Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  43 4637
Jeg fikk for en stund siden FB-passordet til en fyr som nå er eksen min, dette ga han høyt uten betenkeligheter og la til flere ganger at "du kan godt få tilgang til kontoen min, jeg driter i det, har ingenting hemmelig der". Da jeg dumpet idioten ble han så pissed for å bli dumpet, at han plutselig forvandlet seg til et udyr som bedyret å ville spre både rykter og annet snakk om meg til andre. Det gjorde han, men akkurat til hvor mange er uvisst. Så, jeg benyttet meg av passordet han ga meg - men dette virket ikke lenger på FB, kun på mailen, som han da også hadde gitt meg tilgang til tidligere. Jeg tilbakestilte derfor passordet på FB til det gamle (endret ikke mailen), og gikk inn og fant ut det jeg skulle.

Det tok han en uke og forstå at han var blitt tuklet med, og han påsto han var utesperret fra kontoen grunnet passordbyttet, hvilket gjorde at han kun kom seg inn via autoinnloggingen. Men når et passord byttes, må jo autoinnloggingen aktiveres på nytt med det nye, vel? Det å skifte ved å logge ut og trykke "glemt passord", og få nytt tilsendt mail eller telefon, var tydeligvis for krevende for hodet hans.

Nå bedyrer han å anmelde meg for "hacking av hans FB-konto". Dette hadde han ifølge seg selv ringt til politiet for å forhøre seg om, og ifølge dem var slike affærer "svært alvorlig, fordi FB er en 'privat konto'" . Han ville da trenge bevis i form av logg der jeg truet ham med dette - denne loggen finnes ikke tilgjengelig for ham, da den er slettet permanent fra hans konto. Å hente denne opp igjen krever mer teknisk innsikt enn han eier.

Hvor vidt ligger jeg nå i fare for å bli tatt for dette? Bryr de seg? Jeg skrev jo ingenting, hadde vært litt verre om jeg hadde truet noen, eller snakket til dem, men det gjorde jeg altså ikke. Når det såkalte beviset heller ikke finnes, er ikke saken hans da ganske håpløs?

Til mitt forsvar hadde han ute et ulovlig publisert bilde av meg (et vanlig ansiktsbilde, men jeg ba flere ganger innstendig om at dette skulle vekk, men han dret i kravet mitt).
Sist endret av TR20; 3. mai 2012 kl. 01:45.
Hva i alle dager skal du inne på FB'en til eksen din for? Hvertfall når det er en eks?
FB logger alle IP adresser som logger på kontoen, og denne kan han finne selv under aktivitetslogg..
Trådstarter
11 2
Skulle finne ut av enkelte ting det var aktuelt å vite, og jeg er klar over at liste over IPer finnes på alle kontoer - men han kan ha benyttet min PC og logget seg inn via meg. IP-liste alene kan da ikke være "bevis" nok for å dømme noen så lenge ingenting er skrevet osv?
Sist endret av TR20; 3. mai 2012 kl. 01:50.
så sant han har gitt beskjed omat du fritt kan få disponere kontoen hans, så er det jo akkurat det du har gjort. i så måte har du vel ikke gjort noe galt skulle jeg tro
Sett at du logget inn 23.40 fredags kveld den 20 april og på det tidspunktet sto eksen din i baren med ei anna chick og spanderte drinker med visa kortet sitt :-)
Trådstarter
11 2
VISA-kortet kan ha vært benyttet av andre. Da må det ev sjekkes opp mot kamera, og den slags omveier er det vel ytterst sjelden politiet tar seg bry med. Kan du heller bare svare meg på hvor vidt dette vil føre ham noen vei?
Sitat av TR20 Vis innlegg
VISA-kortet kan ha vært benyttet av andre. Da må det ev sjekkes opp mot kamera, og den slags omveier er det vel ytterst sjelden politiet tar seg bry med. Kan du heller bare svare meg på hvor vidt dette vil føre ham noen vei?
Vis hele sitatet...
Nåja, man kan da fint bli dømt på indisier.
Du har lagt igjen spor etter deg, spørsmålet er jo bare hvorvidt politiet gidder å bruke ressurser på slikt, noe jeg betviler.
Han gav jo deg passordet så han har seg selv å takke.
Trådstarter
11 2
Sitat av Theoneandonly Vis innlegg
Han gav jo deg passordet så han har seg selv å takke.
Vis hele sitatet...
Ja, men jeg byttet jo dette. Riktignok til det samme han har på mailen, for at han forhåpentligvis skulle prøve seg fram med dette når det andre ikke virket, men det funket visst ikke. Jeg så dessuten ut fra trådene hans at han sprer om seg med passordet sitt til flere andre... så at jeg fikk meg inn der i utg.punktet, skyldes jo utelukkende hans egen naivitet.
Jeg kan vanskelig se at dette er noe politiet vil bruke noe spesielt mye tid på. Spesielt siden det ikke er noen klare beviser på at du har gjort noe galt.
Syntes duden har seg selv å skylde. Du kunne jo ikke noe for at han ga deg passordet.
Har vel aldri skjedd i Norgeshistorien at noen har blitt dømt for å endre passord på en FB-konto (uten å gjøre noe kødd videre) ? Så tror ikke du har så mye å frykte
Tviler på det skjer noe videre,selv om en straff er hva du hadde fortjent.

