Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  88 5443
Ja, fototreff ved ila kirke på mandag 16:30
Treff på fredag 17:00? på marinen først også bærer det til skogs.
Tøft!

Da skal jeg prøve og hive meg med på begge.
Trådstarter
Hva med litt seinere..? Sju? He-he.

Det må være lov å prøve seg ..:-)

NEVERMIND!! Forresten, hvordan sletter man eget innlegg? :-)
Det vil sikkert være folk på treffet godt etter klokka sju også, om det renner på litt utover gjør det ikke noenting.
I like turtles
Skyfex's Avatar
Det er mulig jeg blir med. Den plassen i skogen er jo på vei hjem fra jobben, så kanskje jeg bare tar turen direkte dit. Men det blir litt kinkig. Jeg rekker sannsynligvis ikke 17:00 på marinen, og hvis jeg skal møte dere i skogen må jeg bli sittende en stund på jobben.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Shucks. Slutter på jobb kl 19:00. Om jeg kan komme blir avhengig av når jeg skal på jobb neste dag. Er det slik å forstå at det fra Selsbakk er mot Sluppenbrua, så forbi denne, over neste bro, og enda et stykke sør? Får printe ut directions fra Google Maps.
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Sitat av Jonta Vis innlegg
Shucks. Slutter på jobb kl 19:00. Om jeg kan komme blir avhengig av når jeg skal på jobb neste dag. Er det slik å forstå at det fra Selsbakk er mot Sluppenbrua, så forbi denne, over neste bro, og enda et stykke sør? Får printe ut directions fra Google Maps.
Vis hele sitatet...
Over sluppenbrua, opp dalen og forbi Prøven bil, så første til høyre.
Om det er så mange som ikke kan klokka 17:00 så kan vi jo ta det 19:00, det var bare ett forslag.

Jeg kommer til å sjekke tråden her i morra før jeg drar, men for min del gjør det ikke noe å henge der noen timer.

Det som må til er noe form for plakat som viser at "her er det nFF folk"
Sist endret av random13798; 17. juni 2010 kl. 22:59.
Trådstarter
Jeg kan kjøre! Men trenger kartleser! Kan forresten både kl 1700 og 1900. Itjnå problem :.)
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Stiller opp som kartleser, massør (ekstra for happy endings) og moralsk støtte
dodecha: kan du være på marinen 17:00`?
I tilfelle så kan jo vi tre møtes (oss + futile) og kjøre folk opp etterhvert som det kommer en del.
kartleser er kjekt å ha, men om det er noe man kan putte inn i gpsen for å havne nært så funker jo det.
Jeg møter også opp kl 17ish.. kommer litt an på bussene
Trådstarter
Sitat av Monkey_drone Vis innlegg
dodecha: kan du være på marinen 17:00`?
I tilfelle så kan jo vi tre møtes (oss + futile) og kjøre folk opp etterhvert som det kommer en del.
kartleser er kjekt å ha, men om det er noe man kan putte inn i gpsen for å havne nært så funker jo det.
Vis hele sitatet...

Åja?? Er det taxivirksomhet nå?? ;-) I'll be there, 1700 sharp!
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
ikke no problem å være der 17:00, i'm there
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Jeg blir vel å sykle, så jeg kommer etterhvert. Håper på å finne fram. Fikk mobilnummer til Monkey_drone på PM, så ringer om det skulle være noe.

Edit: Slutter fortsatt 19:00 ja. Masse turister som kommer i morgen :/
Sist endret av Jonta; 18. juni 2010 kl. 07:58.
Så heldige vi var med været i dag da... (ironi selvsagt!)
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Fins itj dårli vær, bare dårli klær.
Jeg møter opp på marinen klokka 17:00 iallefall. Jeg kommer til å ha på meg rutete flanellskjorte og en rød t-skjorte som det står forskningsdagene på. er 2m høy, og ganske gjenkjennelig. "kanonplatået" er grei plass å møtes på.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Kanonplatået er også kjent som bastionen.
Ser litt dårlig ut med rasterbation, greia kommer vel til å bare oppløses i vær og vind, tenkte på et flagg, men jeg har bare et amsterdamflagg for hånden.. for å sitere politikerne: "jeg vil ikke sende ut feil signal".
Jeg tror jeg kjenner deg igjen dodecha, og hvor mange er det som gidder å stå stille på denne plassen i gråværet? Jeg stiller opp med paraply (: kansje..
Sist endret av random13798; 18. juni 2010 kl. 13:23.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Jeg hadde glemt at jeg er beæret nok til å ha personlig motatt en sølvfarget paraply med stjernekart på innsiden av selveste Knut Jørgen Røed Ødegaard, den blir ikke vanskelig å se.
Trådstarter
Jeg finner dere der kl 1700!! Jeg har ikke med grill ,er det noen som har med grill i det hele tatt? :-)
ehm, jeg tror jeg kjøper litt mat som ikke trenger grilling.
Det blir nok slik at jeg står over for denne gang. Allergisk mot slikt skitvær jeg.
Sist endret av VinumSabbathi; 18. juni 2010 kl. 16:41.
Sitat av VinumSabbathi Vis innlegg
Det blir nok slik at jeg står over for denne gang. Allergisk mot slikt skitvær jeg.
Vis hele sitatet...
samme her..
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Da står jeg og monkeydrone her, det er jo ganske varmt selv om det. Regner

