Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 4366
Lager litt DMT om dagen så lurer på om jeg kan bruke f.eks denne :

https://www.ebay.co.uk/itm?itemId=161797842629&du=1

Evt;

https://www.laboratoriumdiscounter.nl/en/n-heptane.html


Synes at 160kr på apoteket for 100ml blir for dyrt! tar gjerne imot tips til hvor jeg får kjøpt rimelig Heptan i 1-5 litere.
Interessert i det samme. Har selv brukt den fra apoteket, og ronsonol lighter bensin spurte alle jeg kjenner om de hadde noen flasker å donere så ble det littegrann, men det er nesten like dyrt. Skulle gjerne hatt større flasker
Du finner en god del vist du bruker Google
Jasså? Finner ingenting. Det eneste jeg finner er NAF heptan 100ml fra apotek. Og en nettside som selger til skoler og offentlige institusjoner

Edit ser de har på eBay da men er det lov å bestille?
Sist endret av Bluesky_; 20. september 2021 kl. 20:21.
Sitat av Koldun Vis innlegg
Vis hele sitatet...
utifra cas nr fra databladet så er det 100% heptan, så skal funke det, grei pris å, så på det selv, men var litt usikker, pga det sto Naphtha, men søk av cas nr gir heptan, dog begge funker til dmt, bare bedre med heptan
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Anonym bruker
"Omgitt Brunrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan man bruke denne kaustisksodaen?

https://www.biltema.no/hjem/rengjori...oda-2000035923
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kan man bruke denne kaustisksodaen?

https://www.biltema.no/hjem/rengjori...oda-2000035923
Vis hele sitatet...
Får ikke åpnet sikkerhetsblad da alle PDF filer jeg åpner på mobilen er blanke. Jeg anbefaler å kjøpe på den de har på matbutikk. Vet Meny har iallfall.
Funker fint med vanlig White Sprit

Heptan er evt. for en re-x i så fall ? for å ta bort ekstra plantematriell/urenheter..? Da trenger du ikke så mye..

lykke til

Sitat av Passiv Vis innlegg
Får ikke åpnet sikkerhetsblad da alle PDF filer jeg åpner på mobilen er blanke. Jeg anbefaler å kjøpe på den de har på matbutikk. Vet Meny har iallfall.
Vis hele sitatet...
Ja.

Kan også bruke "vanlig" som du kan kjøpe på dagligvarebutikk, f.eks Rema 1000.
Sist endret av revo85; 10. januar 2022 kl. 18:03. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Kan man lage DMT? Eller snakker dere om å få DMT det ut av planter? Eller å LAGE det?
Anonym bruker
"Omgitt Brunrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av BenzoKnekk Vis innlegg
Kan man lage DMT? Eller snakker dere om å få DMT det ut av planter? Eller å LAGE det?
Vis hele sitatet...
Ekstrahering seff… blir nok rimelig vanskelig å lage DMT med kaustisk soda og white spirit
Hvor i verden kan man kjøpe MHRB?
Sitat av Frank Dank Vis innlegg
Hvor i verden kan man kjøpe MHRB?
Vis hele sitatet...
Et enkelt søk på nett gir utallige nettbutikker som selger dette, men det er ikke lov å importere til Norge.
Søk på forumet, så finner du flere tråder om emnet.
I denne tråden hevder en bruker å ha vært i kontakt med legemiddelverket:
Sitat av Trololo Vis innlegg
"Mimosa hostilis anses som et reseptpliktig legemiddel."

fikk akkurat dette i svar fra legemiddelverket. så den vil ikke gå igjennom med mindre du har rimelig flaks.
Vis hele sitatet...
Sitat av Alzo88 Vis innlegg
Søk på forumet, så finner du flere tråder om emnet.
Vis hele sitatet...

Ingen treff. Prøv et annet søkebegrep.

Hehe, nei jeg skjønner hva du mener. Men det har vært så mye endring på det der feltet de siste årene. Flere kilder har sluttet å selge det over nett pga økende polularitet for ekstraheringen. Det var en slags forsiktig måte å prøve å spørre hvor man i dag burde bestille det, men det blir vel oppfattet som sourcing
Anonym bruker
"Omgitt Brunrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
mann kunne bestile fra e bay før
▼ ... over et år senere ... ▼
En kan få kjøpt naphta i Norge som er helt ren og har fått godt skussmål på DMT Nexus. Send meg en pm, så får du tips om hva du skal kjøpe og hvor.
Sitat av Propello Vis innlegg
En kan få kjøpt naphta i Norge som er helt ren og har fått godt skussmål på DMT Nexus. Send meg en pm, så får du tips om hva du skal kjøpe og hvor.
Vis hele sitatet...
Fint du drar frem en gammel tråd uten å ha noe å tilføye.
Legg nå ihvertfall navnet på den.