Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  30 1598
Heisan! Håper noen kan hjelpe meg her.. Har hatt 80g i skogen,og det har blitt funnet av noen turgåere å gitt videre til politiet. Kan jeg forvente meg å bli tatt via dna eller noe?
Nei de kjører ikke dna på 80g. Muligens fingeravtrykk.
har de dnaet ditt i en database?
Trådstarter
11 0
Det har de dessverre har logget under snyen. Har ikke hørt noe fra politiet, men fikk et tips fra en kamerat om det er funnet å politiet har blitt kontaktet. Hva gjør jeg om politiet ringer?
jeg har en bekjent som er i en lignende situasjon, hadde weed gjemt i skogen men noen fannt det. Han ble innkalt til avhør og bare nekta. Du har ingenting å tape på å nekte.
Trådstarter
11 0
Åja,huff skjønner. Men gikk forbi en bu atme skogen,og det var en mann inni den, mulig han har notert reg nr mitt men rart da e også når d ble funnet igår,og jeg var der fredags kveld

Huff,for en smørje..
Sist endret av sonofsam1; 1 uke siden kl. 17:42. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Ikke bekymre deg, mest sannsynlig hører du aldri noe.
Og skulle du bli kalt inn, nekter du.

Har de fingeravtrykk/dna sier du at du fant greiene i skogen men lot det ligge når du skjønte hva det var.
Eller så har kompisen din akkurat sikret seg litt mer stash xD
Trådstarter
11 0
Takk før svar carmex vet med sikkerhet at politiet har fått has på det. Utrulig surt,håper jeg kommer unna...
Høres mer ut som om at det kompisen din som har tatt det.
Funnet av noen turgåere og gitt til politiet? hvordan fikk han vite det liksom?
Trådstarter
11 0
Er en nær kompis som sa det. Han sa han satt på cafe med en felles vennine av oss,og hun sa at søsteren hennes igjen å andre hadde funnet det. Lover at det er ingen andre enn meg,som har vist hvor det ligger. De har fulgt sporene mine å funnet det. Har fingeravtrykk hos politiet fra tidligere av. Huff

Tror jeg er fucked...
Sist endret av sonofsam1; 1 uke siden kl. 21:15. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Høres jo veldig sannsynlig ut, lol.
Ny i gamet du?
Trådstarter
11 0
Er jo sant. Er ikke ny. Finner det vel ikke opp
Nei, men "kompisen" din finner det garantert opp.
Trådstarter
11 0
Herregud, hvorfor skal en straight kompis av meg med 1 million i års inntekt lyge til meg? Hvorfor?? Det har blitt tadd av turgåere å gidd til politiet, så vær snill å hjelp meg råd enn å tro noe annet. Skjekker de fingeravtrykk av det eller ikke??
Ganske dumt å finne unnskyldninger for hvorfor de fant ditt dna på varene her, politiet kan like gjerne se det som blir skrevet her.

Tror også kompisen din har lurt deg.
Det er godt mulig det er funnet av turgåere, men i de aller fleste tilfeller er det vennen som har forsynt seg.

Man hører slike historier hele tiden, og hvert tilfelle er det ingen turgåer. Politiet gjorde aldri noe beslag

Ellers er det kanskje lurt å legge stashet sitt litt borte fra de populære turstiene neste gang.
Trådstarter
11 0
Jeg lover at politiet har fått det. Er ekstremt stresset over veien videre, og hva de kan gjøre siden de allerede har fingeravtrykkene mine. Jeg gikk selv i skogen dagen før,og en mann så meg,og dagen etter var dt borte. Det er lysløype der å mye folk ferdes på ski.
Det beste du kan gjøre for deg selv er å roe deg ned, slappe av og ikke kunne bli tatt med positive THC prøver i noen måneder, eller til du føler deg trygg på at saken er over.
Du kan jo bare ringe politiet og forklare situasjonen så svarer de deg vel på om de har beslaglagt det eller ikke
Det er snakk om 80g, det er ingenting.
Du får knapt bot for det, 20 dager fengsel om dommer er kjip.

