Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  95 6283
Har testet Open Beta til PS3 i noen timer nå. Paris, Operation Metro. Rush.
Mye rare bugs. Datt gjennom brettet, skjøt rakket uten at den kom ut, ble mørkt osv.. Men regner med det er borte ved release.

Det som også plaget meg litt var løpingen. Hvis du tenker å ta en kjapp pause for så og starte og løpe igjen, må du slippe hele styrespaken får så å trykke den inn igjen.. Unødvendig tungvint. Menyene falt heller ikke helt i smak,
men jeg greier ikke helt å sette fingern på hvorfor..lol.

Bortsett fra dette synes jeg det virket meget bra, og gleder med til å teste store åpne brett med jagere, helikopter og tanks

Hva synes du?
Vil gjerne høre meninger fra Xbox og Pc spillere også...
Sist endret av rubob; 30. september 2011 kl. 01:51.
Virker greit så langt, til tross for en del merkelige bugs som du nevner. Ofte ble sikte borte, og noen ganger løp jeg uten noe som helst å skyte med. Virker helt OK, selv om mappet du nevner er rimelig kjipt. På en annen side, er grafikken dårligere enn BC2, eller er det bare jeg som surrer? Lenge siden jeg har spilt det.

Ble også disconnected i blant, noe som er litt kjedelig mtp. poeng, unlocks og level.
Synes ikke det var bra nok til å bli kalt beta, masse bugs og selve spillet var tydelig uferdig. Håper og regner med at den ferdige versjonen blir MYE bedre.
Trådstarter
Sitat av iMoan Vis innlegg
Synes ikke det var bra nok til å bli kalt beta, masse bugs og selve spillet var tydelig uferdig. Håper og regner med at den ferdige versjonen blir MYE bedre.
Vis hele sitatet...
Jeg trodde det var vanlig. Bruker det ikke å være masse bugs?
Har aldri spilt beta før så jeg aner ikke..
Er generelt ganske misfornøyd med tanke på at jeg har brukt altfor mange timer det siste halve året på bad company 2.

Greit nok at det er en beta. Men en beta kun 1 måned før release?

Er BF3 virkelig så uferdig?

Synes egentlig at alt er rotete på dette tidspunktet. Mye rot med squads, våpen, grafikk og sensiviteten levde sitt eget liv til tider.
Er det commander i BF3?

Ettersom jeg har sett trailere er dette en blanding av BC2 og MW:modernwarefare.

HILSEN BF2 VETERAN!!!!!!!!!!!!!!
ser fram til å laste ned betan da jeg kommer hjem har "bare" 40% igjen :/
Har lasta ned BF3: Beta til PS3, ser der er litt bugs. Men er ganske fornøgd, skal kjøpast!
Sitat av Sparkieville Vis innlegg
Er det commander i BF3?

Ettersom jeg har sett trailere er dette en blanding av BC2 og MW:modernwarefare.

HILSEN BF2 VETERAN!!!!!!!!!!!!!!
Vis hele sitatet...
Om du ser bort ifra operation metro er det langt ifra MW.

Bugs og glitches var forventet, men det er trolig at vi får noen patcher den første uken etter release.
Sist endret av Zaim; 30. september 2011 kl. 09:38.
Ok, men er det Commander?
Jeg har faktisk ikke opplevd så mye bugs, men prosessoren min (E8400) må nok klokkes opp igjen før jeg kjøper nytt i5-oppsett. Eneste jeg har merket av bugs på PC er at spillet har kræsjet to ganger når jeg har tabbet dødd. Det er likevel bedre enn BC2, for det kræsjer hele pcen min så den må restartes og gjør akkurat det samme med pcen til en jeg kjenner.

BC2 var også et helvete i starten, for det var heller ikke ferdig da det ble sluppet. Problemet med å slippe FPS-spill er at det omtrent er umulig å få testet det godt nok før det slippes, fordi det er først når flere millioner spiller det at alle bugs blir oppdaget. Det kommer vel en patch om dagen første uken etter release regner jeg med.
Sitat av Sparkieville Vis innlegg
Ok, men er det Commander?
Vis hele sitatet...

During an interview with GameInformer Magazine, EA stated that Commander Mode is unlikely to be included,[9] which was met with some criticism on the EA forum
Vis hele sitatet...
http://en.wikipedia.org/wiki/Battlefield_3
http://bf3blog.com/2011/02/battlefie...ander-feature/
Sist endret av prenix; 30. september 2011 kl. 09:49.
Spillet krasjer nå og da. Faller "inn" i bakken og klarer så vidt å sikte (PC).

