Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 4609
Jeg har en grønn rohypnol merket med tallene 542. Hvordan tilbereder jeg denne for injeksjon, og jeg har hørt dette forsterker heroinrusen. Hvis jeg vanligvis doserer med en halv bag, hvordan skal jeg dosere med en mix av rohypnol?
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
jeg har ingen info ang. dosering, men dette bør du virkelig revurdere.
heroin og flunitrazepam kan svekke pusteegenskapene dine ganske kraftig, og ved en overdose er risiko for fatalt utfall mye større.
Sitat av djxfade Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Kunne ikke se noe sammenheng med hun som døde, og spørsmålet til vedkommende? Står vel ikke noe sted at hun blandet med Rohypnol?
Sitat av djxfade Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Moral much? :P


OT: Dette ble jeg nysgjerrig på. Etter hva jeg forstår er ikke fluniser veldig vannløselig, så hvordan du skal få ekstrahert det vet jeg ikke. Dosering er jeg ikke sikker på, men i og med at det er såpass potent som det er, vet jeg ikke om 1mg IV er veldig lurt i kombinasjon med heroin.

Hva er galt med å ta pillen oralt?

(Å kombinere "downers" er aldri anbefalt, men dette vet du vel )
Spis rohypnol, så injiserer du heroin ca. 30-60 min etterpå. De fleste benzoer egner seg dårlig til å injisere, unntatt et fåtall av dem som kommer som injeksjonsvæske. Bare i norske flunipam er det "laktosemonohydrat, mikrokrystallinsk cellulose (E460), povidon (E1201), natriumlaurylsulfat, hypromellose (E464), magnesiumstearat og talkum (E553). " og ikke noe å få rett inn i årene skulle jeg tro.
Men er ikke dette veldig vanlig å gjøre blandt heroinister?
Å blande heroin og rohypnol? Trodde det liksom var noe som stengte mange ute av srpøytehusene siden man ikke har lov til å blande ut heroinet med andre ting enn vann der..
Sitat av moret Vis innlegg
Men er ikke dette veldig vanlig å gjøre blandt heroinister?
Å blande heroin og rohypnol? Trodde det liksom var noe som stengte mange ute av srpøytehusene siden man ikke har lov til å blande ut heroinet med andre ting enn vann der..
Vis hele sitatet...
Da tror jeg ikke det er snakk om rohypnol, men heller kokain eller amfetamin. Flunitrazepam er lite løselig i vann, så det er vanskelig å blande de ut for injeksjon.

Det er imidlertid helt riktig at tunge misbrukere ofte tar fluniser oralt under påvirkning av heroin, men dette er ofte folk med vannvittig toleranse for rusmidler. Med andre ord ikke noe å anbefale for gud og hvermann.
jeg så senest igår når jeg kjøpte disse at en mann satt med en sprøyte med grønn veske, noe han fortalte var en blanding av dop og hypper.

hvordan koker man de? Er det noe som vaskes vekk (som f.eks fargelaget på dolcontinene?)
kan ha vært metadon da
ArbeidsledigProletar
Sitat av fetter Vis innlegg
Da tror jeg ikke det er snakk om rohypnol, men heller kokain eller amfetamin. Flunitrazepam er lite løselig i vann, så det er vanskelig å blande de ut for injeksjon.

Det er imidlertid helt riktig at tunge misbrukere ofte tar fluniser oralt under påvirkning av heroin, men dette er ofte folk med vannvittig toleranse for rusmidler. Med andre ord ikke noe å anbefale for gud og hvermann.
Vis hele sitatet...
Å blande med kokain er ikke vanlig blant junkier. (dog i andre sjikter av dopmiljøet, speedballing)

Å blande med benzoer er derimot vanlig, ikke skal jeg legge ut om noen dosering osv. da jeg da vil gå ut på tynn is og har ingen ønske om å stå for noens død.
Sette rypere; sutt vekk grønnfargen. Den vil du ikke ha i kanylen. Når så en blå tablett gjenstår ta mengde vann du skal skyte, bruk en kopp eller skje. Funker best med kopp som du kan varme opp. Så er det å varme det opp mens man passer på å tillegge vann ettersom det koker. hjelpemidlene fordamper, mens
flunitrazepam blir værendes. Trikset er å få bort nok av hjelpemidlene.

Gjorde nok av det i min "tidligere" karriere. Veldig vanedannende, men hvem veit ikke det:P..
Hvis det er første gangen du skyter heroin med Rohypnol, anbefaler jeg deg på det sterkeste: Vent til du har fått doseanbefaling fra minst tre separate, sikre kilder. Heroin og Rohypnol sammen er visst sinnsykt digg, men hvis du overdoserer litt, dør du. Muttern hadde en kompis som gjorde det, og han ble sett på som en "veldig forsiktig sprøytenarkoman".

Fra "Ragnhilds to siste døgn", link lenger oppe:
Etter at heroinen var injisert, skal hun inn igjen ha kommet inn på kjøkkenet. Hun virket svært ruset, ifølge 18-åringen.