Du noier over ingenting, tror du skal la være å holde på med dette.
Trådstarter
11 0
Hmm,poenget mitt er bare om de tar fingeravtrykk av så lite. Har jo ikke tatt meg med det
Hvordan kan du være sikker på at politiet har det?
Det er mye mer sannsynlig at kompisen din har fulgt fotsporene dine (fordi han vet hva han skal lete etter) enn noen tilfeldige turgåere i skogen.
Folk som går tur i skogen tenker som regel ikke "la oss følge tilfeldige fotspor ut i skauen og finne hasj" (selv om det kan være noen som tilfeldigvis gjorde det av nysgjerrighet).

Alt i alt tror jeg det er mye mer sannsynlig at kompis har sniki og tatt stjæsjet, bare ut i fra hvilke indisium du gir oss her i tråden... - det er iallefall mest sannsynlig.

og slapp av, det skal mye til for å få tatt av gode fingeravtrykk fra noe som har liggi ute i snøen. Hvis du har avgitt fingeravtrykk hos snuten veit du vel allerede at det ofte tar flere forsøk å i det hele tatt få godkjente avtrykk selv om du avgir frivillig...
Hvordan skal vi vite det?

Men du er nok fucked, best å bare stikke til Sverige og komme tilbake om 2år når saken er blitt foreldet.
Trådstarter
11 0
Åååh,herregud! For siste gang, har ikke fortalt til kompisen min om hvor det ligger! Aldri! han hadd hørt det fra noen andre at noe Ble tatt i en "skog" altså han har aldrig vist hvilken skog det er... Men skal gi me! Beklager så mye for at jeg er stresset akkurat nå, og maser om råd! Er bare veldig redd for hva polisen kan gjøre
Sitat av sonofsam1 Vis innlegg
Åååh,herregud! For siste gang, har ikke fortalt til kompisen min om hvor det ligger! Aldri! han hadd hørt det fra noen andre at noe Ble tatt i en "skog" altså han har aldrig vist hvilken skog det er... Men skal gi me! Beklager så mye for at jeg er stresset akkurat nå, og maser om råd! Er bare veldig redd for hva polisen kan gjøre
Vis hele sitatet...
Du fikk svar et par poster over din egen...

Det er snakk om 80g, det er ingenting.
Du får knapt bot for det, 20 dager fengsel om dommer er kjip.

Du noier over ingenting, tror du skal la være å holde på med dette.
Vis hele sitatet...

Det er lysløype der å mye folk ferdes på ski.
Vis hele sitatet...
Det er vel ikke lurt å gjemme dopet sitt et sted der mye folk ferdes?
Trådstarter
11 0
Nei,det er nok ikke lurt. Huff
"spør for en venn"
kmsc's Avatar
Det skal nok en del mer til før politiet kjører eventuelle fingeravtrykk på denne pakken over en database. Det er snakk om 80g og ikke 80kilo
Haha herre min hatt og litt til. Svar på spørsmålene til TS istede for det tullprate deres. Lagde ikke tråden for å høre dere kakle om gutta Hannes. Her er det enkle spørsmål

Nei onkel vil ikke gjøre noe mer ut av det. Isåfall bare nekt og be de facke off og be om mer bevis
Sist endret av GodMorgenJuice; 1 uke siden kl. 00:29.
Sitat av GodMorgenJuice Vis innlegg
Nei onkel vil ikke gjøre noe mer ut av det. Isåfall bare nekt og be de facke off og be om mer bevis
Vis hele sitatet...
Nå regner jeg med du ikke mener dette seriøst (selv om man aldri vet med folk som hater alle politi), men det å be politiet om å "facke off" er generelt en dårlig idé. Nekt for at det er deg eller at du har noe med det å gjøre, men det å være frekk eller stygg med politiet kommer nok aldri til å hjelpe deg.
Sitat av Sinken Vis innlegg
Nå regner jeg med du ikke mener dette seriøst (selv om man aldri vet med folk som hater alle politi), men det å be politiet om å "facke off" er generelt en dårlig idé. Nekt for at det er deg eller at du har noe med det å gjøre, men det å være frekk eller stygg med politiet kommer nok aldri til å hjelpe deg.
Vis hele sitatet...
Haha ja var litt tull