Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 6889
Hei!
Jeg lurte bare på hvordan formen blir om jeg spiser 2mg rivotril og 25mg sobril samtidig.

Har drivet litt med benzo før, men har ikke gjort det på en godstund nå, så vil bare vite om jeg ikke blir for fucked up. Spiste 2mg rivo for 1 dagen siden men ble ikke helt fornøyd med formen, og da røyka jeg litt og.

Tror ikke du blir så for fucked up av det.
Rivotrilen du kasta i deg igår er fremdeles i systemet ditt og påvirker deg. Det er slik avhengigheter skapes. En tror at 2-3 ganger i uka går fint, men i realiteten har du vært påvirket kontinuerlig. Hvorvidt du får ruseffekt er vanskelig å si. Ja, kroppen din vil bli noe påvirket i.o.m du blir noe beruset. Om du merker det, nyter det, om effekten er stor er andre ting.
Man blir mye mer rusa av rivo + hasj enn rivo + sobril.
Hvor ofte er det trygt å mikse hasj og rivo?
Hvis jeg feks tar 2 helger i måneden og røyker 1g hasj og tar 8mg rivo pr helg, vil det fucke meg opp?
Sist endret av ID-Brikke; 27. september 2015 kl. 19:38.
Sitat av ID-Brikke Vis innlegg
Hvor ofte er det trygt å mikse hasj og rivo?
Hvis jeg feks tar 2 helger i måneden og røyker 1g hasj og tar 8mg rivo pr helg, vil det fucke meg opp?
Vis hele sitatet...
Føcke opp og fucke opp fru blom. Spørs hva du ønsker, og hva som kan fuckes opp. Du får ikke hjerneskade og blir ikke permanent prega av det. Men hvis det blir det viktigste i verden for deg og du går og lengter til helga hele uka og unngår alle andre avtaler for å kunne ta dine 1g hasj og 8mg rivo så vil nok noen kalle det et problem.

Det kommer helt ann på deg, og selv om du også er en lite pålitelig kilde på deg selv og hvor mye kontroll du har, så er det ihvertfall ingen her som kan si hvordan det vil gå.
Det jeg lurer på er hva faen skal du med 8mg rivo? Er du klar over hvor mye det er?
Ja, folk forventer for mye av benzoer. Det er ikke et "Sykt" rusmiddel, 2mg maks 4mg er mer en nokk.
Jo mer du tar til mer retard blir du og større blackout. Helt unødvendig å ta 8mg clonazepam om du ikke har kjørt på i mange måneder på høy dose.

Altså at du har veldig høy toleranse..
Sist endret av monoxide; 27. september 2015 kl. 21:58. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Det jeg lurer på er hva faen skal du med 8mg rivo? Er du klar over hvor mye det er?
Vis hele sitatet...
Er jo pr helg da, så sånn sett er det ikke så mye.
8 mg på en kveld derimot, det er gjerne litt mer en nødvendig..
Sitat av lyselilla Vis innlegg
Er jo pr helg da, så sånn sett er det ikke så mye.
8 mg på en kveld derimot, det er gjerne litt mer en nødvendig..
Vis hele sitatet...
Høres ikke ut som TS er så erfaren, så jeg tipper alle fire ryker fredagskvelden.. Da blir du så påvirket at du ikke legger merke til det selv. Ergo, du kan føle deg bedre på 2mg enn på 8mg. Fordi du er sløv, men ikke så sløv at du ikke vet hvor sløv du er.
Hvis du blander 2mg Rivo med alkohol blir du bare "kjip" sløv.
Hvis du blander 2mg Rivo med cannabis blir du bare "chill" sløv.

Husk at 2mg Rivo tilsvarer ca. 40mg Valium... Kommer jo selfølgelig ann på personlighet og kjemien i hjernen osv.

Du vil være slækk og ikke up-top partyhumør.

Personlige erfaringer selfølgelig.
Sist endret av Freefalling; 28. september 2015 kl. 01:13.
Jeg kan kjenne effekten av en gul (5mg) valium men ikke av 2mg rivotril..rart det der.
Sitat av dronepungen Vis innlegg
Jeg kan kjenne effekten av en gul (5mg) valium men ikke av 2mg rivotril..rart det der.
Vis hele sitatet...
Prøvd 1mg? Kanskje du kjenner det bedre da.
Sitat av Bothrops Vis innlegg
Føcke opp og fucke opp fru blom. Spørs hva du ønsker, og hva som kan fuckes opp. Du får ikke hjerneskade og blir ikke permanent prega av det. Men hvis det blir det viktigste i verden for deg og du går og lengter til helga hele uka og unngår alle andre avtaler for å kunne ta dine 1g hasj og 8mg rivo så vil nok noen kalle det et problem.

