Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1552
dfslhfu ooo macarena
Nitropop's Avatar
Hvordan skrur jeg den av?
Sist endret av Nitropop; 9. mai 2012 kl. 10:01.
Lenge siden jeg har brukt windows men prøv shutdown -a
dfslhfu ooo macarena
Nitropop's Avatar
Trådstarter
Sitat av drevils Vis innlegg
Lenge siden jeg har brukt windows men prøv shutdown -a
Vis hele sitatet...
takk takk
Sur og sarkastisk
droppboks's Avatar
Høres ut som noen har lagt den inn i Oppstart? i så fall: om du rekker det så bruk shutdown -a, men hvis ikke må du boote i sikkermodus å fjerne den.
dfslhfu ooo macarena
Nitropop's Avatar
Trådstarter
Sitat av Choobe Vis innlegg
Høres ut som noen har lagt den inn i Oppstart? i så fall: om du rekker det så bruk shutdown -a, men hvis ikke må du boote i sikkermodus å fjerne den.
Vis hele sitatet...
Merket jeg hadde liten tid på meg til og copy paste:shutdown -a

Men går det an og sette på tid så hver gang jeg bruker den så kommer det opp en opplysnings vindu med en spesiel tid f.eks: "10sek til shutdow"?
Sur og sarkastisk
droppboks's Avatar
Sitat av Nitropop Vis innlegg
Merket jeg hadde liten tid på meg til og copy paste:shutdown -a

Men går det an og sette på tid så hver gang jeg bruker den så kommer det opp en opplysnings vindu med en spesiel tid f.eks: "10sek til shutdow"?
Vis hele sitatet...
shutdown -s -t 10 -c Her skriver du hva du vil skal stå
dfslhfu ooo macarena
Nitropop's Avatar
Trådstarter
Sitat av Choobe Vis innlegg
shutdown -s -t 10 -c Her skriver du hva du vil skal stå
Vis hele sitatet...
hjærtelig takk
Frankrikes Solkonge
Haha, husker jeg brukte denne for lenge siden på et LAN. Han ene skulle ned for å fikse pizza, så jeg satte meg på pcn hans og fiksa CS-ikonet med den kommandoen. Skrev på engelsk at det var oppdaget en error (random tallsekvens) og at pcn ville bli formatert av sikkerhetsmessige grunner.

Han fikk totalt panikk, skrek "nei, nei, nei!!" og skrudde av pcn før timern gikk ut.
dfslhfu ooo macarena
Nitropop's Avatar
Trådstarter
Sitat av BaDomTss Vis innlegg
Haha, husker jeg brukte denne for lenge siden på et LAN. Han ene skulle ned for å fikse pizza, så jeg satte meg på pcn hans og fiksa CS-ikonet med den kommandoen. Skrev på engelsk at det var oppdaget en error (random tallsekvens) og at pcn ville bli formatert av sikkerhetsmessige grunner.

Han fikk totalt panikk, skrek "nei, nei, nei!!" og skrudde av pcn før timern gikk ut.
Vis hele sitatet...
Hahhaha, Ggenialt
Har gode minner fra den kommandoen jeg også x)
Byttet ut First-Classen(ITSLearning) for barneskolen) til læreren med en batfil som ga meldingen "Å" kan bare brukes foran infinitiver." (Ja, jeg sugde på "og å" regler som kid… Gjør det egentlig fremdeles.)

CMD — Where the magic starts.
Sist endret av TheFatNorseman; 10. mai 2012 kl. 20:58.