Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1794
Trenger et bra strategispill som ikke er online og er gratis. Tenker på spill som Warcraft, Age of Empire, Civilization, Diablo og slike spill. Noen forslag?
Hvis du allerede har spilt Civilization kan du jo prøve varianten colonization?
Litt mer avanserte spill kan være Empire Earth, Settlers, Starcraft, Command & Conquer serien (fra c&c til red alert til tiberian sun etc)

Kunne sikkert kommet på mer, men det var alt jeg husket

Oh btw, Diablo er rpg

Edit: Faen, sorry glemte at det skulle være gratis. Colonization er nå freeware tror jeg da
Sist endret av Archj; 27. september 2007 kl. 00:20.
Rome Total War er jo artig veit jeg, det er jo strengt tatt ikke gratis men, (torrent ftw) :P
Og helst ikke torrent...
Hvorfor ikke torrent? :S:P
Helst ikke, men det kan gå ann hvis det ikke finnes noen gode spill som er gratis. Følelsen av å ha piratkopiert spill får meg til å føle meg skitten.. Neida! Men det er ofte mye å sette seg inn i for å få det til å funke, og PC'en blir fucka noen ganger. Men har noen en GOD torrent som de har erfaring med og prøvd ut selv, så legg den ut her!
Runscape?. Aner ikke om det er skrevet riktig eller ikke, men det er hvertall et gratis stratgispill.

Har aldri likt det selv, men du kan jo prøve
Du kan jo forsøke FreeCiv (www.freeciv.org)? Eller FreeCol (www.freecol.org)?
Sitat av C.Hendrix085
Runscape?. Aner ikke om det er skrevet riktig eller ikke, men det er hvertall et gratis stratgispill.

Har aldri likt det selv, men du kan jo prøve
Vis hele sitatet...
Runescape er et MMORPG. Ikke et strategispill om du sammelikner med Civ, AoE, osv.