Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  77 9807
Haha! fyfa** så rød jeg så ut på bilde Reklamasjon for bunnpris firstprice
flott treff si ifra når neste blir
Sitat av Jonta Vis innlegg
Mm, hellenk var flink til å påvise at den lukta høgg på lang avstand. Nidelva var litt ustabil den dagen, så den hadde nok satt seg fast mellom et par steiner.

Fyren som slepte den sa han skulle til Adresseavisa med den, for å høre hva han skulle gjøre med den.
Vis hele sitatet...
Eg vilde slege han (fisken) rett i fleisen på sjefsredaktøren åt Adressa. Det finst ikkje likt til møkka-avis yver heile landet.
Sitat av uppdali Vis innlegg
Eg vilde slege han (fisken) rett i fleisen på sjefsredaktøren åt Adressa. Det finst ikkje likt til møkka-avis yver heile landet.
Vis hele sitatet...
Bættere harding du gut!
VegBerg's Avatar
Trådstarter
VG<33

Der kom bildene til Jonta på plass! b (^_^) d

Får håpe en av oss lager et nytt treff før jul da
The Maelstrom EU
kribw's Avatar
Trodde det var flere bilder
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av kribw Vis innlegg
Trodde det var flere bilder
Vis hele sitatet...
Ja, og vi trodde du kom ""

Betaler du meg for å ta X antall bilder ved neste treff så blir det noe annet.

Vi er ikke fjortiser som har sterk trang til å legge ut så mange bilder som mulig av at vi koser oss for å få bedre selvfølelse.
Sitat av Jonta Vis innlegg
Vi er ikke fjortiser som har sterk trang til å legge ut så mange bilder som mulig av at vi koser oss for å få bedre selvfølelse.
Vis hele sitatet...
Som om jeg skulle ha sagt det selv!
▼ ... noen uker senere ... ▼
Jeg traff Xtrax i dag ^^
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av VegBerg Vis innlegg
Jeg traff Xtrax i dag ^^
Vis hele sitatet...
Gikk forbi Xtrax selv igår faktisk
Sist endret av VinumSabbathi; 16. september 2010 kl. 20:43.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Tror jeg møtte hellenk for noen dager siden... Da noen på skuter vinket til meg som hadde kjørt ut fra ******* Videregående Skole... Kjenner ingen andre derfra
Hørtes spennende ut, må jeg si! Et problem for meg er at jeg bor 50 mil unna Trondheim, og vis jeg kommer til moren min og sier: "Kunne du bestille en flybillett til meg som går fra Gardermoen til Trondheim?".. Hu hadde flippa.


Sikkert noen som ville ha hjelp til kjøp av ny pc der og..
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av erlnd2210 Vis innlegg
Hørtes spennende ut, må jeg si! Et problem for meg er at jeg bor 50 mil unna Trondheim, og vis jeg kommer til moren min og sier: "Kunne du bestille en flybillett til meg som går fra Gardermoen til Trondheim?".. Hu hadde flippa.
Vis hele sitatet...
Det er omtrent like lett å arrangere treff i Oslo som det er i Trondheim..
Var der ikke, men om det blir et treff en helg i f.eks Førde eller nærmere Måløy enn det er det en sjans for at jeg møter opp
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av Deadlock Radium Vis innlegg
Var der ikke, men om det blir et treff en helg i f.eks Førde eller nærmere Måløy enn det er det en sjans for at jeg møter opp
Vis hele sitatet...
Det er større sjans for at det blir treff der om noen, som t.d. du, arrangerer treff der.

Skulle da tro du ihvertfall hadde fått med deg at de som arrangerer treff også er helt vanlige medlemmer, og ikke mennesker med overnaturlige organisasjonsevner.
Sitat av Jonta Vis innlegg
Det er større sjans for at det blir treff der om noen, som t.d. du, arrangerer treff der.