Ignorer fyren og la være med og synke like lavt som han, om ikke lavere.
Tror ikke han kommer til å anmelde deg, - kanskje du leste noe han ikke vil ha ut i offentlighet på facebooken? Ikke ta meg feil freaks, men truer han med å anmelde deg for noe du i utgangspunktet fikk lov til å gjøre, så kan du true ham tilbake med å lekke litt privat informasjon... ?
Førrhelvett.
Lovegame's Avatar
Du må lære deg i drite i folk.
Så alle her inne mener at det er hans egen feil at ts logger seg inn og skifter passordet på facebooken hans etter de har slått opp fordi hun fikk vite passordet når de var sammen og ikke kranglet som de gjør nå? Værste jeg har hørt.
Sist endret av tgod; 3. mai 2012 kl. 12:01.
Trådstarter
11 2
Sitat av tgod Vis innlegg
Så alle her inne mener at det er hans egen feil at ts logger seg inn og skifter passordet på facebooken hans etter de har slått opp fordi hun fikk vite passordet når de var sammen og ikke kranglet som de gjør nå? Værste jeg har hørt.
Vis hele sitatet...
Hvem er det som i utgangspunktet gir passordet sitt rundt til folk, da? Han har jo gitt det til andre enn meg. Av sikkerhetsmessige grunner gir jeg aldri ut mine egne passord, ikke engang til familie.

I dette tilfellet fant jeg tråder med direkte trusler rettet mot meg, og foruten det bedriver personen karakterdrap på meg - ikke bare på FB, men utenfor også. For ordens skyld kan jeg legge til at jeg ikke har provosert ham til å gjøre dette; har faktisk ikke påført ham noe som helst utover det at jeg benyttet meg av passordinformasjonen jeg satt på.
Du høres jo psykopat ut. Når er det blitt ulovlig og snakke stygt om andre?
Så det du mener er at om jeg og du har vært samboere, og vært ilag i 7 år og i løpet av disse årene har du fått låne kortet mitt til å handle, dermed har jeg gitt deg PIN koden min. Så er det bare fritt fram for deg etter det hadde blitt slutt å tømme kontoen min for ett par tusen ettersom jeg har vært DUM nok å stole på deg?

Du e ut å kjøre. Trusla retta mot dæ som e sendt te andre? Right.
Ka har han skreve da? At du e syk og treng hjelp?
Dette blir en lang og tøff soning frøken! Strafferammen ligger vel på tre år for deg på Bredtveit.
Trådstarter
11 2
Sitat av Poppee Vis innlegg
...
Vis hele sitatet...
Har du vært utsatt for det samme som han jeg omtaler, er det derfor du er så sinna, Poppee? I så fall beklager jeg at jeg har rippet opp i gamle sår som ikke har grodd...

Eksempelet ditt er usammenlignbart - å stjele andres penger er ikke det samme som å logge inn med et passord uten å gjøre noe mer enn akkurat det. Når har jeg uttalt at det er ulovlig å si hva en mener om noen? Har jeg sagt det er forbudt å snakke nedlatende om andre? Nei, det har jeg ikke. Men trusler er ikke bare "drittkasting", skjønner du, uansett hvor og til hvem det blir sagt.

Måten han har valgt å gå frem på, var årsaken til at jeg benyttet meg av passordet for å finne ut av ting. Svært beklagelig at du, Poppee, tok deg personlig nær av dette, var virkelig ikke meningen å provosere deg slik
Enhver med respekt for medmenneskers privatliv vil ta seg nær og bli forbanna for det du har gjort.

