Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1262
Anonym bruker
"Sinna Markmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noen her som har vært tvangsinnlagt før? Hva var det som ledet til at du ble tvangsinnlagt? Hvor lenge var du underlagt tvang?
Anonym bruker
"Sammen Lemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Mange ganger. Selvmordsforsøk, f.eks. begynt å klatre opp på ei bru klart for å hoppe. Ble vanligvis bare holdt under tvang til jeg ble edru igjen.
Anonym bruker
"Vant Hærorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ble tvangsinnlagt etter en rusutløst psykose, var i utgangspunktet frivillig etter mas fra familie, men fikk et nytt psykoseanfall på sykehuset. Ble da lagt på tvungen. For min del gikk det ganske fint, kom meg kjapt igjen med litt søvn, men de ville ha meg til observasjon så var der en uke. Var egt mest kjedelig også hadde jeg ikke så mye til felles mee de som var der da jeg egentlig er fungerende til vanlig men hadde kjørt kroppen og huet litt for hardt i en periode.