Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  159 53557
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Etter at vi hadde en undersøkelse i en tråd om folk ønsket seg "nFF" T-skjorte har det blitt lagt ut en på forhåndsalg.

Det blir laget et begrenset opplag i første omgang;
15x S, 20x M, 20x L, 7x XL og 3x XXL.
Størrelsene er litt større enn standard H&M-størrelser.

T-skjortene trykkes og sendes ut i midten av August, men husk at det er begrenset opplag.


Bestill T-skjorten her!


T-skjortene selges av et Norsk firma, og det tar bare noen få dager å få tilsendt varen (når de er trykket).

nFF får et par kroner per solgte T-skjorte, og de pengene skal gå til å kjøpe inn ny hardware (Mylex Controller) før vi nå snart flytter serveren over på colocation.
Synd det ikke er xl størrelse.... Da skulle jeg faenmeg kjøpt en...
L burde vel holde eller?

Faen at jeg ikke har penger nå, eller sku jeg bestillt. :/
Hah, suckups som er for feite eller uten penger.

Jeg bestilte nettopp to, som jeg lovet nso da vi loket rundt i Bergen.
/me setter seg rolig ned på brystkassen til Nichotin og hører på lyden av knekkende ribben.

*trenger xxl eller xxxl*
Sitat av meitemark
/me setter seg rolig ned på brystkassen til Nichotin og hører på lyden av knekkende ribben.

*trenger xxl eller xxxl*
Vis hele sitatet...
Litt off topic men meitemark du vet hva dem sier: Du er ikke mann før du er over 0,1 tonn. Så jeg melder meg på den endeløse rekken av oss med aquadynamisk kropp (kroppsform som hindrer oss i bli våt på beina når det regner) som venter på en fornuftig størrelse på t-skjortene.
nso
popålol
nso's Avatar
Trådstarter Administrator
Sitat av |fatman|
Litt off topic men meitemark du vet hva dem sier: Du er ikke mann før du er over 0,1 tonn. Så jeg melder meg på den endeløse rekken av oss med aquadynamisk kropp (kroppsform som hindrer oss i bli våt på beina når det regner) som venter på en fornuftig størrelse på t-skjortene.
Vis hele sitatet...
Det er ikke pga noe politisk agenda dette er gjort.
Såvidt jeg forstod det av aFFi, som driver duffywear, så var størrelsene såpass store i forhold til standardstørrelser at xxl ikke var nødvendig. Men nå anerkjenner jeg at alle ikke er like slanke, helsikken jeg er på vei til å få god pondus selv, så jeg skal ta og snakke med ham om vi ikke skal trykke opp noen XXL
(jeg tror dem faktisk hadde sluttet å trykke opp det, og det var derfor det ble slik).

Fear not, jeg er på saken.
med andre ord så bør jeg som er på vei til å bestille M, bestille Small?

Edit: Bestilte small, så det her bør ikke være for lite :P
Sist endret av Ast3rix; 2. august 2006 kl. 22:42.
Match med koppen det der
Da var jeg blitt noen kroner fattigere
OK folkens, da er jeg tilbake fra svidde kroppsdeler og annen moro (ferie):
Vi kan trykke opp både XL, XXL, XXXL og faktisk XXXXL - men de er forbanna store. Large passer for de som ligger på rundt 85-100kg.

XXL er beregnet på sumobrytere, så såfremt dere ikke har noen preferanser i den kategorien så dropper vi den ihvertfall. Men vi kan godt trykke opp f.ex 10x XL dersom dere lover å ikke slanke dere?
nso
popålol
nso's Avatar
Trådstarter Administrator
Førstepost er oppdatert med nye størrelser.
Enkelte har uttrykt litt misnøye ifm fraktsatsene. Vi kan si med en gang at fraktprisen er på et absolutt mininum, men når man velger postoppkrav så tar Posten seg ekstremt godt betalt for denne tjenesten og fraktprisen blir desto litt høyere.

Dersom man er såpass smart at man betaler med VISA, PayPal eller forhåndsbetaling vil fraktprisen for èn t-skjorte være 35 kroner. Prisen økes litt (automatisk) dersom man slenger på flere t-skjorter.
Hvordan får jeg bestilt t-skjorten til 35 kr?
Du får ikke bestilt t-skjorte for 35 kroner, det er frakten på t-skjorten som koster 35 kr hvis du bestiller med VISA eller tar forhåndsbetaling.

T-skjorten selv koster vel rundt 160 kr eller noe sånt, husker ikke helt.
En sånn har jeg bestilt. Hettegenser next? Det hadde vært rått
Det er ganske mange som allerede har bestilt, så for å rekke førsteopplaget er det nok smart å ikke vente altfor lenge.

Flere har valgt Postoppkrav som leveringsmetode. De av dere som bestiller med oppkrav og ikke henter t-skjorten(e) får tilsendt regning (og purring, og til slutt inkasso) på fraktbeløpet + 100,- i gebyr dersom pakken ikke hentes og betales på postkontoret. Så er de av dere som har valgt eller velger oppkrav advart på forhånd

Hettegensere er ikke noe problem, men nso får vurdere det etter at første opplag av t-skjortene er rydda unna ihvertfall.
Da har jeg blakket meg selv for 194,50,- kroner og har mest sansynlig skjorten her innen en uke nå
Sitat av |fatman|
Litt off topic men meitemark du vet hva dem sier: Du er ikke mann før du er over 0,1 tonn. Så jeg melder meg på den endeløse rekken av oss med aquadynamisk kropp (kroppsform som hindrer oss i bli våt på beina når det regner) som venter på en fornuftig størrelse på t-skjortene.
Vis hele sitatet...
Haha, beste kommentaren på lenge

