Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  53 5629
Jeg har altså nå bestemt meg for å skaffe meg en tattovering.
Men jeg har ingen ideer om hvilken/hvordan tattovering jeg skal ha, og derfor spør jeg dere etter tips til tattoveringer.
Jeg er villig til å betale 500,- til den tattoveringen jeg eventuelt velger.

-Jeg er en såkalt gotisk/emo-type. Så en tattovering som går under denne "kategorioen" er en selvfølge.
-Tattoveringen skal kunne dekke hele halsen (da det er her den skal ligge).
- Favorittfargen min er rød og svart, så ta gjerne dette med i betraktning.

Takker for tips
Sist endret av Playground; 7. november 2012 kl. 01:30.
Unskyld at jeg spør, men hvor gammel er du?
Hvis du er ung; er du sikker på at du kommer til å definere deg selv som en gotisk/emo type resten av livet?
Halsen viser du til alle alltid. Just sayin'
Sitat av miles Vis innlegg
Unskyld at jeg spør, men hvor gammel er du?
Vis hele sitatet...
18, snart 19 om få dager.

Sitat av miles Vis innlegg
Hvis du er ung; er du sikker på at du kommer til å definere deg selv som en gotisk/emo type resten av livet?
Vis hele sitatet...
Nødvendigvis ikke.
Husk at livet består av faser - særlig i ungdomsperioden. Du utvikler tankesettet ditt og verdensbilde fortere enn du aner. Jeg ser at avataren min her er fra 2007, det er fem år siden. Nå er jeg 21 år og har vokst i fra det, og retter fokus mot blomster, god mat og dype diskusjoner. Du kommer ikke til å være goth resten av livet, du kommer til å "klippe deg og skaffe deg arbeid", selv om det virker helt surrealistisk akkurat nå. Mitt råd; ikke tattover halsen i røde og svarte farger. Du kommer til å føle deg teit når du må be bryllupsfotografen redigere bort tattoveringen som stikker opp fra tversoversløyfa.
[quote=miles;2752175Halsen viser du til alle alltid. Just sayin'[/QUOTE]

Det vet jeg, og det er egentlig hovedgrunnen til at jeg velger å begynne med halsen

Sitat av crEpi Vis innlegg
Husk at livet består av faser - særlig i ungdomsperioden. Du utvikler tankesettet ditt og verdensbilde fortere enn du aner. Jeg ser at avataren min her er fra 2007, det er fem år siden. Nå er jeg 21 år og har vokst i fra det, og retter fokus mot blomster, god mat og dype diskusjoner. Du kommer ikke til å være goth resten av livet, du kommer til å "klippe deg og skaffe deg arbeid", selv om det virker helt surrealistisk akkurat nå. Mitt råd; ikke tattover halsen i røde og svarte farger. Du kommer til å føle deg teit når du må be bryllupsfotografen redigere bort tattoveringen som stikker opp fra tversoversløyfa.
Vis hele sitatet...
Men nå i disse dager så finnes jo også muligheten for å kunne fjerne uønskede tattoveringer.
Er du klar over hvor smertefullt, dyrt og vanskelig det er å fjerne tattoveringer fra ansiktet og halsen? Det gir i tillegg som ofte fargeskille fra området med tattovering og resten av kroppen din.
Sitat av Playground Vis innlegg
nå i disse dager så finnes jo også muligheten for å kunne fjerne uønskede tattoveringer.
Vis hele sitatet...
Det er jeg klar over. Det at du selv er klar over det poengterer også at du bruker det som en forsikring, i tilfelle du skulle angre, noe du mest sannsynlig gjør hvis du tattoverer halsen din i rødt og svart.

Jeg skjønner også at du har et tydelig behov for å synliggjøre livssynet ditt i form av overfladiske symboler på kroppen, som andre skal tolke og ta i betraktning når de gjør opp en mening om deg. Er ikke hele konseptet litt... Teit?

