Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1287
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vet at innenlands er tryggere enn utenlands, men en uten ekspertise på feltet tenker å prøve å sende meg et par gram cola innenlands i posten. Er det Mega risky?
Kommer nok til å gå helt fint
Anonym bruker
"Ydmyket Jette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det kan være risky ja.
Anonym bruker
"Overrasket Hest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sendt å mottatt hundrevis av sendinger på 1 år. Null problem, (cola inkludert)
Anonym bruker
"Flink Sfinks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Pakk det skikkelig og skriv navn/adresse tydelig så er det ingen problem. Eneste risiko uten signert levering er uærlige sendere eller mottakere.
Sjansen er ikke null, men forholdsvis liten, med mindre mottager allerede er kjent.
Inlands blir sjeldent sjekket så mye da det ikke er toll inlands. Dersom det er en person i søkelyset kan de sikkert finne på å snoke litt om de finner det for godt, men da vil jeg tro de må ha et slags grunnlag. Har sendt ditt og datt innlands som alltid er kommet frem, da vakuumpakket jeg dog dobbelt og vasket det på ytterste plast for å fjerne så mye som mulig av hva som evt hadde blitt rørt med samme hånd for å unngå krysskontaminering og lukt. Kan hende pakka har blitt lagt feil på kontoret også dukker den plutslig opp Er jo mye stuk og færre folk på jobb pga corona også som kan medføre noe ekstra ventetid.