Karakterdrapet på deg tror jeg ikke blir mindre når folk rundt deg begynner og få vite at du driver og snoker i andre sitt privatliv,men dette har du jo valgt selv,for sent og angre nå.
Det er hans ansvar at passordet ikke blir oppgitt til andre, ergo er det hans egen feil.
Hypnotisk loverboy
Sandoon's Avatar
Handlingen som er blitt utført av TS, er feil. FB og mail er noe man ikke ønsker at andre skal snoke i, dette uavhengig av om det blir påstått at "det ikke er noe viktig der". Når man i tillegg ikke lenger er i et forhold, blir dette en form for snoking jeg finner forkastelig. Du kan rasjonalisere og rettferdiggjøre for deg selv, det er helt menneskelig, men det blir ikke mer akseptabelt av den grunn. Når det kommer til politiet, har du sannsynligvis ingenting å frykte.
Og da kan vel moralportens voktere dra hjem, eller hva?

Du kan fint konfrontere han med at du vil da anmelde han for å ha publisert bilder av deg uten ditt samtykke, dette gjelder ikke som en trussel.
Det skal ha skjedd noe alvorlig før Facebook gir ut IP-adresser til folk som har logget inn. Du har ikke gjort annet enn å vært der inne, uten å ha gjort noen skade. Dette tviler jeg sterkt på er god nok grunn til at Facebook deler ut din IP-adresse til Politiet. Facebook er strenge på dette, og det må opp i retten mellom Politiet og Facebook før dem er villig til å dele ut.
Det samme gjelder denne samtalen du snakker om å ha slettet fra hans konto.

Det er eksen din sin feil selv at han deler ut sitt passord til andre, og dette er jeg sikker på ville blitt presisert i retten også. Dersom du nekter blankt for at det var deg, kan det heller ikke bevises at det var deg som person som logget inn. Det kan kun bevises at det var fra din husstand.

Mao, jeg tviler ganske sterkt på at eksen din har noen sak å gå på videre. Dessuten har du også en sak på han, dersom han faktisk skulle anmeldt deg.

Og sånn btw, så syntes jeg det er ekstremt lavmål å kalle denne jenta en psykopat pga denne grunnen.
Det er en grunn til at hun gjorde det, og det ville sikkert utrolig mange forstått dersom de viste nøyaktig hvordan hun følte det.

Så på vegne av TS ber jeg de som kun skal kritisere valgene hun gjorde, om å holde kjeft.. Så kan heller dem som ønsker å hjelpe skrive.
Drit i facebook da. Etter min mening er det så ubetydelig som du kan få det, så det er bare å kjøre i vet med hva du skulle ønske.
Bare slapp heeelt av her trådstarter.
Politiet gidder virkelig ikke alt det stresset med å spore deg ned.
Som sagt tidligere i tråden, kjenner du noen som har blitt dømt for facebook "hacking" ?
Trådstarter
11 2
Sitat av laxzzi Vis innlegg
Og da kan vel moralportens voktere dra hjem, eller hva?

Du kan fint konfrontere han med at du vil da anmelde han for å ha publisert bilder av deg uten ditt samtykke, dette gjelder ikke som en trussel.
Det skal ha skjedd noe alvorlig før Facebook gir ut IP-adresser til folk som har logget inn. Du har ikke gjort annet enn å vært der inne, uten å ha gjort noen skade. Dette tviler jeg sterkt på er god nok grunn til at Facebook deler ut din IP-adresse til Politiet. Facebook er strenge på dette, og det må opp i retten mellom Politiet og Facebook før dem er villig til å dele ut.
Det samme gjelder denne samtalen du snakker om å ha slettet fra hans konto.

Det er eksen din sin feil selv at han deler ut sitt passord til andre, og dette er jeg sikker på ville blitt presisert i retten også. Dersom du nekter blankt for at det var deg, kan det heller ikke bevises at det var deg som person som logget inn. Det kan kun bevises at det var fra din husstand.

Mao, jeg tviler ganske sterkt på at eksen din har noen sak å gå på videre. Dessuten har du også en sak på han, dersom han faktisk skulle anmeldt deg.

Og sånn btw, så syntes jeg det er ekstremt lavmål å kalle denne jenta en psykopat pga denne grunnen.
Det er en grunn til at hun gjorde det, og det ville sikkert utrolig mange forstått dersom de viste nøyaktig hvordan hun følte det.

