Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 5415
Hei
Har fått med en Weller wsl med en wmp penn. Spissen er litt slitt, så søker litt rundt for å skaffe ny(e).
Har funnet to plasser som har, men begge krever organisasjonsnummer. Finner det også i Tyskland/England/USA osv, men da blir spissene VELDIG dyre med frakt, moms osv
Noen som vet om jeg kan finne det her i Norge?
Takk
Trådstarter
41 1
Ja. De har hatt, men produktet er utgått. Har funnet to en norsk/utenlandske og en norsk/dansk side, men de krever at jeg har firma.
Kanskje beste sjanse er å finne noen med et firma som er villig til å kjøpe for meg?
Alt er å kjøpe ny bolt(wsp80?), Men den koster mellom 1500 og 2000

Viser seg at ved å ringe firmaet, så var det mulig å bestille som privatperson.
Beklager dårlig info
Sist endret av raakken; 2. august 2021 kl. 09:43. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Husk også at du kan bestille på amazon.co.uk (co.uk, ikke .com, det er trikset). Storbrittania sin versjon av amazon shipper til norge, og så lenge du sjekker på hvert produkt at de "dispatches" fra Amazon (kan også stå Amazon EU Sarl eller noe lignende) så kan du bestille så mange ting du bare vil, alt for ca 150-170kr, uansett mengde produkter. I tillegg har du varene hos deg om et par dager, raskere enn elfa distrelec har vært for meg, noe som er litt morsomt.

Altså, finn ut av nok andre ting du trenger eller vil ha billig, til det punktet hvor de 150kr betyr at du sparer, ikke betaler mer. Da har du den beste plassen å kjøpe alt i verden fra
Jeg mener jeg har handlet baade Weller og Hakko fra EM Agenturer AS. Verdt aa sjekke.