Hvis jeg skulle tattovert noe selv, skulle det vært noe evig, noe som aldri endret seg. For eksempel 1 + 1 = 2. Eller formelen for lysets hastighet i vakuum.
Men i satan da.La nå fyren få tatovere seg,hans liv.Det er så jævla unødvendig med alle disse moral postene.
Sitat av stuntaa Vis innlegg
Er du klar over hvor smertefullt, dyrt og vanskelig det er å fjerne tattoveringer fra ansiktet og halsen? Det gir i tillegg som ofte fargeskille fra området med tattovering og resten av kroppen din.
Vis hele sitatet...
Uansett, det er jo plan B. Plan A er jo at han kommer til å like tatoveringen og være stolt av den livet ut. For min del synes jeg alle tatoveringer er greie å ta, de representerer jo den tiden av livet ens da man tok den. Det jeg stusser litt på er måten TS tilnærmer seg tatoveringen på, og at han vil at noen på et forum skal designe den for han. Noe man skal ha på et såpass synlig sted som halsen bør være noe en har et ganske personlig forhold til, i mine øyne. Kan jo hende du, TS, får et fett designforslag av noen her inne og at du faller fullstendig for det. Tenk deg uansett nøye om før du tar steget inn i studio. Det går jo også an å starte med noe mindre på et annet sted enn halsen, for å prøve seg frem. Uansett, din avgjørelse som du må leve med videre, så håper du gjør den rette for deg.
Ikke for å være kjip, kjører selv en utrolig råå rocka stil, og digger tattiser..

Men (om ikke halve eller hele kroppen er tattovert i tillegg) ikke tattover deg på halsen.. Du kommer ikke til å få deg en jobb resten av livet!!!!!!
Har selv vært ansatt i flere bedrifter der folk med synlige tattoveringer ikke har sjangs på å få seg jobb.

Du må muligens bli ansatt av din egen far, jobbe sammen med polakker i en bortgjemt vaskehall eller byggeplass, evnt. starte eget selskap for å tjene til livets opphold, så lenge bedriften ikke er avhenging av direkte kontakt med kunder, for dessverre, 95% av dine fremtidige kunder vil sannsynligvis tro du er en useriøs og halvkriminell kar.

Tattiser er fett, men det er fremdeles slik at ikke alle andre synes det, og har fordommer.. og det er STOR forskjell på en jente med tattis på korsryggen og en fyr med tattis på halsen
Sitat av crEpi Vis innlegg
noe du mest sannsynlig gjør hvis du tattoverer halsen din i rødt og svart.
Vis hele sitatet...
Hvem sier at jeg skal tattovere halsen i rødt og svart? Det har jeg aldri sagt.
Sitat av Playground Vis innlegg
Det vet jeg, og det er egentlig hovedgrunnen til at jeg velger å begynne med halsen
Vis hele sitatet...
Vel, du har guts- fett nok. Det kommer ikke til å bli smertefritt, og det ikke en beslutning som bør taes i hast.

Sitat av Playground Vis innlegg
Men nå i disse dager så finnes jo også muligheten for å kunne fjerne uønskede tattoveringer.
Vis hele sitatet...
Det er imo ett dårlig utgangspunkt for å få en tattoo.
Er det ikke bedre å være sikker på at du får noe du vil ha for alltid?
Goth-perioden kan sikkert bli en del av en fet underarms-piece i framtiden-
når den ikke nødvendigvis er så aktuell- men et kjærkomment minne.