Utenom det så er spillet flott, men de fuckings flashligthene irriterer max. 21-0 som rush defender er ikke så veldig dårlig. Litt urealistisk at det er scope-flare i undergrunnen da

Dog er det jo beta enda.
Commander var jo en av tingene med BF2 som var genialt.

Dere som spilte PCV'er i BF2 i UP-North og EB2L, får dere samme feelingen av å spille dette spillet?
testet dette i går, fant ut jeg trenger nytt skjermkort da det ikke akkuratt gikk veldig smooth. likte tiltakene de har gjort mot spawnrape osv.

gleder meg til beaten er over og alle bugsa har forsvunnet
Var en fantastisk opplevelse om man ser bort i fra bugs, men det er tross alt beta, og blir mest sannsynlig fikset før release. Eneste minuset var Origin, veldig knotete og unødvendig syns nå jeg.
Synes det er helt herlig jeg!

Eneste buggen jeg har merka er at man kan "sette" seg fast i trapper men bortsett fra det har ingen problemer med noe.
Kjører alt som kan kjøres på ultra eller high. ingen grafiske problemer og heller ingen problemer med lag eller noe.
Jack of all trades
Apoxi's Avatar
Liker det jeg har sett så langt veldig godt. Grafikkbugs opp etter veggene til tider, faller gjennom bakken her og der og noen andre sære greier, men jeg får meg ikke til å tenke at dette blir dritbra! Gleder meg til å fly jagerfly igjen!

Orgin var kanskje litt unødvendig, men det er jo også i beta (så vidt jeg husker), så vi får se hvordan det utvikler seg

Apoxi
Kjører på pc og det er utrolig bra. Bare 2 buggs så langt, men ingen avgjørende for gameplayet. Så at når man finnisha maps på Casparian Borders så fikk du ikke se hvor lenge matchen varte "Time: 00:00"....

Er et utrolig deilig spill, jeg synes jeg ser for meg COD med 64 stk på en bane uten kjøretøy.... (COD kan kysse meg i ra**en)
off-topic:
Link til livestream på BF3 beta anyone?
Sultan Of Swing
eazypeez's Avatar
Jeg har så langt opplevd noen bugs(PC) som for eksempel at jeg detter gjennom bakken, mister siktet, "spretter" noen centimerter opp og ned på skjemen, og før jeg oppdaterte til bf3 driverne til skjermkortet lå buskene ca. en halvmeter over bakken.

Men de aller fleste av bugsa kom etter at open beta startet. I closed beta var det nesten ingen bugs som jeg la merke til, med unntak av "sprettingen".

GLEDER meg til å teste ut med vehicles, spesiellt jagerfly!

edit: Ser også at det ligger en lukket server oppe å kjører caspian border med 64/64 spillere.. er det en EA testserver for utviklerne?
Sist endret av eazypeez; 30. september 2011 kl. 10:52.
Søk bare på caspian password så får du passordet til de serverne også
Sultan Of Swing
eazypeez's Avatar
Sitat av Drachir Vis innlegg
Søk bare på caspian password så får du passordet til de serverne også
Vis hele sitatet...
Takk for tipset!
Spiller PC betaen. Syntes det er konge! Endelig slipper jeg å tømme 3mags for å drepe en player, i motsetning til "bad company" seriene. Kan ikke vente på release!!!
Har bare oppdaget noen få bugs mens jeg har spilt:

*Detter igjennom bakken og kan drepe folk mens du er under der uten at du selv dør(hvis du ikke kaster granat da)
*kan ikke sette ifra seg spawn radio hvor man vil på bakken.
*Gravity på snipere er ALT for heavy. Kulene synker med 1-2 meter bare på noen få meters hold, som da ikke er realistisk.
*Dør du så fly du plutselig til andre siden av mappet.
*Spawn er litt bugga pga skjermen blir svart når du spawner.