Det kommer helt ann på deg, og selv om du også er en lite pålitelig kilde på deg selv og hvor mye kontroll du har, så er det ihvertfall ingen her som kan si hvordan det vil gå.
Vis hele sitatet...
Nei, jeg tenkte rent psykisk i forhold til å blande benzo og hasj, da jeg kun har røyket hasj før.
Det rare med hasjrøykinga er at det virkelig går opp for meg hvor utrolig lite produktiv jeg er, og at jeg burde holde meg langt unna og fokusere på viktigere ting.
Noe som faktisk varer en god stund.
Har til tider drukket daglig, alltid en pils etter jobb.
Rett i kjøleskapet og ta seg en kald en når jeg våkner på søndag osv, men etter en helg med hasj så kutter jeg tvert noen uker.

Blir kanskje litt annerledes med benzo inne i bildet da det virker som du gir mer faen og ikke får slike tanker. Har ekstremt lite erfaring med det.

Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Det jeg lurer på er hva faen skal du med 8mg rivo? Er du klar over hvor mye det er?
Vis hele sitatet...
Overhodet ikke
Aldri brukt benzo, bortsett fra forrige gang jeg røyka og tok en 10mg stilnoct innsovingspille siden av og synes det var en fin rus.
Tenkte derfor at opp mot 10mg rivo var det samme, men høres ut som det er noe helt annet.

Takk for svar :-)
Sitat av Relevant Vis innlegg
Rivotrilen du kasta i deg igår er fremdeles i systemet ditt og påvirker deg. Det er slik avhengigheter skapes. En tror at 2-3 ganger i uka går fint, men i realiteten har du vært påvirket kontinuerlig. Hvorvidt du får ruseffekt er vanskelig å si. Ja, kroppen din vil bli noe påvirket i.o.m du blir noe beruset. Om du merker det, nyter det, om effekten er stor er andre ting.
Vis hele sitatet...
Helt enig, rivotril har halveringstid på 48 timer, så om du du tar 2mg riv i dag, har du fortsatt 1mg i kroppen etter det har gått 48 timer ( halveringstid på sobril er jeg litt usikker på).

Vært avhengig av benzo før (xanax), og lover deg TS veldig lett og bli avhengig!

Tar fortsatt, men aldri flere ganger i uka. Slik slipper jeg absinenser
Sist endret av king123; 29. september 2015 kl. 22:52.
https://en.wikipedia.org/wiki/List_o...ivalency_table

Ganske enkel tabell for å vite litt om forskjellige benzoer

Og en liten link om forskjell på styrke i forhold til hverandre. Husk at alle er forskjellige når det gjelder dette:

http://www.benzo.org.uk/bzequiv.htm
Sist endret av Freefalling; 30. september 2015 kl. 03:55.
▼ ... over en måned senere ... ▼
1 tablett 2mg rivotril tilsvarer 50 mg sobril sånn cirka.

Jeg selv blir mer sløv av 10 mg sobril enn 2mg rivotril, så det er veldig individuelt hvordan man reagerer
▼ ... noen uker senere ... ▼
2mg er ikke så mye om du ikke har toleranse, så det går nok helt fint
▼ ... over en uke senere ... ▼
synes det er en fin kombo jeg
Sitat av Mystery Vis innlegg
1 tablett 2mg rivotril tilsvarer 50 mg sobril sånn cirka.

Jeg selv blir mer sløv av 10 mg sobril enn 2mg rivotril, så det er veldig individuelt hvordan man reagerer
Vis hele sitatet...