18-åringen har forklart at de siktede forsøkte å riste liv i Ragnhild lørdag morgen. Hun klagde over vondt i ørene. Ifølge 18-åringen fikk Ragnhild noen sovetabletter av kvinnen (32). 18-åringen skal ha tatt noen selv også.

Da 18-åringen våknet noen timer senere, lå Ragnhild ved siden ham på en madrass. Da de snudde henne rundt forsto de at hun var død, har han forklart.
Vis hele sitatet...
har bare en halv hypper, som skal fordeles på to personer.

tror jeg skal koke hyppern og mixe den med en halv bag, og fordele dette på to personer. da halvverer jeg heroin doseringen min fra vanlig til 1/4 fra 2/4 av en bag.

peace. venter på litt svar til, så gjør jeg det i kveld.

jeg blandet den med en 0.2er heroin, fordelt på to personer. var litt forsiktig pga dette liksom skulle forsterke, så jeg injisterte det i to omganger. Ble skuffet og synes ikke det ble noe særlig sterkere effekt egentlig. Ble jo ikke noe stein, bare litt sløv og søvnig. skal ta å koke opp en til en nå, uten noe rohypnol.

kan jo hende det er jeg som har opparbeidet meg en tolleranse da. har tatt rundt en halv bag til en bag daglig i en ukes tid nå.
Sist endret av heroline; 5. august 2010 kl. 18:12.
▼ ... over et år senere ... ▼
Sitat av somnium Vis innlegg
jeg har ingen info ang. dosering, men dette bør du virkelig revurdere.
heroin og flunitrazepam kan svekke pusteegenskapene dine ganske kraftig, og ved en overdose er risiko for fatalt utfall mye større.
Vis hele sitatet...
Det lammer hele nervesystemet ditt, som igjen styrer pust. NB!

Sitat av heroline Vis innlegg
har bare en halv hypper, som skal fordeles på to personer.

tror jeg skal koke hyppern og mixe den med en halv bag, og fordele dette på to personer. da halvverer jeg heroin doseringen min fra vanlig til 1/4 fra 2/4 av en bag.

peace. venter på litt svar til, så gjør jeg det i kveld.

jeg blandet den med en 0.2er heroin, fordelt på to personer. var litt forsiktig pga dette liksom skulle forsterke, så jeg injisterte det i to omganger. Ble skuffet og synes ikke det ble noe særlig sterkere effekt egentlig. Ble jo ikke noe stein, bare litt sløv og søvnig. skal ta å koke opp en til en nå, uten noe rohypnol.

kan jo hende det er jeg som har opparbeidet meg en tolleranse da. har tatt rundt en halv bag til en bag daglig i en ukes tid nå.
Vis hele sitatet...
Ohhhh, om noen dager kommer du til og våkne opp og føle deg så bra.
Da kan du takke deg selv og tenke at dette er mest sannsynelig starten på resten av mitt liv.

Enjoy
Sitat av Batabusa Vis innlegg
Å blande med kokain er ikke vanlig blant junkier. (dog i andre sjikter av dopmiljøet, speedballing)
Vis hele sitatet...
Hvor har du det fra? Jeg vet ikke hvorvidt det er "vanlig", men en jeg kjenner som er heroinist gjør det fra tid til annen.
Sist endret av fetter; 28. februar 2012 kl. 11:54.
Sitat av Commendatore Vis innlegg
Det lammer hele nervesystemet ditt, som igjen styrer pust. NB!



Ohhhh, om noen dager kommer du til og våkne opp og føle deg så bra.
Da kan du takke deg selv og tenke at dette er mest sannsynelig starten på resten av mitt liv.

Enjoy
Vis hele sitatet...
Du, vi skjønner at du har funnet en "ny glede i livet" og alt det der, men det gir deg ikke rett til å snakke nedlatende til folk som ruser seg, det hjelper helt åpenbart ikke.
Prøv å anskaff stesolid i form av insjeksjonvæske, istedet for å skyte tabletter. Om det er lett å anskaffe vet jeg ikke.
ArbeidsledigProletar
Sitat av fetter Vis innlegg
Hvor har du det fra? Jeg vet ikke hvorvidt det er "vanlig", men en jeg kjenner som er heroinist gjør det fra tid til annen.
Vis hele sitatet...
Men det er ikke vanlig for han, da det er unødvendig dyrt om han til daglig bare trenger "fiksene" sine. - At det ikke hva de gjør hverdagslig og at det ikke er vanlig rutine betyr med andre ord ikke at det ikke skjer, men langt mindre vanlig enn å blande hesten med benzo er langt vanligere.

Må jo være så PINLIG nøyaktig her ellers skjønner ikke folk her hva det er som faktisk står i posten.
Sist endret av Batabusa; 28. februar 2012 kl. 14:22.
The Lone Deranger
bipbapbop's Avatar
Haha, troller du batabusa? Eller sinnsykt loka?
Sitat av Batabusa Vis innlegg
Må jo være så PINLIG nøyaktig her ellers skjønner ikke folk her hva det er som faktisk står i posten.
Vis hele sitatet...
Så så, jeg tolket bare posten din litt feil.