Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  77 9806
Hei Freaks!

Da har jeg kommet hjem fra treffet og lurer på hva andre av de folka syntes...

Jeg starter vel jeg da:

Jeg trivdes godt, og alle var hyggelige. Jeg var litt usikker i starten da jeg kom for å møte folk som var en del eldre enn meg. Jeg ville gjerne ha hatt enda et treff!

Jeg tror de andre synes at jeg kanskje kunne være litt irriterende og barnslig, siden jeg er 13.... Men jeg tror ikke noen akkurat "hater" meg :P

Ok folkens, da er det deres tur...

-VegBerg

-----
Sorry for en del skrivefeil, er på iPodden med litt lite tastatur
The Maelstrom EU
kribw's Avatar
Beklager at jeg ikke kom, '|d13m0b' måtte på jobb på kveldstid Skulle gjerne vært der.
VegBerg's Avatar
Trådstarter
Sitat av kribw Vis innlegg
Beklager at jeg ikke kom, '|d13m0b' måtte på jobb på kveldstid Skulle gjerne vært der.
Vis hele sitatet...
Greit det, det hadde vært kulere med deg og

Håper du kan komme en annen gang
var ikke der. fikk ikke tid. men kommer neste gang
VegBerg's Avatar
Trådstarter
Sitat av paddus Vis innlegg
var ikke der. fikk ikke tid. men kommer neste gang
Vis hele sitatet...
Da håper vi på at det blir like bra, eller helst bedre
Var ikke i byen denne helga, så hadde ikke mulighet heller. Men hvordan var oppmøtet?
kommer sikkert på neste trondheinnnms.treff. flytta hit for to-tre dager sdida. sorry for skrivegeil er Full
Jeg har ikke mulighet til å mæte folka her fordi jeg bor så langt unna

Og pappa er helt nazi når det gjelder å møte folk fra internett.

Hva er det dere gjør på treffene?
VegBerg's Avatar
Trådstarter
Sitat av Yochi Vis innlegg
Var ikke i byen denne helga, så hadde ikke mulighet heller. Men hvordan var oppmøtet?
Vis hele sitatet...
Håper du kommer neste gang da Oppmøtet var vel greit, vi var vel 10stk fra starten, så kom det noen flere senere... Takket være BomberMan og Dodecha med flaggene sine, var det enkelt å se de xD
Hyggelige å møte folka...
Sitat av onClipEvent Vis innlegg
Jeg har ikke mulighet til å mæte folka her fordi jeg bor så langt unna

Og pappa er helt nazi når det gjelder å møte folk fra internett.

Hva er det dere gjør på treffene?
Vis hele sitatet...
Har vel slike foreldre jeg og noen ganger, men fikk overtalt de
Nå har jeg jo bare vært på dette treffet, men vi snakket jo om alt mulig rart, og så drakk de (18 og over) øl, mens jeg og en annen, drakk energidrikk/brus.
De hadde med seg engangsgriller, men var vel stort sett jeg som grilla :P
Anbefaler deg å komme på et
Sniffet dere litt hockypulver også eller? I så fall blir jeg med neste gang!
VegBerg's Avatar
Trådstarter
Sitat av affemelon Vis innlegg
Sniffet dere litt hockypulver også eller? I så fall blir jeg med neste gang!
Vis hele sitatet...
Hvis du bruker hockeypulver for et kallenavn til rus, nei vi sniffet ikke noe...
Hvis det gjelder godteriet "hockeypulver", fortsatt nei

Men kan vi rette oss inn på tråden igjen?
Sist endret av VegBerg; 14. august 2010 kl. 01:23.
Sitat av VegBerg Vis innlegg
Hvis du bruker hockeypulver for et kallenavn til rus, nei vi sniffet ikke noe...
Hvis det gjelder godteriet "hockeypulver", fortsatt nei

Men kan vi rette oss inn på tråden igjen?
Vis hele sitatet...
Æsj, at noen i det hele tatt gadd og møte opp da.
VegBerg's Avatar
Trådstarter
Sitat av affemelon Vis innlegg
Æsj, at noen i det hele tatt gadd og møte opp da.
Vis hele sitatet...
Vel, det er folk som liker å diskutere IRL og....
Ok, dere griller og drikker, men hva mer? Hvor? Laner dere, eller bare snakker dere?
Hva vi gjør på nff-treff?

Hmm, let's see.

Skyter speed og sprenger bomber, samtidig som en gjeng merkelige karer tar bilder med speilreflekskameraene sine.
Noen som gidder å legge ut bilder?
Sitat av Spesiellgnom Vis innlegg
Hva vi gjør på nff-treff?

