Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 2544
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Når: Mandag 28/6 17:00
Hvor: Midtbana til fotballbanen (illustrert i vedlegget)

Jeg antar det ikke kommer ekstremt mange på dette treffet, men de få av oss som møter opp skal nok kunne ha det riktig så moro. Jeg og to andre medlemmer vil garantert være tilstede. Hvis vi blir rundt fire personer kan vi sette seil mot partyteltet og spille Munchkin, hvis vi blir rundt seks personer kan vi dra fram kubbespillet og blir vi mer enn det kan vi alltids grille eller klemme til med et vorse. Om ingen av delene skulle friste kan dere alltids komme med benkeforslag.

Se etter en fyr med nFF skjorte eller et nFF skilt. Husk at øl er obligatorisk!

[COLOR="Red"]Jeg veit festivalen ikke starter opp før den 29, men campen åpner opp den 27. Når festivalen begynner vil det være konserter kontinuerlig og ingen vil bli enige om et bra tidspunkt vi kan møtes. Derfor syntes jeg det er best å ha et treff inne på campen der vi kan ta en prat over noen øl og bli kjent. Det er jo det nFF treffene dreier seg om. Så hvis noen vil ha et treff inne på festivalområdet under en konsert kan de godt avtale det i en annen trad.
[/COLOR]
Sist endret av Cappy; 18. juni 2010 kl. 18:12.
Jeg er med! Rekker tilogmed å sette opp telt før treffet, jo
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Hvis været er fint, så er planen å dra til Hove, den 27. og da kommer jeg selvfølgelig på treffet!

Så hvis godværet er der, er jeg der
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Trådstarter
Jeg har klart å donere bort nFF skjorta til UFF. Så dere får se etter en med et skilt.

Kult noen er interessert i hvertfall..
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av Cappy Vis innlegg
Jeg har klart å donere bort nFF skjorta til UFF. Så dere får se etter en med et skilt.
Vis hele sitatet...
*stemmer for rasterbation av White-Wesir-logo*
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Trådstarter
Sitat av Jonta Vis innlegg
*stemmer for rasterbation av White-Wesir-logo*
Vis hele sitatet...
Tels det hvis jeg tegner logoen over to A5 ark? :P

Vi har partytelt, så hvis det blir regnvær kan vi bare sitte under det..
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Eller så har jeg den offisielle nFF-genseren som man kunne kjøpe for en del år tilbake,
som vi sikkert kan henge opp på noen pinner og ha som "flagg"
http://i147.photobucket.com/albums/r289/Thoryllo/th_IMG_0265.jpg (trykk for større versjon)
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Trådstarter
Genseren kombinert med gassmaska i avataren din ville nok vekket freakernes oppmerksomhet.

Printer sjøl ut skiltet nuh..
I'll be there
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Hadde vært veldig artig om flere personer joiner treff, for jeg VET at det er mange her inne som skal på Hove

Bli med!!! Vi biter ikke ^^
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Trådstarter
Da er det tre her som har meldt sin interesse, slettes ikke verst..

Jeg drar til Arendal på lørdagskvelden og skal være en av de få som tester ut livet i køen. Så da kommer jeg ikke til å henge på forumet før nFF treffet. Men for de som stiller opp på mandag må dere ha en god reise, så sees vi på Hove.
Skal bo på Familiecampen så går desverre glipp av dette. Om noen skal bo på familiecampen , se etter han kraftige høye duden med mowhawk og si hei til meg!
Ordne et treff i morgen?
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Trådstarter
Jeg møtte opp med skiltet mitt på fotballbana. Mens jeg stod der kom mange bort til meg og lurte på om jeg var fan av fotballforbundet. Jeg forstod fort at møtestedet kanskje kunne vært et annet sted. Etter ti minutter hadde rundt fire medlemmer møtt opp, pluss en drita kar som elsket Norges Fotballforbund. Vi gikk deretter bort til partyteltet og hadde en ypperlig kveld med El Mudos Chacaron på repeat.

De oppmøtte medlemmene var riktignok bekjente av meg, men gøy var det uansett..
Jeg glemte det vist Uansett, Hove var bare så jævlig bra, svima nesten av på Massive Attack...
Argh, så ikke tråden før nå :/
Jeg så aldri noe skilt, så jeg gikk glipp av hele greia.
Sorry.
Ikke jeg heller
Så skiltet på et party-telt, men det var i en outsider camp så gidda ikke stikke innom :P
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Trådstarter
Sitat av Cognomen Vis innlegg
Jeg så aldri noe skilt, så jeg gikk glipp av hele greia.
Sorry.
Vis hele sitatet...
Jeg stod på spotten fra 16:55 til 17:15. Etter det ga vi opp, men kom gjerne neste år.

Sitat av Blackkoz Vis innlegg
Så skiltet på et party-telt, men det var i en outsider camp så gidda ikke stikke innom :P
Vis hele sitatet...
Vi hang opp skiltet på campen våres, på camp sommerfugl området. Skiltet var oppe hele mandagskvelden, i løpet av natta ble det stjålet. Så døpte vi partyteltet til "camp helvete" i stedet.
Sist endret av Cappy; 4. juli 2010 kl. 16:05.
Japp, så det på mandagen :P
Gikk igrunn ikke forbi der noen av de andre dagene, siden det å gå over fotballbanen gikk raskere =)
Kjedelig at jeg leste dette nå som festivalen var ferdig, ellers hadde også jeg dukket opp