Skulle da tro du ihvertfall hadde fått med deg at de som arrangerer treff også er helt vanlige medlemmer, og ikke mennesker med overnaturlige organisasjonsevner.
Vis hele sitatet...
Jeg har ikke verdens beste organiseringsevner da. De heller mer mot "Absolutt mangel!" enn mot at jeg har organiseringsevne. Men om jeg noen gang får lyst å prøve å sette sammen et treff kan jeg jo prøve
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av Deadlock Radium Vis innlegg
Jeg har ikke verdens beste organiseringsevner da. De heller mer mot "Absolutt mangel!" enn mot at jeg har organiseringsevne. Men om jeg noen gang får lyst å prøve å sette sammen et treff kan jeg jo prøve
Vis hele sitatet...
Det er ekstremt lett å arrangere treff. Jeg har inntrykket av at fremgangsmåten blir forklart i ~70% av trådene i dette underforumet, i likhet med hendingsforløpet på treff.
Neste gang får jeg prøve å dukke opp jeg også.
Det vil si hvis noen vil møte en sarkastisk 20åring med canadiske aner.
Sitat av Cognomen Vis innlegg
Neste gang får jeg prøve å dukke opp jeg også.
Det vil si hvis noen vil møte en sarkastisk 20åring med canadiske aner.
Vis hele sitatet...
Hehe... Ja, det kan vel bli gøy
sku fått til treff i stavanger ellerno og samle freak`sa ?
Slutt å post hvor det "skulle" ha vært treff osv.

Er du keen på treff nærmere der du bor, LAG EN TRÅD og arranger selv! Da ser du fort om det er potensiale for det.

Og det med at dere mangler organisasjonsferdigheter. Hvilke ferdigheter er det mtp nff-treff?
Sist endret av ClosetotheEdge; 1. oktober 2010 kl. 19:32.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av ClosetotheEdge Vis innlegg
Og det med at dere mangler organisasjonsferdigheter. Hvilke ferdigheter er det mtp nff-treff?
Vis hele sitatet...
Årevis med trening. Må kunne formulere setninger, lese og skrive, og slikt. Er ikke gjort som nyfødt vettu.

bonzoi: Jeg forventer at du arrangerer treff i Stavanger innen 14 dager.
ArbeidsledigProletar
Ingen som mekker nytt treff... Like høstreff eller no?
13 år? Du bor i trondheim og går på en treff uten bart? :O
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av Batabusa Vis innlegg
Ingen som mekker nytt treff... Like høstreff eller no?
Vis hele sitatet...
Hæ? Ingen? Nei. Tydeligvis ikke. Ikke du heller ser det ut som. [COLOR="White"](Hvor ofte må det sies?!)[/COLOR]
ArbeidsledigProletar
Sitat av Jonta Vis innlegg
Hæ? Ingen? Nei. Tydeligvis ikke. Ikke du heller ser det ut som. [COLOR="White"](Hvor ofte må det sies?!)[/COLOR]
Vis hele sitatet...
Jeg har ikke tid, eller de organisatoriske evnene. Kan sikkert fikse tråd for å "sjekke tempen", men gidder oiksom ikke ringe rundt for å booke evt. resturant og sånt. Det må nok dessverre noen andre stå for.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av Batabusa Vis innlegg
Jeg har ikke tid, eller de organisatoriske evnene.
Vis hele sitatet...
Du har nok tid. Du leser jo nFF. Det tar maksimalt ti minutter å lage treff-tråd. Organisatoriske evner er det også lave krav til.
gidder oiksom ikke ringe rundt for å booke evt. resturant og sånt. Det må nok dessverre noen andre stå for.
Vis hele sitatet...
Booke restaurant er for det første heller ikke noe som tar lang tid, og for det andre noe vi ikke har gjort på en god stund.
Sitat av RydEN Vis innlegg
13 år? Du bor i trondheim og går på en treff uten bart? :O
Vis hele sitatet...
0____0 Jeg ser ikke noe galt med det...
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Donor
Ny tråd?