Hmm, let's see.

Skyter speed og sprenger bomber, samtidig som en gjeng merkelige karer tar bilder med speilreflekskameraene sine.
Vis hele sitatet...
Du glemte diskusjonen! Det er ca 34 stykker på 14 år som aldri har vært i en voldelig situasjon, som diskuterer street fight teknikker. Evig krangel om hva som er best av krav maga og karate and so on..
VegBerg's Avatar
Trådstarter
Sitat av Spesiellgnom Vis innlegg
Hva vi gjør på nff-treff?

Hmm, let's see.

Skyter speed og sprenger bomber, samtidig som en gjeng merkelige karer tar bilder med speilreflekskameraene sine.
Vis hele sitatet...
Ikke på dette treffet

Sitat av omba Vis innlegg
Noen som gidder å legge ut bilder?
Vis hele sitatet...
Jonta har noen. Vent til i morgen du
sykla forbi, 12 grillparties der
Æsj! Fikk ikke med meg dette.
Hva ble diskutert på treffet osv?
Kanskje jeg møter opp neste gang. Gjorde 29 timer på kontoret torsdag->fredag, så var ikke helt klar for det.
Var flott treff det. Fint at så mange møtte opp. Synd at du bare dro uten å si ifra da VegBerg
jeg var der! første gangen jeg var på ett treff, syns det var helt topp jeg

vi diskuterer alt mulig rart! og jonta har bilder, men han har ikke internett før mandagen! så han skulle legge de ut da
Sitat av Kalars Vis innlegg
Æsj! Fikk ikke med meg dette.
Hva ble diskutert på treffet osv?
Vis hele sitatet...
Prata mesta berre om kaffi og br-br-br-oooomstad. Treffet var gjævt nok det. Hadde rekna med ti-femtan hardgutar, dertil bolara' og makka, men soleis var det ikkje råd for.
VegBerg's Avatar
Trådstarter
Sitat av VinumSabbathi Vis innlegg
Var flott treff det. Fint at så mange møtte opp. Synd at du bare dro uten å si ifra da VegBerg
Vis hele sitatet...
Jeg sa hade, dere var bare for konsentrerte i diskusjonen :P
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Sitat av VegBerg Vis innlegg
Jeg tror de andre synes at jeg kanskje kunne være litt irriterende og barnslig, siden jeg er 13.... Men jeg tror ikke noen akkurat "hater" meg :P
Vis hele sitatet...
Jeg er sikker på at ingen syns du er irriterende og barnslig
Sitat av VegBerg Vis innlegg
Jeg tror de andre synes at jeg kanskje kunne være litt irriterende og barnslig, siden jeg er 13.... Men jeg tror ikke noen akkurat "hater" meg :P
Vis hele sitatet...
Så absolutt ikke. Du har baller når du er 13 år og møter opp alene på treff!
Sitat av onClipEvent Vis innlegg
Jeg har ikke mulighet til å mæte folka her fordi jeg bor så langt unna

Og pappa er helt nazi når det gjelder å møte folk fra internett.

Hva er det dere gjør på treffene?
Vis hele sitatet...
Det var også en av grunnene som gjorde at jeg ikke kom. Håper det går bedre neste gang
Sitat av Kalars Vis innlegg
Æsj! Fikk ikke med meg dette.
Hva ble diskutert på treffet osv?
Vis hele sitatet...
Det ble så mye snakk om mac'er og ymse operativsystemer at jeg holdt på å tilte en periode. Men vi fikk da snakket litt om musikk og diverse rariteter etterhvert. Noen av oss dro ut på byen en tur når det begynte å bli sent.
Sist endret av VinumSabbathi; 14. august 2010 kl. 19:23.
Sitat av VegBerg Vis innlegg
Jeg tror de andre synes at jeg kanskje kunne være litt irriterende og barnslig, siden jeg er 13....
Vis hele sitatet...
Dei fleste vart faktisk ganske imponerte yvir kor mykje du kann allereie som trettan. Var eg trettan i dag prata eg vel berre um Justin Bieber og lolcatz, ikkje fri kjeldekode og Linux.