Så på vegne av TS ber jeg de som kun skal kritisere valgene hun gjorde, om å holde kjeft.. Så kan heller dem som ønsker å hjelpe skrive.
Vis hele sitatet...

Takk for et konstruktivt svar!
Sist endret av TR20; 4. mai 2012 kl. 14:05.
Pga. sånne som deg, gir jeg aldri ifra meg passord - Ei heller til kjæresten.
The Nerdrager
Pga. sånne som deg, har jeg lært å bytte passord etter partnerbytte, hahah <3 !
Sitat av TR20 Vis innlegg
Har du vært utsatt for det samme som han jeg omtaler, er det derfor du er så sinna, Poppee? I så fall beklager jeg at jeg har rippet opp i gamle sår som ikke har grodd...

Eksempelet ditt er usammenlignbart - å stjele andres penger er ikke det samme som å logge inn med et passord uten å gjøre noe mer enn akkurat det. Når har jeg uttalt at det er ulovlig å si hva en mener om noen? Har jeg sagt det er forbudt å snakke nedlatende om andre? Nei, det har jeg ikke. Men trusler er ikke bare "drittkasting", skjønner du, uansett hvor og til hvem det blir sagt.

Måten han har valgt å gå frem på, var årsaken til at jeg benyttet meg av passordet for å finne ut av ting. Svært beklagelig at du, Poppee, tok deg personlig nær av dette, var virkelig ikke meningen å provosere deg slik
Vis hele sitatet...
Ja riktig. Synes det bare er forkastelig slik som enkelte driver på med, sånne som deg. Drive å snoke i andre sitt privatliv. Nei det har aldri skjedd meg, for heldigvis for meg så er jeg litt mer selektiv enn å ende opp med slike idioter av kvinnfolk som du tydeligvis er når du absolutt må inn å snoke på facebooken til eksen din. For meg ser det ut som her at du ikke har kommet det over han? At han lurte deg trill rundt og dumpet deg :>

Skjønner ikke helt hvorfor du laget denne tråden? Bare for å poengtere at det du har gjort er riktig, når du innerst inne vet at det er feil?

Taper.

Bare for å legge til en lov med det samme angående det du har gjort.

§ 145. Den som uberettiget bryter brev eller annet lukket skrift eller på liknende måte skaffer seg adgang til innholdet, eller baner seg adgang til en annens låste gjemmer, straffes med bøter eller med fengsel inntil 6 måneder eller begge deler.
Det samme gjelder den som uberettiget skaffer seg adgang til data eller programutrustning som er lagret eller som overføres ved elektroniske eller andre tekniske hjelpemidler.
Voldes skade ved erverv eller bruk av slik uberettiget kunnskap, eller er forbrytelsen forøvet i hensikt å skaffe noen en uberettiget vinning, kan fengsel inntil 2 år anvendes.
Medvirkning straffes på samme måte.
Offentlig påtale finner bare sted når allmenne hensyn krever det.
Kjære TS, jeg sier det enkelt og greit. Du har ingenting å frykte, la han anmelde deg, ikke løft ett øyebryn og bare ignorer fyren.
Dette er en sak som nok aldri vil få noen annen status enn "henlagt grunnet manglendes bevis" eller lignende hos politiet. Nytter ikke bare å få utlevert IP adressen din fra Facebook, kreves jo diverse rettsprosesser for å bekrefte at du er eier av IP adressen osv. Så slapp helt av.
Sitat av laxzzi Vis innlegg
Det skal ha skjedd noe alvorlig før Facebook gir ut IP-adresser til folk som har logget inn. Du har ikke gjort annet enn å vært der inne, uten å ha gjort noen skade. Dette tviler jeg sterkt på er god nok grunn til at Facebook deler ut din IP-adresse til Politiet. Facebook er strenge på dette, og det må opp i retten mellom Politiet og Facebook før dem er villig til å dele ut.
Vis hele sitatet...
Hvor i all verden har du dette fra? Tror du Facebook vil nøle med å gi ut ikke-sensitiv informasjon til Politiet, dersom det foreligger mistanke om kriminalitet, og at på til med samtykke fra kontoinnehaver? De trenger jo ikke en gang gå via Facebook for å få denne informasjonen, men kan jo bare få tilgang til kontoen av eksen.

Sitat av laxzzi Vis innlegg
Det samme gjelder denne samtalen du snakker om å ha slettet fra hans konto.
Vis hele sitatet...
"We do not retain data for law enforcement purposes unless we receive a valid preservation request before a user has deleted that content from our service." (Kilde)
Dataen er, i følge Facebook, tapt.