Jeg bestiller så fort lønninga er på konto! Promise. Alle medlemmene burde ha tees med nFF!
Fortsatt ingen XXS?
: (
Vi produserer ikke XXS. Small passer folk ned til rundt 65kg. Dersom det mot formodning skulle finnes noen som veier mindre enn det her så kan vi sikkert på sikt trykke opp "12-14 år", som tilsvarer XS eller XXS. Vi kan også trykke trykket til NFF på ganske stilige jente-topper i et eventuelt 2.opplag - dersom det finnes jenter her?
Guttene har da damer? Værtfall gode venniner, og de har jo alltids bursdag, å vi her på forumet er jo en eneste stor ball med gentlemenn, så hadde vært litt pent med tigthe jentetopper med nff logo på
Jeg veier mindre enn 65 kg, så 12-14 år hadde vært perfekt
Sitat av Tr1pp3r
Guttene har da damer? Værtfall gode venniner, og de har jo alltids bursdag, å vi her på forumet er jo en eneste stor ball med gentlemenn, så hadde vært litt pent med tigthe jentetopper med nff logo på
Vis hele sitatet...
Jeg kan med 99% sikkerhet si at du har tenkt å gå rundt foran speilet hjemme kun iført en tight nff-topp og at dette er rasjonaliseringen din for å få oss til å trykke dem opp ^^
Sitat av Ols111
Jeg veier mindre enn 65 kg, så 12-14 år hadde vært perfekt
Vis hele sitatet...
Legg på deg og kjøp Small heller
Sånn, der var en stk XXL bestillt. Passer den ikke får jeg si at det er internett sitt hint om "slank deg fatso!".
da er min bestilt og betalt.
Vil kjøpe, vil betale, men eier ikke penger for øyeblikket... Når var fristen?
Hadde bestilt nå hvis jeg bare hadde fått VISA'en til å funke på nett. Skal ned i banken å whine litt etterpå... :P
npulz og psychcom har bestilt
Forconin har bestilt. Endelig funka den helvetes VISA'n ^^
Ble nødt til å ta med en "Enjoy Cannabis" t-skjorte i samme slengen.. Go Duffywear!
Sitat av royandre
Vi kan også trykke trykket til NFF på ganske stilige jente-topper i et eventuelt 2.opplag - dersom det finnes jenter her?
Vis hele sitatet...
ooo, ja! jeg er jente! jeg vil ha nffskjorte!
Vi kan sikkert trykke opp noen jente t-skjorter også, men i tilfelle kjører vi bare på med en størrelse (M). I tillegg må nok prisen på den muligens bli bittelitt høyere.

Det vil uansett ikke bli produsert slike før i et eventuelt 2. opplag.
24 timers leveringstid ja

Da får jeg den forhåpentligvis i forkant av amsterdamturen min
Vi håper å få sendt dem ut i løpet av en av de nærmeste dagene, så dere får vente i spenning (230V) bittelitt til..

DarkStaar: Du får utsette Amsterdam-turen og Red District-turen din litt til
nja...da får jeg vel vente i smerter til jeg kommer hjem fra Amsterdam-turen, Red Light District-turen og Coffeshop-turen (rett skal være rett :P), før jeg får lov til å sprade stolt rundt i nff-skjorta min.
De fleste t-skjortene er nå trykket opp og vi vil begynne å sende dem ut i morgen formiddag! Det er mulig vi ikke får sendt ut til alle nå før helgen, selv om vi regner med at 95% får alt nå - men vi lover uansett at samtlige skal få en status-oppdateringer på sin bestilling før helgen!

Weehey!
Godt å høre royandre
nso
popålol
nso's Avatar
Trådstarter Administrator
Da var T-skjortene trykket og sendt til de som har forhåndsbestillt.

Jeg vil se nFF'ere med den nye skjorten på galleriet! Førstemann til mølla!

Det er fremdeles mulig å bestille t-skjorter.
Fikk sånn sak i mailen min imorges om at skjorta er på tur
Jeg tror kanskje jeg kunne tenkt meg en tskjorte. Problemet er at jeg er jente og jeg er litt liten av meg, så jeg får ta en titt på 2. opplaget.
Fikk min i dag. *kosepåååå*
Har den på meg atm og størrelsen er stor nok den. Har ikkeno kamera å ta bilde med så det hjelpder ikke.
Mulig small blir litt i største laget til meg, men klarer ikke vente med å bestille, så det er bare å få tillatelse av mamma i morgen så har jeg den Synd jeg ikke rekker å få den til skolestart
Bare lurte litt på forhåndsbetaling; innebærer det at jeg overfører penger fra min konto via nettbank? Ser ikke noen andre måter det kan bli gjort på, og det er det eneste for meg siden jeg er under 18 og ikke har VISA enda...
Great! Passa perfekt! Overasket. Uansett, dere som enda ikke har fått fingeren ut, LØP OG KJØP for svarte!
Sitat av purity
Bare lurte litt på forhåndsbetaling; innebærer det at jeg overfører penger fra min konto via nettbank? Ser ikke noen andre måter det kan bli gjort på, og det er det eneste for meg siden jeg er under 18 og ikke har VISA enda...
Vis hele sitatet...
Jepp, thats the way

Kommer du på noen andre måter å overføre penger på anno 2006 forresten? Å sende penger i Posten var noe man gjorde i forrige årtusen

Bra å høre du er fornøyd empty_other!

Og husk at vi blir veldig glade om dere skriver et lite review (både positivt og negativt går bra) her:
http://www.duffywear.com/product_rev...roducts_id=103
Jeg fikk min i dag. Det vil si, jeg hadde bestilt to stykk i L og jeg fikk en stykk i S. Satser på at royandre ordner opp i dette.
DonTomaso: Jepp, ble litt rot der tydeligvis - sorry