Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1389
Anonym bruker
"Full Gorgon"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Utslag på morfin

Blod og urinprøve, såkalt Peth-test, frivillig.

Hvordan i alle dager slår kan jeg slå ut på morfin?

Bruker ingenting slikt, og har en fortid med alkohol, derfor testene.
Kan tilføye ingen medisiner eller pillebruk eller noe som helst.
Har hørt det er noen frø som kan slå ut på morfin. Men vet ikke om det er sant eller ikke.
Anonym bruker
"Glad Ulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nei det er jo en grunn til at det slår ut på morfin.

Ikke tatt Paralgin Forte eller?
Rundstykker med valmuefrø?
Ikke tatt en dritt liksom, og det er jeg 110% sikker på �� Men bestilt legetime. Men så tilbake at det var slått ut i fjor en gang også, men ikke nevnt i oppsummeringen den gang liksom.

Ganske sinnsykt. Hørt om det med frø jeg og, men spiser liksom bare to ting med frø (rundstykker)...
Sitat av tommen82 Vis innlegg
Ikke tatt en dritt liksom, og det er jeg 110% sikker på �� Men bestilt legetime. Men så tilbake at det var slått ut i fjor en gang også, men ikke nevnt i oppsummeringen den gang liksom.

Ganske sinnsykt. Hørt om det med frø jeg og, men spiser liksom bare to ting med frø (rundstykker)...
Vis hele sitatet...
Altså valmuefrø? De små, runde og svarte.
Det er allment kjent at valmuefrø kan gi utslag:
https://www.usada.org/spirit-of-spor...ive-drug-test/

Det er heller ikke uvanlig at hurtigtester gir falske positive eller negative svar.
Sitat av Fulmen Vis innlegg
Det er allment kjent at valmuefrø kan gi utslag:
https://www.usada.org/spirit-of-spor...ive-drug-test/

Det er heller ikke uvanlig at hurtigtester gir falske positive eller negative svar.
Vis hele sitatet...
Ja, er jo urinprøven som gir utslag her, ikke blodprøven.

Men burde jo være litt mer nøyaktig mtp at dette skal legges fram i retten potensielt 🤣
Altså, den er jo kanskje for nøyaktig, hvis det er valmuefrøene som er problemet. De inneholder jo virkestoff og kan helt sikkert slå ut på morfin. Testen gjør jo kanskje bare jobben sin grundig her.
Sitat av Fulmen Vis innlegg
Det er allment kjent at valmuefrø kan gi utslag:
https://www.usada.org/spirit-of-spor...ive-drug-test/

Det er heller ikke uvanlig at hurtigtester gir falske positive eller negative svar.
Vis hele sitatet...
Sitat av Taxidriver Vis innlegg
Altså, den er jo kanskje for nøyaktig, hvis det er valmuefrøene som er problemet. De inneholder jo virkestoff og kan helt sikkert slå ut på morfin. Testen gjør jo kanskje bare jobben sin grundig her.
Vis hele sitatet...
Hehe, godt poeng 😀 får kutte hvitt brød, rundstykker og knekkebrød en uke pr mnd da 🤣
……………………………………………………
hasjkake's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Utslag på morfin

Blod og urinprøve, såkalt Peth-test, frivillig.

Hvordan i alle dager slår kan jeg slå ut på morfin?

Bruker ingenting slikt, og har en fortid med alkohol, derfor testene.
Vis hele sitatet...
Valmuefrø kan det være ja.

Men du går ikke på medisiner? Cosylan for eksempel?
Testet positivt på opiater en gang jeg også. Aldri brukt.

Urintesten ble sendt til en lab hvor de ikke fant noen flere spor av det.
Spurte meg om jeg hadde spist valmuefrø ol. Viste ikke at det var en greie før da.

Når blodprøven er negativ, og du ikke har brukt så er det vel ingen grunn til bekymring