Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1070
Tester den nye Ubuntu distroen. Prøver å laste ned torrents. Tidligere har jeg brukt Mikrotorrent i XP, noe som har fungert utmerket. Er det noen som vet om et bra torrentprogram til Ubuntu??

Er veldig fornøyd med Ubuntu til nå
Funker ikke uTorrent i Ubuntu da?

Du må bruke en emulator tror jeg...

http://www.google.no/search?hl=no&sa...ubuntu&spell=1
ktorrent, azureus, bittornado osv.
Liker Transmission, jeg.
Testet Deluge og Azureus, men min favoritt er og blir kTorrent (selv om det er et KDE-program, og jeg kjører Gnome). Kjapt og stabilt.
Jeg bruker Deluge, og er veldig fornøyd med det.
Jeg mener at det følger med et torrentklient når du installerer. Viss du prøver å åpne en torrent-fil iten noen andre torrentklienter installert vil Ubuntu foreslå det. En liten bakdel er at det ikke er mulig å laste ned flere torrenter om gangen.
"sudo apt-get install azureus"

And your good to go.
Bruker selv Deluge - som er lettere enn Azureus (ressursmessig), å du slipper
mye av det ekstra java opplegget som Azureus bruker :P
Har nettopp begynt å teste Deluge og det virker ok. Akkurat det man trenger den til og ikke noe mer.
Jeg syns ktorrent er den best torrent programmet til linux. Ganske likt utorrent, som jeg bruker i windows.
Sitat av Arath.inc
Jeg syns ktorrent er den best torrent programmet til linux. Ganske likt utorrent, som jeg bruker i windows.
Vis hele sitatet...
Må si meg enig der, det eneste argumentet mot er dog at man trenger en del libs fra KDE delen, vanligvis ikke noe problem, men det kan jo være at man vil kjøre med ren Gnome. Dog dersom man kjører KDE så er det vel ingen tvil hva som er det beste, og ikke minst letteste programmet i bruk.
Bruk ktorrent,det er som tidligre nevnt er best.Noen venner testa en del torrentprogrammer og mente det var best.
19.........bokstaver
bavarai's Avatar
TorrentFlux. Ingen under og ingen vedsiden av.
Liker rtorrent da, men det må kjøres i terminal vinduet (omtrent som irssi).
Bruker selv KTorrent men dette er en smaksak så du får bare prøve deg frem.