Syns det blir feil og sammenligne det slik.
Sist endret av king123; 8. desember 2015 kl. 10:00.
Vil bare legge til at det faktisk er lettere å få abstinenser enn man skulle tro. Første gang det skjedde med meg hadde jeg gått uten Rivotril en liten stund. Merket ikke noe særlig til det før jeg stupet ned mot gulvet med hodet først. Husker ikke hva som skjedde etter det. Våknet opp på gulvet med moren min over meg. Hadde fått et grand-mal anfall. Altså epilepsi. Skummet av kjeften min og hele den pakken. Har du først fått et slikt anfall får du ikke ta lappen eller kjøre bil på et år. Men nå er det jo slik at hvis man går fast på slike medisiner så tar de fra deg lappen uansett. Abstinensene er nå uansett det verste helvete man kan gå gjennom, og jeg skjønner hvorfor så mange ikke klarer det. Joda, det er mye man opplever/må gjennom som er helt grusomt eller rett og slett barbarisk. Men det er naturlig å ha reaksjoner på ting. Aksepter tilstanden du er i, så går ting mye lettere. Og til dere som tar det kun fordi dere vil ha det moro; det er egentlig ikke så jævla moro. Man merker jo ikke hvor tett i hodet man blir selv. Ender stort sett opp med at man står ikledd rosa Latexkostyme og kaninører midt i brugata i ekte Platayoga-stil. Det blir gjerne flere rusmidler som dessert etter de Rivotrilene også. Man mister tross alt alle hemninger. Så før man vet ordet av det har man kjøpt seg polsk vodka i en bakgård på østkanten, stjålet noe man ikke hadde bruk for og kjørt store mengder med ukjent pulver opp i nesen. I tillegg til dette blir man også fort avhengig. Rundt 2-4 uker, og da må man også ta i betraktning hvor lang halveringstiden er. Altså, du er rusa mye lenger enn du egentlig tror slik Relevant forklarte så fint. Dette gjelder særlig Rivotril og Valium. Dette er litt som å se barn leke med ilden. Før man har brent seg...
Leit og høre Lucy in The sky :/ . Hvordan går det den dag i dag?

Hørt om det at man kan få eplepsi av misbruk av dette. vil det nå si at du nå har fått eplepsi permanent?

Før ble jeg slik du beskriver, gjorde mye dumt og alt er helt svart. Tar det ganske så sjeldent nå, og får ikke blackouts mer av det. Derimot blir jeg egentlig bare veldig trøtt av dem.

Hvor lenge varte abstinensene? Jeg har selv vært avhengig, men dette var xanor/xanax. Så er litt nysgjerrig på hva dine fysiske og psykiske abstinenser var på riv?

Takk for at du deler denne historien med oss.
Sist endret av king123; 9. desember 2015 kl. 03:29.
I dag har jeg det bra, jeg. Kan fremdeles kjenne at det henger litt igjen. Skjelver enda litt på hendene, og har antagelig fremdeles de mest grusomme marerittene man kan tenke seg. Har jo skrevet litt om dette i en annen tråd her. Kjenner fremdeles litt til angst og slike ting, men så har jeg jo fått diagnosen PTSD, da. Tenker egentlig svært lite over dette her. Hjelper lite å skulle marinere seg i sin egen dritt, om du forstår. Noen ganger hjelper det faktisk å se det "komiske" i ting. Vet dette høres helt absurd ut, men ta en titt på denne illustrasjonen her; http://hyperboleandahalf.blogspot.no...-part-two.html

Symptomer jeg opplevde på det verste; Søvnvansker, Irritabel/sint, Skjelving, Svetting, Konsentrasjonsvansker til tusen, kvalme, vekttap/tap av matlyst, hodepine, muskelsmerter, stivhet, endringer i persepsjon, kun ett tilfelle av epilepsi, følte at jeg var på kanten til psykose, grusomme mareritt hver natt og en del til som jeg ikke husker/har fortrengt. Jeg har altså ikke epilepsi i dag. Det jeg dog kan rapportere er at jeg følte meg veldig bra og angstfri dagene etter grand-mal anfellet mitt. Har hørt at det kan sammenlignes med elektrosjokkterapi, faktisk. Befant meg i den svarteste avgrunnen, og det føltes virkelig sjeledrepende. Da jeg kom ut av denne tåken var det som å vinne i lotto, da. Plutselig kom de vanlige følelsene tilbake, og jeg følte meg endelig "normal". Virkelig verdt alt strevet! Anbefaler alle å bare holde ut. Være med noen man stoler på, fortelle de rundt seg om situasjonen, ta hensyn til tilstanden på kropp og psyke, akseptere at disse symptomene er normale, ha god kommunikasjon med fastlege, laste ned en haug med serier, sjekk ut pusteøvelser/yoga/medtiasjon/pilates og den slags. Om man har spørsmål finnes sånn ca alt man trenger å vite her på FAQ; http://www.benzo.org.uk/FAQ1.1.htm. Sjekk ut denne siden, folkens!