Anyways. Skal ikke late som om jeg kan, eller bør stoppe deg.
Du bestemmer selv- og jeg har ingenting imot mennesker som ønsker å skille seg ut.
Personlig ville jeg nok ha ventet noen år med å tattovere halsen.
Sitat av crEpi Vis innlegg
Jeg skjønner også at du har et tydelig behov for å synliggjøre livssynet ditt i form av overfladiske symboler på kroppen, som andre skal tolke og ta i betraktning når de gjør opp en mening om deg. Er ikke hele konseptet litt... Teit?
Vis hele sitatet...
Den tanken hadde jeg aldri faktisk.
Hovedgrunnen til at jeg ønsker en tattovering(er) er for å skille meg mer ut enn det jeg gjør nå i disse dager.
Dette blir jo helt feil rekkefølge. Motivet bør du ha bestemt deg for FØR du bestemmer deg for å ta tatovering.
Tatover trynet til BVB vokalisten (Han er forferdelig, men prøver alt for hardt å være emo, så det passer) så han stirrer på deg når du tar hodet bakover.
Høres dumt ut for oss andre utenforstående, men om karen vil det så er det ikke vår jobb å forandre hans syn på saken. Så mange moralprekener blir litt overveldende.

Sitat av Tawon Vis innlegg
Uansett, det er jo plan B. Plan A er jo at han kommer til å like tatoveringen og være stolt av den livet ut. For min del synes jeg alle tatoveringer er greie å ta, de representerer jo den tiden av livet ens da man tok den.
Vis hele sitatet...
Enig i alt du sier, men vil spesielt ha presisert det her. Med mindre man tar tattis i en dyp identitetskrise, eller gjennomgår en senere i livet for den del, så vil dette her kun være en påminner om de dager du var ung og stokk dum.

Så en tatovør på TV for noe siden, som hadde opptil flere navn på eks-kjærster på kroppen. Dette synes han kun var morsomt, og forstod ikke hvorfor han skulle legge lokk på en historie som så aldeles har hendt.
Det kommer jo tydelig frem at denne personen på et tidspunkt har betydd mye for karen, og det er ingen skam. Han uttalte seg også om at han definitivt kommer til å tatovere navnet på fremtidige kjærester også.

Har sympati med fyren, og er enig i det han sa.
Okey, det var visst mye moral-preken her. Jeg er likevel enig i at det ikke er lurt å tattovere halsen.

- UANSETT, god ide å høre om det finnes kreative sjeler her på freakforum. Jeg tviler dog på at du får en tatovering større enn et punktum for 500 kroner.
Sist endret av HappySmoothie; 7. november 2012 kl. 06:55. Grunn: Skrifeleif;)
Alkoholisert gamer
Sitat av Hygge Vis innlegg
Okey, det var visst mye moral-preken her. Jeg er likevel enig i at det ikke er lurt å tattovere halsen.

- UANSETT, god ide å høre om det finnes kreative sjeler her på freakforum. Jeg tviler dog på at du får en tatovering større enn et punktum for 500 kroner.
Vis hele sitatet...
Med tanke på prisen han la ut, regner jeg med at han vil ha noen til Å tegne den, for 500spenn, som han videre kan dra til ett studio med.

Til TS: dra til ett studio og snakk med de, se litt på netter først, så gir du noen hint om hva du vil ha, og størrelse, så tegner de for deg.
Sitat av ekoli Vis innlegg
Med tanke på prisen han la ut, regner jeg med at han vil ha noen til Å tegne den, for 500spenn, som han videre kan dra til ett studio med
Vis hele sitatet...
Eller en random tegning/bilde dere finner på nettet.
Trenger absolutt ikke være tegnet av dere selv
hvorfor ikke prøve caramelldansen, du vet, de som danser så hilarious, har alltids trodd at svensker har en god sans for humør og kunst jeg :P
Hvor holder du til i Norge? Befinner du deg i oslo, Kan jeg godt sende et bilde av en tegning du kan ha på halsen / eventuelt kan du komme innom Tattoo-studio hvor jeg jobber for tiden, og få designet en tegning for 500,-

Videre vil jeg anbefale som alle andre her, og tenke nøye gjennom hva du bestemmer deg for å tattovere på halsen, da dette er et godt synlig sted, og veldig lett og bli dømt av andre mennesker for hva man har der.
Sist endret av Saint123; 7. november 2012 kl. 10:51.
Sitat av Saint123 Vis innlegg
Kan jeg godt sende et bilde av en tegning du kan ha på halsen / eventuelt kan du komme innom Tattoo-studio hvor jeg jobber for tiden
Vis hele sitatet...
Jeg må si jeg synes det er veldig spesielt at du som ansatt i en tattoosjappe "oppmuntrer" en 18åring til å ta tattovering på halsen, uten at du kjenner han.

