Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 4504
OneDrive.. eller jeg, klarte å slette div på skrivebordet. Det jeg ikke visste var at dem forsvant fra alle enhetene.

Til og med fra papirkurven til OneDrive.

Jeg koblet av nettet når jeg tok på laptopen de originalt var på. Likevel er de borte. Hvordan i all verden?


Ingenting å gjøre noe med regner jeg med.


F i H...! Jeg trenger div urls lagret på div browsers.
Sist endret av Naturgrønn; 5. oktober 2021 kl. 14:23.
Å bare slette filene fra en enhet skal normalt ikke fjerne dem fra søppelkurven i OneDrive online.

Jeg formoder du har forsøkt guider som denne: https://www.cleverfiles.com/howto/re...-onedrive.html men legger den her uansett for eventuelt andre som finner tråden.

Og til slutt, selv om det er for sent for deg. Dette er et tydelig eksempel til alle andre om hvorfor man alltid (!) skal ha backup av viktige filer.
Logg inni : https://onedrive.live.com/ med nettleseren- og følg instruksjoner i linken fra Cikey. One drive beholder filene, og husker endringer i 30dager.
Det der OneDrive sunes jeg er noe drit.

Det er ingen filer på OneDrive... Selv de som skal være der.. Hel..



Kan noen være så snill å hjelpe meg å bli kvitt det tullet.
Vil at OneDrive slutter å eksistere for meg.

Beklager! Er bare så J irritert.

Jeg er så jævlig dum da... Kan dere tenke dere at jeg gikk fra 0 til 6 i karakter på 1 mnd i Naturfag pga penger som gulrot... Nei det tror jeg ingen tror på, men er sant.

Var logget inn på feil OneDrive-bruker..... Ah eg føler meg smart veldig sjeldent.
Sist endret av Naturgrønn; 6. oktober 2021 kl. 12:16. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.