Å ta seg inn på kontoen og slette data er helt klart ulovlig når du ikke har din eks' samtykke, til tross for at du hadde fysisk tilgang. På en annen side, foreligger det ikke noe alvorlig, så dette er nok ingen sak for Politiet, men heller konfliktrådet.

Hele greia høres rimelig teit ut for min del. Men, men.
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
om man skal bruke logikken og rasjonaliseringen til TS så er det jo 100% sannsynlig at TS selv hadde lagt ut bildet av seg selv siden hun har hatt tilgang til kontoen, og deretter anklaget eier av facebook-kontoen for å ha gjort noe ulovlig.

i tillegg er du ganske på jordet om du klarer å rettferdiggjøre at du brøt deg inn på fb-kontoen hans.
han hadde byttet passord siden sist gang, og det er vel et tydelig tegn på at han ikke ønsket du skulle inn på kontoen hans.
Sist endret av somnium; 4. mai 2012 kl. 16:29.
Sitat av TR20 Vis innlegg
Har du vært utsatt for det samme som han jeg omtaler, er det derfor du er så sinna, Poppee? I så fall beklager jeg at jeg har rippet opp i gamle sår som ikke har grodd...

Eksempelet ditt er usammenlignbart - å stjele andres penger er ikke det samme som å logge inn med et passord uten å gjøre noe mer enn akkurat det. Når har jeg uttalt at det er ulovlig å si hva en mener om noen? Har jeg sagt det er forbudt å snakke nedlatende om andre? Nei, det har jeg ikke. Men trusler er ikke bare "drittkasting", skjønner du, uansett hvor og til hvem det blir sagt.

Måten han har valgt å gå frem på, var årsaken til at jeg benyttet meg av passordet for å finne ut av ting. Svært beklagelig at du, Poppee, tok deg personlig nær av dette, var virkelig ikke meningen å provosere deg slik
Vis hele sitatet...

Kjære deg, du kommer her på freak for å få svar på om det er greit å bytte passordet til x`en din på FB fordi han har slengt dritt om deg også regner du ikke med å få noe som helst kritikk for det?!?

For det første hører egentlig hele krangelen hjemme på barnerommet.
Det ser heller ikke ut til at du er villig til å høre noe annet enn av xèn din er "teit og dum og sånn". Dette er for dårlig.

Men hvis vi skal forholde oss helt on-topic så ville vel det mest fornuftige vært å kontakte politiet hvis du tror han har truet deg på noen som helst måte, ikke kjør en razzia på hans FB-konto på egen indisier...
Historieentusiast
Sexarz's Avatar
"Gjør mot andre som du vil at andre skal gjøre mot deg"
- Den Gylne regel
Haha, jaja. Men serr..
Politiet KAN finne ut av det.

Kommer de til og gjøre det?
NEI

Burde du tenker over hvem du pisser off til neste gang?
JA
Hei TR20,

Jeg har vært i eksakt samme situasjon: fikk tak i facebooken ved å bruke mail-passord vedkommende hadde gitt meg for lenge siden. Han mistet tilgang og jeg køddet litt med den, ikke noe grovt der.
Han anmeldte det og jeg ble ringt opp av politiet en uke senere. Måtte på avhør med mamma på grønland. Politiet tar disse sakene veldig seriøst på grunn av malware/scriptkiddies (sende virus, datainntregning og overvåkning). Du har ingenting å frykte annet en et eventuelt avhør. Du har ikke fått tak i passordet på en ulovlig måte, han gav det til deg.

Tl;dr: saken blir henlagt.

Forresten tviler jeg litt på "manglende bevis" i innboks på facern. Man får tak i alle meldinger ved å gjøre følgende:

1. https://www.facebook.com/settings
2. Download a copy of your Facebook data.
Sitat av Spirituell Vis innlegg
Hei TR20,

Jeg har vært i eksakt samme situasjon: fikk tak i facebooken ved å bruke mail-passord vedkommende hadde gitt meg for lenge siden. Han mistet tilgang og jeg køddet litt med den, ikke noe grovt der.
Han anmeldte det og jeg ble ringt opp av politiet en uke senere. Måtte på avhør med mamma på grønland. Politiet tar disse sakene veldig seriøst på grunn av malware/scriptkiddies (sende virus, datainntregning og overvåkning). Du har ingenting å frykte annet en et eventuelt avhør. Du har ikke fått tak i passordet på en ulovlig måte, han gav det til deg.

