i innhold for hver gang så kan du jo bare lage PDF selv? En annen måte er å lage en enkel HTML side som du bare fyller ut og lagrer som PDF hver gang det er nødvending. Du kan lage skjemaet i feks Google Forms, da er det både enkelt å endre på ting og fylle den ut, men da må du ha internett.
Word og lagre som pdf etter utfyllingen.
Alternativt så få noen til å lage dette dokumentet for deg i pdf format.

Alternativ 2.
Mekk deg en trial på Adobe
https://www.adobe.com/acrobat/how-to...s-creator.html

Her ser du hvordan du kan lage en Pdf som du kan skrive i
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Du trenger vel ikke Adobe for dette, dette kan gjøres i Google Docs med mindre jeg misforstår helt hva du driver med. Lag et nytt dokument, Format > Bullets and Numbering > Checklist, så er du egentlig i mål allerede. Eksport til PDF via File > Download > PDF.