De fleste seriøse aktører i bransjen har visse etiske retningslinjer når det kommer til tattovering av unge mennesker på hals/ansikt/hender.

Also, hvorfor skal du ta 500kr betalt for en jobb som ellers gjøres gratis?
Alkoholisert gamer
Sitat av Lily Bowen Vis innlegg
Jeg må si jeg synes det er veldig spesielt at du som ansatt i en tattoosjappe "oppmuntrer" en 18åring til å ta tattovering på halsen, uten at du kjenner han.

De fleste seriøse aktører i bransjen har visse etiske retningslinjer når det kommer til tattovering av unge mennesker på hals/ansikt/hender.

Also, hvorfor skal du ta 500kr betalt for en jobb som ellers gjøres gratis?
Vis hele sitatet...
Jeg vil ikke si at h*n oppmuntrer til det, men hvis kunden har bestemt seg for hvor han vil ha tatovering, er deg ikke mye tatovøren kan gjøre med det, annet enn å forsikre seg om at de har tenkt gjennom det, eller nekte.
Oh Well, er ikke mange tatovører som nekter å ta en tattovering på en kunde, så lenge kunden er over 18 og ikke bryter med noen av de interne reglene hos studioet.
Sitat av Playground Vis innlegg
Den tanken hadde jeg aldri faktisk.
Hovedgrunnen til at jeg ønsker en tattovering(er) er for å skille meg mer ut enn det jeg gjør nå i disse dager.
Vis hele sitatet...
Om du vil skille deg ut, så gi opp gothic/emo stilen. Det ser mest bare tragisk ut, og de fleste med den stilen er nesten helt like uansett.
Ikke bruk farger, fargene blir blese i løpet av årene og det er ikke fint.
Jeg har 2 å dem er uten farge og holder seg like fine!
Ville forresten ikke ha tatovert min første på halsen. Tenk om du angrer deg, da har du ingen mulighet for å få gjemt den på noe vis.
http://www.aftenposten.no/incoming/article7033496.ece/BINARY/w980/FS00052302.jpg
Kom deg til en tatovør istedet og få gjort det profesjonelt.

H*n kan måle opp halsen, høre på hvilke motiver/ideer/forslag du har, tegne noe dere blir enige om sammen og som er skreddersydd til halsen din(dette er også inkludert i prisen). Tatovører vet også best hva som egner seg til å bli tatovert. Det er trossalt jobben til tatovøren.
Sist endret av alphamale; 7. november 2012 kl. 12:52.
Sitat av Frktm Vis innlegg
Ikke bruk farger, fargene blir blese i løpet av årene og det er ikke fint.
Jeg har 2 å dem er uten farge og holder seg like fine!
Ville forresten ikke ha tatovert min første på halsen. Tenk om du angrer deg, da har du ingen mulighet for å få gjemt den på noe vis.
Vis hele sitatet...

Makan til usaklige kommentarer her inne da.

Jeg har en del liggende så om du har noe nærmere spesifikasjoner angående tattooen kan jeg se om jeg har noe som kunne vært til inspirasjon.
Om du er 18år, i en emo fase, og vil ha en tattovering som dekker hele halsen, kan du like godt slenge på en dråpe under øyet...
Sist endret av Silkesorten; 7. november 2012 kl. 12:56.
Du har bestemt deg for en tatovering men vet ikke hva du skal ha?

