Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1545
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Donor
Heisann sveisann. Nå er det tid for Pøbelrocken 2010 på UFFA i Trondheim. Det er konserter 14.-16. mai og utescene 17. mai.

Noen freaks som har tenkt seg dit? Tenker å være der lørdag og søndag hvis jeg får skrapa sammen litt penger.

Her er Facebook-eventen. De late hippiene på UFFA har ikke oppdatert nettsidene sine ennå, så Facebook får duge.


Her er ei liste over bandene som kommer:

Fredag 14. mai:
Eminent Scum (Oslo)
Fisters of Mercy (Stavanger)
Eskatol (Oslo)
Hussto (Oppdal)
Ella Guru
Sexy Police(AVLYST) INN stepper Lupus Den EnsommE! (kl 21:30)

Lørdag 15. mai:
Nekromantheon (Kolbotn)
PLX-15 (Bodø)
Knuste Ruter (Oslo)
Victimised
Svartsyn
Bitre Barn

Søndag 16. mai:
Decibøllene (Moss)
Skincancer (Stavanger)
Kakke og Demonica
Vi Gruer Oss
Rehab Royale
Religiös Voldtäkt


Håper på å se dere der.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Jeg er tilbake i Trondheim nå, så det er mulig jeg tar meg en tur. Kjenner et par-tre som er russ nå som sikkert har tenkt seg.
Hadde det ikke vært for at Sexy Police ikke kan spille, så hadde jeg tatt meg turen innom.
Jeg har planer om det :-)
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Trådstarter Donor
Ser ut til at alt ordna seg, dog noe sent. Er på UFFA rundt 10-tida. Se etter ei svart og hvit flanellskjorte og langt, brunt hår hvis du vil ha tak i meg.

Synd at du ikke kommer, Vinum. Jonta og futile, vi snakkes vel.

Tar med meg Tine-jakken min for å gjøre meg litt lettere å kjenne igjen.
Sist endret av BomberMan; 15. mai 2010 kl. 19:01.
Heyhey, Nekromantheon jo ^^!
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Trådstarter Donor
Kan skrive under på at Nekromantheon, Knuste Ruter og Bitre Barn var knallhardt i kveld. Satser på å se noen freaks i morgen!

Jeg er som sagt ganske lett gjenkjennelig med langt hår og en blå jakke med en stor Tine-logo bakpå.
Hey, BomberMan. Jeg så deg med Tine-jakka!
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Trådstarter Donor
Sitat av futile Vis innlegg
Hey, BomberMan. Jeg så deg med Tine-jakka!
Vis hele sitatet...
Og du sa ikke hei? Min siste kveld på pøbelrocken for min del. Kommer tilbake neste år med eget band.

Takk til Cheroxx for et trivelig møte! Har ikke sett deg siden desember. Snakkes vel i sommerferien!
Sist endret av BomberMan; 17. mai 2010 kl. 04:34.
Nei, akkurat DA visste jeg ikke at "han fyren med Tine-jakka" var freaker
▼ ... noen uker senere ... ▼
Jeg var der forsåvidt selv, men visste ingenting om at det var noen freakere der, bortsett fra de vanlige "freaksa" som henger på UFFA.