Da har futile, ei venninne og exocytoce møtt opp, vi har beveget oss til brukbar om noen bestemmer før å komme
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Donor
Faen i helvete. Var på fest i går og sovna av i dag. FML.
Etter seks timer intens diskutering, først over en kaffekopp, deretter over ett stykke pizza på peppes er treffet over. Nå kan de som ikke kom angre!


f.v. dodecha, exocytoce, futile og venninne. Foto: monkey_drone
Jonta kom klokka halv åtte.

Edit: legg merke til den ekstreme bildestøyen og lang lukkertid som bidrar til en viss sensur.
Sist endret av random13798; 19. juni 2010 kl. 00:22.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Jepp, da var også jeg kommet hjem etter atter et vellykket treff. Flotte greier, selv om jeg ikke fikk kommet meg med fra starten.


Håper det blir bedre vær på Mandag!
Hey, people! Æ har faktisk en bruker da... hete Hellenk :P
Trådstarter
Neste gang skal jeg ikke være sjåfør. Øltørst..


Takk for idag, vi ses på mandag! :-)
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Donor
Vurderer å komme på mandag. Det kommer helt an på hvem som kommer, hvordan været blir, og om det ikke kræsjer med jobb.

Nei, faen. Tror sannelig jeg har time på sykehuset på mandag.
Sist endret av BomberMan; 19. juni 2010 kl. 03:20.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av hellenk Vis innlegg
Hey, people! Æ har faktisk en bruker da... hete Hellenk :P
Vis hele sitatet...
For de som ikke var der: Dette er da venninna som Monkey_drone nevnte.
Sitat av BomberMan Vis innlegg
Vurderer å komme på mandag. Det kommer helt an på hvem som kommer, hvordan været blir, og om det ikke kræsjer med jobb.

Nei, faen. Tror sannelig jeg har time på sykehuset på mandag.
Vis hele sitatet...
Dét gjør ikke noe. Vi kan komme bort og ta bilder av deg! Har du en fotogen sykdom/skade?
Faen, var det babes der? :0
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
VinumSabbathi: Største kvinneandelen på treff til nå, etter det jeg vet.
Faen, jeg gikk jo faktisk rundt i byen og travet rundt det tidsrommet der.
Hadde jeg visst at dere dro på Brukbar, hadde jeg stukket en tur innom
Sitat av Monkey_drone Vis innlegg
Etter seks timer intens diskutering, først over en kaffekopp, deretter over ett stykke pizza på peppes er treffet over. Nå kan de som ikke kom angre!


f.v. dodecha, exocytoce, futile og venninne. Foto: monkey_drone
Jonta kom klokka halv åtte.

Edit: legg merke til den ekstreme bildestøyen og lang lukkertid som bidrar til en viss sensur.
Vis hele sitatet...
Det så jævlig kult ut, hvis jeg ikke hadde vært opptatt med å vaske koppene til mamma så hadde sikkert jeg kommet innom en tur. Skal prøve å ikke gå glipp av det neste gang, hehe. Men neste treff kan man jo kanskje ha på mcdonalds på torget yo, jeg skal kanskje ha prinsessebursdag der når jeg blir 21. :-)
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av mrcat Vis innlegg
Det så jævlig kult ut, hvis jeg ikke hadde vært opptatt med å vaske koppene til mamma så hadde sikkert jeg kommet innom en tur. Skal prøve å ikke gå glipp av det neste gang, hehe. Men neste treff kan man jo kanskje ha på mcdonalds på torget yo, jeg skal kanskje ha prinsessebursdag der når jeg blir 21. :-)
Vis hele sitatet...
OK, jeg har lest mange dårlige unnskyldninger, men vaske koppene til mamma? Jaja, du får se til at du har renset skolissene før neste gang (:

Tror nok den generelle holdningen er at man holder seg unna McDonalds, men du kan jo alltids prøve.