Dette ender bare i sorgen. En tatovering følger deg livet ut og er et stort valg, hvertfall der du velger å ha den.
Sitat av Negr Vis innlegg
Om du er 18år, i en emo fase, og vil ha en tattovering som dekker hele halsen, kan du like godt slenge på en dråpe under øyet...
Vis hele sitatet...
Er ikke en dråpe under øyet symbol på at du har drept noen da?
Husk og post bilde her då!
Blurr ut annsiktet ditt elns
Sitat av bjørneklem Vis innlegg
Jeg har en del liggende så om du har noe nærmere spesifikasjoner angående tattooen kan jeg se om jeg har noe som kunne vært til inspirasjon.
Vis hele sitatet...
Vel, det jeg har i tankene akkurat nå, er en eller flere rose/roser
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
freak.no=moralpreken.no ?
Det er jo sitt eget liv han ødelegger. Ikke for noen andre. Imo, er så mange som har tatoering idag at du skiller deg mer ut hvis du ikke har det. Har du ikke en tribal laget i syden, da er du freak da!

Gå på studio, der har de nok noen som disker opp med en finere tattis en noen lager her. De lever tross alt av det.
Sitat av Lima Vis innlegg
freak.no=moralpreken.no ?
Det er jo sitt eget liv han ødelegger. Ikke for noen andre. Imo, er så mange som har tatoering idag at du skiller deg mer ut hvis du ikke har det. Har du ikke en tribal laget i syden, da er du freak da!

Gå på studio, der har de nok noen som disker opp med en finere tattis en noen lager her. De lever tross alt av det.
Vis hele sitatet...
Må være lov å påpeke hvor dumt det er.
Det er ikke alle tatovører som tatoverer folk på halsen - av prinsipp.
Enda ferre som tatoverer en person som ikke har tatoveringer fra før - på halsen.

TS: du har misforstått det helt...
Første tatoveringen du tar, skal du ha på halsen? Er du en ekstremt usikker person som ønsker å bli oppfattet som skikkelig badass?
Sist endret av Spelly; 7. november 2012 kl. 14:25.
Synes du kan tattovere panna di, hvis du først skal skille deg mer ut en du allerede gjør..
Sitat av alphamale Vis innlegg
Kom deg til en tatovør istedet og få gjort det profesjonelt.

H*n kan måle opp halsen, høre på hvilke motiver/ideer/forslag du har, tegne noe dere blir enige om sammen og som er skreddersydd til halsen din(dette er også inkludert i prisen). Tatovører vet også best hva som egner seg til å bli tatovert. Det er trossalt jobben til tatovøren.
Vis hele sitatet...
Ingen profesjonelle som har et snev yrkestolthet vil tatovere en 18 åring på halsen (hvis han ikke har tatovering fra før)

Sitat av Frktm Vis innlegg
Ikke bruk farger, fargene blir blese i løpet av årene og det er ikke fint.
Jeg har 2 å dem er uten farge og holder seg like fine!
Ville forresten ikke ha tatovert min første på halsen. Tenk om du angrer deg, da har du ingen mulighet for å få gjemt den på noe vis.
Vis hele sitatet...

Bs. Dagens farger holder seg veldig bra. En av tatoveringene mine (4 år gammel) har MASSE farger og ser like fin ut som 2 uker etter jeg tok den.
Hvis dine tatoveringer med farge har fadet, betyr det at tatovøren du har gått til ikke har gjort en skikkelig jobb oooog du burde etterfylle blekk (gratis).
Sist endret av Spelly; 7. november 2012 kl. 14:34.
Sitat av spelley Vis innlegg
Bs. Dagens farger holder seg veldig bra. En av tatoveringene mine (4 år gammel) har MASSE farger og ser like fin ut som 2 uker etter jeg tok den.
Hvis dine tatoveringer med farge har fadet, betyr det at tatovøren du har gått til ikke har gjort en skikkelig jobb oooog du burde etterfylle blekk (gratis).
Vis hele sitatet...
Men holder fargene seg like bra etter f.eks 60 år?
Sitat av Mandokir Vis innlegg
Men holder fargene seg like bra etter f.eks 60 år?
Vis hele sitatet...
etter 60 år? nei, ikke uten du har etterfylt. Det samme gjelder tatoveringer som er b&g.. Helt seriøst, hvem bryr seg når man er 78-80 år?

