Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 2102
tanker om odz sitt nye mini-album «trippeldropp»?
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Ble litt skuffa. De har ikke mista det, men det er det er den dårligste utgivelsen hittil syntes jeg. Trenger mer larsson neida, joda. Barnvårdcentralen var bedre.

får høre på den en stund og se om det blir bedre
Sist endret av Bothrops; 24. mai 2020 kl. 01:23. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Trådstarter
Sitat av Bothrops Vis innlegg
Ble litt skuffa. De har ikke mista det, men det er det er den dårligste utgivelsen hittil syntes jeg. Trenger mer larsson neida, joda. Barnvårdcentralen var bedre.

får høre på den en stund og se om det blir bedre
Vis hele sitatet...
Synes den siste var bra jeg det som er rart med alle larsson x odz sangene er at de er helt sjukt bra, men larsson er ALLTID den delen av sangen ingen liker
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Enig i at han ikke flower så bra som kan burde, men jeg føler han bringer en viss galskap som holder de fra å bli litt for gangsta. Kommer mer fra en elektro bakgrunn liks. Selv om jeg ikke skjønner halvparten av hva han snakker om til tider, tror ikke det gir mening for noen andre til tider. Han er god til å male et bilde.
"Jag har kladdig afghan
Den är stor som en handboll och svart om ett tandtroll"
Vis hele sitatet...
liker den

Han kan bedre

Men Zubbkultur og Dom kallar Oss ODZ og Dubbeldropp er klassikere her ass. Vet ikke hva det er, føltes at beatsa før var tyngre og med mer funky house\jungle vibber til tider. Ikke så seriøse, bare lallare liks. De er nok på ballen igjen snart.
Sist endret av Bothrops; 25. mai 2020 kl. 03:09. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.