Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2055
Anonym bruker
"Nervøs Storskogmus "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noen som har opplevd å bli psykotisk eller få hallusinasjoner eller høre stemmer av å ta vanlige medisiner du har fått fra legen?

F. Eks en antidepressiva? Beroligende?
Er tidenes ateist, og ble gjennomsyra kristen av antidepressiva. Ble psykoseland på meg det der
Anonym bruker
"Intolerant Griff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ikke noen full psykose heldigvis, men så ting krabbe opp veggene på Stilnoct. Var ganske ung og fikk det av legen mot søvnvansker, visste ikke noe bedre egentlig, men det var ubehagelig.
Fullblown psykose av phenergan ,in på akutt mentis osv. Ellers så har stilnoct gitt endel interessante opplevelser der jeg ikke har mistet helt kontrollen.
Sist endret av Sæd; 1. januar 2022 kl. 15:52.
sett mye rart på imovane og zopiklon
Anonym bruker
"Forelsket Grindhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ikke psykose i den forstand du snakker om, men etter en lang periode med søvnmangel grunnet seponering av Vival fikk jeg Quetiapine.

Det fikset søvnproblemene, og i starten sov jeg lett 10-12 timer hver natt, men en bivirkning jeg opplevde den første tiden var ekstreme, veldig realistiske mareritt.
Marerittene jeg hadde natt etter natt de første par ukene var preget av temaer som voldelige og bisarre dødsfall av nære og kjære samt meg selv.
Drøy og skitten rusmisbruk og jeg befant meg i skikkelig fordervede situasjoner.
Flukt fra politi som ville drepe meg og familien min. Katastrofer, jordskjelv, kaos og panikk.
Følelser av frykt/panikk og generell forvirring var veldig tilstede i denne drømmetilstanden.
Det var helt surrealistisk, og virket så ekte at jeg brukte litt tid på å riste av meg følelsene som hang igjen da jeg våknet.

Etterpå var jeg uthvilt

Etterhvert ble drømmene normale og jeg kom meg inn i en normal døgnrytme med 8ish timer søvn hver natt.

Alt i alt var det veldig verdt det.
Anonym bruker
"Sjuk Falk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ikke noen full psykose heldigvis, men så ting krabbe opp veggene på Stilnoct. Var ganske ung og fikk det av legen mot søvnvansker, visste ikke noe bedre egentlig, men det var ubehagelig.
Vis hele sitatet...
Var det førstevalget til legen?
Har hørt så mange med lignende opplevelser, meg selv inkuldert, så skjønner ikke hvorfor så mange leger skriver ut det istedenfor imovane fks
Anonym bruker
"Villig Makrell"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ikke psykose i den forstand du snakker om, men etter en lang periode med søvnmangel grunnet seponering av Vival fikk jeg Quetiapine.

Det fikset søvnproblemene, og i starten sov jeg lett 10-12 timer hver natt, men en bivirkning jeg opplevde den første tiden var ekstreme, veldig realistiske mareritt.
Marerittene jeg hadde natt etter natt de første par ukene var preget av temaer som voldelige og bisarre dødsfall av nære og kjære samt meg selv.
Drøy og skitten rusmisbruk og jeg befant meg i skikkelig fordervede situasjoner.
Flukt fra politi som ville drepe meg og familien min. Katastrofer, jordskjelv, kaos og panikk.
Følelser av frykt/panikk og generell forvirring var veldig tilstede i denne drømmetilstanden.
Det var helt surrealistisk, og virket så ekte at jeg brukte litt tid på å riste av meg følelsene som hang igjen da jeg våknet.

Etterpå var jeg uthvilt

Etterhvert ble drømmene normale og jeg kom meg inn i en normal døgnrytme med 8ish timer søvn hver natt.

Alt i alt var det veldig verdt det.
Vis hele sitatet...
Jeg fikk Quetiapine når jeg skulle seponere Imovane/Zopiclone.
Opplevde det samme som deg, helt sinnsyke mareritt. Sov også 12-15timer og var helt zombie, flere trodde jeg var stein..
Holdt ut ei uke før jeg kasta pillene. Åssen folk orker å gå på det der over lengre tid fatter ikke jeg.
Ritalin.
Ritalin.

Skygge mennesker som sneik seg innpå og jah hoppa til sides og inn i kniper i tak og vegger om jeg SNUDDE meg fort.

2. Og 3. Døgnet så sto jeg å befalte skyggene bort med guds ord

Noen timer søvn så var hjernen tilbake på jorda da.
Anonym bruker
"Nervøs Storskogmus "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Bothrops Vis innlegg
sett mye rart på imovane og zopiklon
Vis hele sitatet...
Hvor lang tid etter inntak på Imovane tok det før du hallusinasinerte?