Tror jeg bekymrer meg mer for håret enn om tatoveringen har fadet, eller dragesleeven ser ut som et hamster.
Sist endret av Spelly; 7. november 2012 kl. 14:50.
Sitat av bjørneklem Vis innlegg
Makan til usaklige kommentarer her inne da.

Jeg har en del liggende så om du har noe nærmere spesifikasjoner angående tattooen kan jeg se om jeg har noe som kunne vært til inspirasjon.
Vis hele sitatet...
Usaklig kommentar?. Mor mi tok sin i en alder av 23 og hun er nå 50.
Å hennes tatovering er helt bles, all rød fargen på vingene er borte, samt blå fargen på kroppen til figuren hun har tatovert. Så nej, er ikke mye usaklig.

Dem uten farger holder seg lenger en dem med farger!

Sitat av Mandokir Vis innlegg
Er ikke en dråpe under øyet symbol på at du har drept noen da?
Vis hele sitatet...
Ahe, x'en min har faktisk tatovert en dråpe under øyet

Sitat av spelley Vis innlegg
Ingen profesjonelle som har et snev yrkestolthet vil tatovere en 18 åring på halsen (hvis han ikke har tatovering fra før)




Bs. Dagens farger holder seg veldig bra. En av tatoveringene mine (4 år gammel) har MASSE farger og ser like fin ut som 2 uker etter jeg tok den.
Hvis dine tatoveringer med farge har fadet, betyr det at tatovøren du har gått til ikke har gjort en skikkelig jobb oooog du burde etterfylle blekk (gratis).
Vis hele sitatet...
Har kun svart/hvite jeg. 0 farger.
Sitat av spelley Vis innlegg
etter 60 år? nei, ikke uten du har etterfylt. Det samme gjelder tatoveringer som er b&g.. Helt seriøst, hvem bryr seg når man er 78-80 år?

Tror jeg bekymrer meg mer for håret enn om tatoveringen har fadet, eller dragesleeven ser ut som et hamster.
Vis hele sitatet...
Ah. Vet du sånn omtrent hvor lenge fargen holder seg da?
Sitat av Mandokir Vis innlegg
Ah. Vet du sånn omtrent hvor lenge fargen holder seg da?
Vis hele sitatet...
Hvor lenge fargen holder seg
kommer an på flere faktorer. Bla hvordan du behandler den.
En av de største fiendene til en farge-tatovering er solen.
Sist endret av Spelly; 7. november 2012 kl. 16:47.
Sitat av Playground Vis innlegg
Jeg har altså nå bestemt meg for å skaffe meg en tattovering.
Men jeg har ingen ideer om hvilken/hvordan tattovering jeg skal ha, og derfor spør jeg dere etter tips til tattoveringer.
Jeg er villig til å betale 500,- til den tattoveringen jeg eventuelt velger.

-Jeg er en såkalt gotisk/emo-type. Så en tattovering som går under denne "kategorioen" er en selvfølge.
-Tattoveringen skal kunne dekke hele halsen (da det er her den skal ligge).
- Favorittfargen min er rød og svart, så ta gjerne dette med i betraktning.

Takker for tips
Vis hele sitatet...
De var faen meg smart. vedder at du sitter i fosterstilling og griner fordi du ikke fikk jobben pga den stygge tatoveringa...

men når du først er i gang kan du jo slenge på litt neseringer
http://puu.sh/1nutP

- Tatovere et hakekors i trynet

og kanskje litt hår pynt?
http://puu.sh/1nuyB

kommer til og bli supert!!!