Dette er de jeg har funnet hittil.
Ellers et spektakulært spill jeg kjører på full grafikk
*Gravity på snipere er ALT for heavy. Kulene synker med 1-2 meter bare på noen få meters hold, som da ikke er realistisk.
Vis hele sitatet...
Lolwat? Sniper'n min dropper ikke så mye. Dropper så mye som den skal
flere som har problemer med å komme i samme gruppe med de du spiller med?

er i party og joiner game sammen, kommer i forskjellig squad, går heller ikke ann såvidt jeg ser å bytte til et spesiellt squad eller lage en egen.. endte opp med at vi dreiv å leava og rejoina squad helt til vi kom i samme, som noen ganger tok lang tid da du kommer bare tilbake i samme squad med folk du ikke kjenner når du gjør dette vanligvis..
Da er bullet gravity forskjellig :P Så altså en stor bug :P

Kan skyte sånn ca 100 meter og da må jeg sikte 2-3 meter over hodet på personen :P
Huhu, skyter over 75% av metro mappen, og merker ikke så veldig mye til drop.
Synes spillet var direkte skuffende.


Nå kan ikke argumentet til BF-fansen holde lenger. Med at det er ett lagspill og cod er kid run & gun...

Jeg synes cod suger så det er sakt, men BF3 er spray and pray ut av en annen verden, lagspill er ikke eksisterende, det har det vel egentli aldri verdt siden BF2 sine gylne tider.... Interfacen er rotete og fylt opp med dritt som skal dekke mest mulig av skjermen, alle disse rank og nominasjonene spammes over skjermen...Nei uff... BF3 følger i alle sine andre fotspor og handler kun om å tilfredstille triggerhappy kids.

Jeg venter på å prøve cod, tviler på at det er noe bedre, Men det kan umulig være mer på trynet en BF3
Syntes droppen på sniperene var helt perfekt jeg.
Noen som vet om det skal gå ann å lage egene squads?
bare det at COD gir fordeler til de som kjøper pepsi og doritos får meg til å ikke ville spille det :P
Sitat av Rammlied Vis innlegg
Synes spillet var direkte skuffende.


Nå kan ikke argumentet til BF-fansen holde lenger. Med at det er ett lagspill og cod er kid run & gun...

Jeg synes cod suger så det er sakt, men BF3 er spray and pray ut av en annen verden, lagspill er ikke eksisterende, det har det vel egentli aldri verdt siden BF2 sine gylne tider.... Interfacen er rotete og fylt opp med dritt som skal dekke mest mulig av skjermen, alle disse rank og nominasjonene spammes over skjermen...Nei uff... BF3 følger i alle sine andre fotspor og handler kun om å tilfredstille triggerhappy kids.

Jeg venter på å prøve cod, tviler på at det er noe bedre, Men det kan umulig være mer på trynet en BF3
Vis hele sitatet...
Det er litt usakelige ting du kommer med her. Å faktisk dømme BF3 ut ifra det du spiller her nå blir egentlig bare dumt.
ja man blir kanskje litt sånn: "huff" når du spiller her, men få en ting klart før du tenker selv: Det er faktisk beta.
BF3 kommer ikke til å være som det er nå. DICE har oversikt over de fleste bugs fra før, og skal få oss til å teste nå for server load og alt annet og kanskje litt flere bugs som kanskje ligger igjen.

Du skal ikke se bort ifra at interface og sånt blir endret. Hvis folk klager, så gjør faktisk DICE noe med det. Det er en ting de er flink med og det er faktisk å høre på brukerene av dette.
Jeg er ganske fornøyd, bortsett fra noe buggs som mange av dere har nevnt, men kommer nok til å kjøpe BF3 når det kommer (y)
litt off topic, men BF3 fryser støtt og stadig, spiller på pc, har laveste graph options overhodet mulig, men det fryser fordet, noen tips?
selv jeg med en gammel hd4870 512 mb kan spille det
dog med overklokka prosessor 4.5 @ e8400. Grafikken er jo deilig, føles som om det er ekte på en måte

Men likte ikke helt det , for mye shakyness og " sci fiction " menyer og shit blir for mye as