Øl på Ramp vart kjekt det med. Mmm, bayer.
VegBerg's Avatar
Trådstarter
Sitat av uppdali Vis innlegg
Dei fleste vart faktisk ganske imponerte yvir kor mykje du kann allereie som trettan. Var eg trettan i dag prata eg vel berre um Justin Bieber og lolcatz, ikkje fri kjeldekode og Linux.
Vis hele sitatet...
Hehe, GNOME Ftw
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av VegBerg Vis innlegg

Jeg tror de andre synes at jeg kanskje kunne være litt irriterende og barnslig, siden jeg er 13.... Men jeg tror ikke noen akkurat "hater" meg :P
Vis hele sitatet...
Absolutt ikke, nå dro jo jeg etter en time og kom tilbake etter en stund pga litt skating. Vi syntes jo det var tøft at du turte å møte opp alene.. du så litt skremt ut da jeg hilste på deg :P

Er svært så mange av dere som lurer på mye om disse treffene, dere legger for mye i det: Vi er bare en gjeng som møtes, diskuterer løst og fast om alt fra prosentandel amerikanere som tror på kreasjon, klesvask, operativsystemer til CIA som testet LSD på sine egne ansatte.

I og med aldersforskjellen prøver vi klart å tilrettelegge ting: ingen illegale rusmidler, øl med måte etc. Vi prøver også å hilse godt på alle nye som møter opp sånn at de blir inkludert.

Dette var et av de bedre treffene her i Trondheim, ser frem til en gjentakelse om ikke alt for lenge.
VegBerg's Avatar
Trådstarter
Sitat av Dodecha Vis innlegg
du så litt skremt ut da jeg hilste på deg :P
Vis hele sitatet...
Hehe, ja. Jeg er litt skeptisk til å møte folk fra nettet IRL + aldersforskjell, men det gikk jo bedre
Sitat av VegBerg Vis innlegg
Hehe, ja. Jeg er litt skeptisk til å møte folk fra nettet IRL + aldersforskjell, men det gikk jo bedre
Vis hele sitatet...
Det kan jeg skjønne, men jeg synes det er utrolig modig og kult gjort å stille opp til noe slikt. Det var synd jeg ikke fikk kommet meg på treffet, men vi må nå få til et til
Høres ut som et bra treff. Skulle nesten ha stukket innom, jeg bor et minutt unna Marinen. får bli neste gang!
VegBerg's Avatar
Trådstarter
Sitat av Neocon Vis innlegg
Høres ut som et bra treff. Skulle nesten ha stukket innom, jeg bor et minutt unna Marinen. får bli neste gang!
Vis hele sitatet...
Vi får håpe det da
Alltid hyggelig å treffe nye folk og sånt :P
Sitat av Neocon Vis innlegg
Høres ut som et bra treff. Skulle nesten ha stukket innom, jeg bor et minutt unna Marinen. får bli neste gang!
Vis hele sitatet...
Det skulle du så absolutt ha gjort! Du får følge med litt da, så henger du deg på neste gang
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Donor
Oppmøtte: Meg (BomberMan), Jonta, Dodecha, VinumSabbathi, uppdali, Luxis4, Xtrax, futile, hellenk, VegBerg, voldern og Hedges. 12 stk! Det står det respekt av. Creds til VegBerg som hadde baller til å møte opp.

Aktiviteter: Grilling, røyking, drikking, daffing og diskutering.

Diskusjonstema: Åpen kildekode, Linux, kakeoppskrifter, Mac ( ), LSD, Shulgin, pyroforumet, pallesnekring ( ), IQ, musikk mm.


Etter treffet stakk jeg, VinumSabbathi, uppdali, futile og hellenk på café Ramp og nøt noen få duggfriske. Må gjentas!
Xtrax sa han skulle komme, men jeg tror fruen holdt han igjen.


Nytt treff rundt slutten av oktober? Satser på å bli like mange eller flere da.
Sitat av BomberMan Vis innlegg
Nytt treff rundt slutten av oktober? Satser på å bli like mange eller flere da.
Vis hele sitatet...
Hell yeah. Og oppholds ffs.
A madman with a box
mabala's Avatar
Høres ut som et kjekt treff dette
Så syndt jeg bor i Haugesund ... -.-
Sitat av bomchickawahwah Vis innlegg
Høres ut som et kjekt treff dette
Så syndt jeg bor i Haugesund ... -.-
Vis hele sitatet...
Det finnes da sikkert interessante mennesker i Haugesund og. Noen av de må vel være freaks. Ca 1% skal vi følge statistikken til nso
Blir det lagt ut bilder?
Sitat av Realist1 Vis innlegg
Blir det lagt ut bilder?
Vis hele sitatet...
Jonta tok noen bilder. De skal komme ut imorgen har jeg hørt
VegBerg's Avatar
Trådstarter
Sitat av VinumSabbathi Vis innlegg
Jonta tok noen bilder. De skal komme ut imorgen har jeg hørt
Vis hele sitatet...
Gleder meg til å se dem, noe jeg tenkte på i dag forresten, neste gang... Hva med i Ila-parken? :P
Sitat av VegBerg Vis innlegg
Gleder meg til å se dem, noe jeg tenkte på i dag forresten, neste gang... Hva med i Ila-parken? :P
Vis hele sitatet...
Bra forslag! Du kan da arrangere neste treff selv hvis du vil

