Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 7253
Hei. Har i alle år benyttet Samsung galaxy, men har vurdert å gå over til Apple da jeg er avhengig av å kunne dele innholdet rett til datamaskin. Har noen erfaringer med å flytte filer enkelt fra Samsung telefon til IPhone, samt fra Windowsbasert pc til Apple MacBook pro? Evt tips til rask prosess (dreier seg om notatet, bilder, videoer, meldinger, Word filer).
Apple har en enkel og grei guide for å migrere fra Android til iOS.

Når det gjelder å flytte filer fra PC til Mac er nok det enkleste å gjøre det du ville gjort ellers – enten å flytte det over på et eksternt lagringsmedie og deretter flytte over på macen, eller å gjøre det samme med skylagring –xDropbox, Onedrive, iCloud, Jottacloud, you name it. Du kan jo eventuelt spare noen steg på å sette opp fildeling på enten macOS- eller Windowsmaskinen og så trekke filene direkte over, men hvis du ikke er komfortabel med det ville jeg holdt det så enkelt som mulig.
Trådstarter
Takker for guiden. Perfekt��
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sitat av 200cdi Vis innlegg
Hei. Har i alle år benyttet Samsung galaxy, men har vurdert å gå over til Apple da jeg er avhengig av å kunne dele innholdet rett til datamaskin. Har noen erfaringer med å flytte filer enkelt fra Samsung telefon til IPhone, samt fra Windowsbasert pc til Apple MacBook pro? Evt tips til rask prosess (dreier seg om notatet, bilder, videoer, meldinger, Word filer).
Vis hele sitatet...
I allefall er det å flytte filer fra en iPhone til stasjonær PC litt av en operasjon. For mye tullball vedr dette på iPhone i forhold til andre anroid telefoner, hvor tilkoppløing gjøre blir telefonen til en "hardisk", veldig grei og jobbe med.