Prøv å sett til " auto " og ikke low " på grafikk options hypah
Jeg visste at pc versjonen kom til å bli den råeste, men at de kunne nedprioritere ps3 versjonen SÅÅÅÅÅ jævlig hadde jeg ikke trodd.
De har sagt at de skal bruke 100 millioner på markedsføring for å ta FPS tronen fra CoD, men da bør de kanskje begynne med å gjøre brukere av alle plattformer fornøyd først??
Kunne kanskje tatt 50 av de millionene og spytta de inn i å få det til å se litt mer smooth enn det det gjør nå.
Srbija - jeg hadde de på auto, og da stod de på ultra og high, så derfor jeg gikk ned til low, men det fryser fortsatt, og før noen sier noe, ja pc'n min møter req sys recommanded
Til alle som mener det er spray'n pray nå:
Game mode: RUSH, hva forventer du?
Artig for de som mener at MW3 kun blir for "noobs å campere". Første 10 death's i BF3 kommer fra folk som ligger rundt om å camper.. Hvorfor har de lagt på den muligheten? Vært mye bedre om man ikke hadde kunnet lagt seg helt ned.
Sitat av Basetrap Vis innlegg
Artig for de som mener at MW3 kun blir for "noobs å campere". Første 10 death's i BF3 kommer fra folk som ligger rundt om å camper.. Hvorfor har de lagt på den muligheten? Vært mye bedre om man ikke hadde kunnet lagt seg helt ned.
Vis hele sitatet...
Hadde du aldri lagt deg ned i krig?
Selfølgelig hadde jeg det, men det var ikke mulighet for å legge seg ned på BF2BC2? Hvis jeg husker rett og det ikke var det, hadde jeg likt det mye bedre på BF3, blitt mye mindre camping enn hva det kan bli nå som man kan legge seg ned..
Sitat av Basetrap Vis innlegg
Selfølgelig hadde jeg det, men det var ikke mulighet for å legge seg ned på BF2BC2? Hvis jeg husker rett og det ikke var det, hadde jeg likt det mye bedre på BF3, blitt mye mindre camping enn hva det kan bli nå som man kan legge seg ned..
Vis hele sitatet...
Siden spillet skal være "realistisk" så burde man vel få lagt seg ned litt? Istedefor å løpe rundt og leke mongo codkid? I de dokumentara om krig jeg har sett så har de ikke løpt mot fienden, de har stort sett ligget bak dekning for å ikke dø 20 ganger i løpet av slaget.
Sitat av Basetrap Vis innlegg
Selfølgelig hadde jeg det, men det var ikke mulighet for å legge seg ned på BF2BC2? Hvis jeg husker rett og det ikke var det, hadde jeg likt det mye bedre på BF3, blitt mye mindre camping enn hva det kan bli nå som man kan legge seg ned..
Vis hele sitatet...
Den eneste tingen jeg ikke likte med BFBC2 var det at du ikke kunne legge deg ned, noe som forsåvidt er veldig urealistisk.
Ingen mute funksjon!!! Blir gal av folk som har mic'en oppi høyttalerne
Sitat av ballestank Vis innlegg
Siden spillet skal være "realistisk" så burde man vel få lagt seg ned litt? Istedefor å løpe rundt og leke mongo codkid? I de dokumentara om krig jeg har sett så har de ikke løpt mot fienden, de har stort sett ligget bak dekning for å ikke dø 20 ganger i løpet av slaget.
Vis hele sitatet...
Trenger jeg å være mongo codkid fordi jeg ikke liker at folk ligger i buskene å drar laks? Greit at det blir mer realistisk, men min mening er og blir at jeg likte det bedre når man ikke kunne legge seg helt ned
Sitat av skepsis Vis innlegg
testet dette i går, fant ut jeg trenger nytt skjermkort da det ikke akkuratt gikk veldig smooth. likte tiltakene de har gjort mot spawnrape osv.

gleder meg til beaten er over og alle bugsa har forsvunnet
Vis hele sitatet...
Kjørte ikke smooth hos meg heller, men vet at skjermkortet mitt er godt nok til å dra på fullt
Noen andre her som har problemer med å joine en server? Får bare feilkode 1. Logg ut og logg inn, men det hjelper ikke på problemet.
Sitat av Nikon01 Vis innlegg
Noen andre her som har problemer med å joine en server? Får bare feilkode 1. Logg ut og logg inn, men det hjelper ikke på problemet.
Vis hele sitatet...

Løste seg hos meg ved at jeg startet nettleseren i administrator mode vertfall, om det var tilfeldig vet jeg ikke
Fy faen jeg er så drittlei av gamingindustrien nå. V-sync, v-sync og atter v-sync. BF3 var så godt som uspillelig for meg på grunn av ufattelig sluggish aim. Kunne bevege musen og se crosshairen flytte seg etter musen var stoppet, selv etter å ha skrudd det av i BF3 og forcet det av globalt i nvidia kontrollpanelet. Ikke pokker om jeg kjøper det nå. Og det verste er at de fleste andre "PC"-spill som kommer ut nå for tiden er like ille. Hvor vanskelig kan det være å lage like bra aiming som i f.eks CS eller Quake?