Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 4331
Anonym bruker
"Villig Makrell"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hva synes du om disse pillene?

Bruker stort sett benzo bare til søvn, og syntes det måtte mye til for å få en god natts søvn.
Bensedin inneholder diazepam, så de er det samme som Valium. Funker bra til søvn, men ikke like bra som Xanax (Alprazolam) for meg.
Anonym bruker
"Rask Sfinks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har knaskra xanax ei stund nå, men har kjøpt bensedin istedet nå når jeg gikk tom. Har jeg toleranse der også eller blir det som å starte på scratch?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har knaskra xanax ei stund nå, men har kjøpt bensedin istedet nå når jeg gikk tom. Har jeg toleranse der også eller blir det som å starte på scratch?
Vis hele sitatet...
Om du har utviklet en toleranse for alprazolam, så vil du også ha utviklet en toleranse for diazepam. Dette gjelder også for alle andre benzodiazepiner.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hva synes du om disse pillene?

Bruker stort sett benzo bare til søvn, og syntes det måtte mye til for å få en god natts søvn.
Vis hele sitatet...
Benzo er ikke det beste å bruke til søvn, sjekk ut noe z-hypnotika, Imovane og Zolpidem. Fungerer på samme reseptorer som benzo, men aktiverer dem på en annen måte så du blir veldig trøtt.

For meg er følelsen så og si ganske lik bare at jeg blir latterlig trøtt, vil også si det er litt mer godfølelse.
Sist endret av Bolebenny; 5. november 2021 kl. 18:54.