men uansett han her var i et eller annet blad der han snakke om hvor mye han angret når han tok den tatoveringen når han var 18, han sa blant annet at det var en av de dummeste tingene han har gjort.
http://puu.sh/1nuBn
Hvis jeg får komme med min mening uten å bli stemplet som moralfag, ta noe som du kan se på om 20 år og være stolt av. Ett godt minne, og en påminnelse om hva du mente og syntes før Ett bra band, ett sitat eller lignende er ett bra sted å begynne å lete. Selv om "yolo"-aktige sitater er litt corny.. Anbefaler å tenke deg nøye gjennom før du setter det på kroppen. Tattovering er noe jeg aldri kommer til å få meg, og når jeg ser noen med tattoveringer tenker jeg enten: "fy faen så harry... oppmerksomhetssjuk, ukreativ jallakid" eller "fy faen så fett og gjennomført - kudos"

Tror mange deler det synet, så prøv å kom deg med på tanke2 ^^
Frktm: At jeg er fornøyd med xbox betyr ikke at playstation er ubrukelig. Angående din dårlige erfaring med farger er det utallige faktorer som spiller inn, som også gjelder black and grey tattoos.


Trådstarter: Roser er et av de mest brukte motivene så ikke noe særlig vits å produsere noe nytt iom at det garantert finnes et eksisterende motiv av det samme. (google)
Tatover Coca Cola logoen på armen og hank inn penger fra Cola..
Bare sånn at det er sagt, du burde tenke nøye gjennom det. Jeg tenker ikke pga. at goth/emo-stilen din muligens er noe du kommer til å ville endre etterhvert (noe du sikkert kommer til å ville gjøre), men rett og slett pga. plasseringen.
Jeg tenker f.eks. fremtidig jobbsituasjon. Enten du vil eller ikke, så kommer du til å slite med å bli tatt seriøst. Om du for eksempel er litt mer fleksibel på hvor du kan ha den, så blir det nok bedre.. Hva med overarmen?
Det er noen situasjoner det ikke er kledelig med tattovering, hvertfall ikke gothstil, på halsen. Face it; I et potensielt bryllup kommer du til å se ut som en klovn.
Anyways:
http://fc09.deviantart.net/fs31/f/20...silverfury.jpg

Det der er lett å få plassert på halsen, og ingen problemer å fylle inn fargene. Hodeskallen vil da være "midt" på halsen, og vil da peke samme vei som ansiktet ditt, mens symbolene bak vil gå ut på hver sin side av halsen.
Og 500 kroner for tattoveringen er nok litt lite, de fleste har en minstepris på 1000 ,-.
Sist endret av Rotaderp; 7. november 2012 kl. 18:17.
Alkoholisert gamer
Jeg skjønner ikke hvorfor nesten alle her inne skal komme med moralpreken.. Holder det ikke med at en eller to sier det? Eller har alle ett behov for å fortelle trådstarter at han er "en komplett idiot"?

Jeg kom på nå, at jeg har 2-3 kompiser som har blekk på halsen, og de har ikke hatt noe nevneverdige problemer med å få seg jobb.
En av dem jobber faktisk bak kassa på dressmann. Tatoveringer blir mer og mer akseptert blandt sjefer, men såklart, det finnes mange som ikke godtar synlige tatoveringer.

Kan vel også legge ved denne linken Denne mannen kan bli Tsjekkias neste president/
Sitat av ekoli Vis innlegg
Jeg skjønner ikke hvorfor nesten alle her inne skal komme med moralpreken.. Holder det ikke med at en eller to sier det? Eller har alle ett behov for å fortelle trådstarter at han er "en komplett idiot"?

Jeg kom på nå, at jeg har 2-3 kompiser som har blekk på halsen, og de har ikke hatt noe nevneverdige problemer med å få seg jobb.
En av dem jobber faktisk bak kassa på dressmann. Tatoveringer blir mer og mer akseptert blandt sjefer, men såklart, det finnes mange som ikke godtar synlige tatoveringer.

Kan vel også legge ved denne linken Denne mannen kan bli Tsjekkias neste president/
Vis hele sitatet...
Har ikke lest gjennom alle 3 sidene, men er sikkert nok av moralprekner ja, så kunne sikkert spart meg for det.
Men la hvertfall med et bilde som jeg syns var midt i blinken til det han forklarte