Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1477
Så har det seg slik jeg hadde gjemt posen med peppern i i BH'en, og der hadde jeg glemt den lå - et par timer. Så nå er den smeltet, noen tips? Pleier å sniffe, men ser ikke noen annen løsning enn å droppe? Jeg som ikke har rizla i hus, engang.. grr.
Legg det i fryseren og vent.
Trådstarter
2 0
Sitat av VividVisuals Vis innlegg
Legg det i fryseren og vent.
Vis hele sitatet...
Hm, jeg er veldig blond av meg, og røkka venner er ikke de beste til å forklare.. Men funker det, eller er det bare fjas?:P men fikk også høre om å blande det ut i kaffi, men det har jeg ingen peiling eller erfaring om.
Det funker fint og legge det i fryseren, visst du ikke har tid til og vente kan du jo bare legge det i litt do papir og svelge det.
Sitat av Kaffiyo Vis innlegg
Så har det seg slik jeg hadde gjemt posen med peppern i i BH'en, og der hadde jeg glemt den lå - et par timer. Så nå er den smeltet, noen tips? Pleier å sniffe, men ser ikke noen annen løsning enn å droppe? Jeg som ikke har rizla i hus, engang.. grr.
Vis hele sitatet...

Ja,du kan legge det i fryseren eller legge det på ett speil,hakke det litt opp og la dette tørke,men mange ganger mister man en del av virkninga med å la det ligge å tørke. PS! Dropp heller med tynt lag med toalettpapir 1/10 dopapir-ark,pakk det helt løst så virker det fortere og du har midre sjans for å få magesår da ett rizlapapir pakket hardt rundt amf`en vil ta lengre tid og konsentrerer amf.mengden på ett mindre punkt nede i magesekken.Gjerne dropp på full mage helst og ikke på tom
Er jo bare å svelge en bit med drikke også. Smaker ikke godt, men er fort overstått.
Sitat av Baltasar Vis innlegg
Ja,du kan legge det i fryseren eller legge det på ett speil,hakke det litt opp og la dette tørke,men mange ganger mister man en del av virkninga med å la det ligge å tørke.
Vis hele sitatet...
Dette vil jeg gjerne at du utdyper, for jeg ser ikke helt logikken i at amfetaminen bare forsvinner i det løsestoffene fordamper.
Sitat av fetter Vis innlegg
Dette vil jeg gjerne at du utdyper, for jeg ser ikke helt logikken i at amfetaminen bare forsvinner i det løsestoffene fordamper.
Vis hele sitatet...
Dette er noe jeg selv mener å ha erfart noen ganger. Mange typer amf. er ikke ordentlig ferdiglagd,spesielt ikke den siste rensinga og da henger noe av virkestoffene sammen med f.eks ulike eter og fordamper eller svekker det ferdigtørka,det kan hende jeg tar feil altså..