Bare start en tråd i forumet her det, så ser du hvor aktuelt det er.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Dette er godt mulig det beste treffet jeg har vært med på til nå. Fint vær, diskusjon om alt mulig rart, et vennlig basketak med BomberMan, morsomme flagg, to sære fyrer som slepte en 25 kg laks gjennom kirkegården til domkirka, knyting av nye vennskap og kontakter, og bodyarmour mot vanngevær.

Til de som ikke var med men siklet over tanken (alltid noen sånne): Det er ikke vår (deltakendes) oppgave å dokumentere treffet. Vil du vite hvordan det virkelig er på treff, så dra på et selv. Blir det ikke arrangert i nærheten av der du er? Gjør det selv.
Sitat av VegBerg Vis innlegg
@ kribw. Og jeg er 157 ^^
Vis hele sitatet...
Pøh. Da jeg var 15 år gammel så var jeg 150 cm. høy.
Sitat av Eplegutten Vis innlegg
Hadde det ikke for at jeg bor 12 mil unna, og at jeg er 15, skulle jeg gjerne kommet Next time!
Vis hele sitatet...
For neste gang bor du 12 mil unna og er... 16 år gammel?
Sitat av VegBerg Vis innlegg
Jeg tror de andre synes at jeg kanskje kunne være litt irriterende og barnslig, siden jeg er 13.... Men jeg tror ikke noen akkurat "hater" meg :P
Vis hele sitatet...
Pøh. Så stille og uskyldig som du var? Slutter meg til andre og sier at det var veldig kult at du ble med til tross for aldersforskjellen.
Sitat av VinumSabbathi Vis innlegg
Synd at du bare dro uten å si ifra da VegBerg
Vis hele sitatet...
Hehe, han prøvde, og så dro Xtrax og jeg ham inn i en diskusjon om Mono og MSW-politikk.
Sitat av Neocon Vis innlegg
Høres ut som et bra treff. Skulle nesten ha stukket innom, jeg bor et minutt unna Marinen. får bli neste gang!
Vis hele sitatet...
Jeg håper du har en særdeles god unnskyldning for at du ikke var med denne gangen når du har såpass kort vei til Marinen.
Sitat av bomchickawahwah Vis innlegg
Høres ut som et kjekt treff dette
Så syndt jeg bor i Haugesund ... -.-
Vis hele sitatet...
Nei, ikke synd i det hele tatt. For da kan du arrangere et treff i Haugesund ganske snart, uten at noen kommer bort og sier "Hva er vitsen med tre treff i uka?".

(Men ja, litt synd kanskje; Like kule folk som Trondheimsfreaks skal man lete lenge etter..)

Bilder ja. Nå var jo ikke dette min prioritet i det hele tatt, men ved et par anledninger måtte jeg bare dra frem kameraet.


Tittel: BomberMan bakfra med Sovjetflagg over labfrakk med Xtrax i bakgrunnen.


Tittel: Ekstremt crappy bilde (der jeg i tillegg har føkka med levels for å få litt mer kontrast) av Luxis4 med "Bodyarmour mot vanngevær" som hedges kalte det


Tittel: To sære typer som haler en 25 kg. laks gjennom kirkegården til Nidarosdomen

Flere bilder for å illustrere fiskens størrelse og situasjonens komikk: 4, 5, 6, 7.
Den fisken der så sjøldaua ut! Tror neppe jeg ville ha spist den for å si det sånn..
Haha! Hadde helt glemt laksen! Noe av det sykeste jeg har vært med på ever
Sist endret av VinumSabbathi; 16. august 2010 kl. 11:49.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av Charger Vis innlegg
Den fisken der så sjøldaua ut! Tror neppe jeg ville ha spist den for å si det sånn..
Vis hele sitatet...
Mm, hellenk var flink til å påvise at den lukta høgg på lang avstand. Nidelva var litt ustabil den dagen, så den hadde nok satt seg fast mellom et par steiner.

Fyren som slepte den sa han skulle til Adresseavisa med den, for å høre hva han skulle gjøre med den.

Sånn ser det altså ut når trøndere dra laksen, høhø.
http://instantrimshot.com/classic/?sound=rimshot