Tl;dr: saken blir henlagt.

Forresten tviler jeg litt på "manglende bevis" i innboks på facern. Man får tak i alle meldinger ved å gjøre følgende:

1. https://www.facebook.com/settings
2. Download a copy of your Facebook data.
Vis hele sitatet...
Passordet på facebooken var jo endret, hun trykket på glemt passord og tok seg inn via mailen hans.

Hallo???
Sitat av Poppee Vis innlegg
Passordet på facebooken var jo endret, hun trykket på glemt passord og tok seg inn via mailen hans.

Hallo???
Vis hele sitatet...
Sitat av Spirituell Vis innlegg
[...]fikk tak i facebooken ved å bruke mail-passord vedkommende hadde gitt meg for lenge siden.[...]
Vis hele sitatet...
Sitat av TR20 Vis innlegg
jeg benyttet meg av passordet han ga meg - men dette virket ikke lenger på FB, kun på mailen, som han da også hadde gitt meg tilgang til tidligere.
Vis hele sitatet...
Hei????

Sitat av TR20 Vis innlegg
Men når et passord byttes, må jo autoinnloggingen aktiveres på nytt med det nye, vel?
Vis hele sitatet...
Ja, det må det.

Edit: Det med at politiet trenger bevis i form av tekst i innboks er feil. Det de gjør er å sjekke IP-innlogginger på facebooken og spore opp ukjente IP-adresser og finne deg via internettleverandøren din (du kan ikke gjøre noe endringer). Så blir det nok sak hvis eksen din ikke har sagt han ga deg passordet, noe du kommer til å fortelle politiet. Saken blir da henlagt.
Sist endret av Spirituell; 4. mai 2012 kl. 17:50.
Se på det sånn: Når det tok sin tid for politiet å få informasjon om Breivik sin konto(er) på facebook, så vet de nok hvor mye pes det er med å skaffe informasjon om en sånn ekstremt liten ting som du gjorde mot eksen.

Uansett om/når de får den informasjonen, så får du bare smekk på fingrene. "Fy, ikke gjør dette igjen".

Og politiet har nok ikke ressurser til å gidde gjøre noe ut av denne saken uansett.
Det at den "idioten" av en eks snakket stygt om deg(dobbeltmoral) er ingen unnskyldning for å bryte seg inn på en facebook-konto gjennom mailen hans for å skifte passord og lese gjennom private meldinger.
Trådstarter
11 2
Har du noen som helst anelse om _hvorfor_ jeg kaller personen for idiot? Nei, det har du ikke. Han kan uttale så mye han vil av sine meninger, men hva som ligger bak her, vet du faktisk ingenting om. Så det du påstår jeg bruker som "unnskyldning" for å logge meg inn, medfører ingen riktighet overhodet, det ligger ting bak som lå til grunn for min bestemmelse utover det som er fortalt her. Så ikke uttal deg for bastantisk.
Sitat av TR20 Vis innlegg
Har du noen som helst anelse om _hvorfor_ jeg kaller personen for idiot? Nei, det har du ikke. Han kan uttale så mye han vil av sine meninger, men hva som ligger bak her, vet du faktisk ingenting om. Så det du påstår jeg bruker som "unnskyldning" for å logge meg inn, medfører ingen riktighet overhodet, det ligger ting bak som lå til grunn for min bestemmelse utover det som er fortalt her. Så ikke uttal deg for bastantisk.
Vis hele sitatet...
Var han utro mot deg eller? Gir deg absolutt ingen grunn uansett hvor idiot han er til å bryte deg innpå noe som er hans, med passordtilgang.
Har han slått deg så er jo politi anmeldelse riktig vei å gå ;-)

Du som oppfører deg som idioten her. Surt å være deg for tiden? :-P
Trådstarter
11 2
Sitat av Poppee Vis innlegg
For meg ser det ut som her at du ikke har kommet det over han? At han lurte deg trill rundt og dumpet deg :>
Vis hele sitatet...
Hadde du lest førsteposten, hadde du sett at det var omvendt.

Skjønner ikke helt hvorfor du laget denne tråden?
Vis hele sitatet...
Nei, du skjønner tydeligvis lite, det har jeg fått med meg.

Taper.
Vis hele sitatet...
Synes du saklighetsnivået ditt stiger med hvert innlegg, eller?

Sitat av Poppee Vis innlegg
Var han utro mot deg eller? Gir deg absolutt ingen grunn uansett hvor idiot han er til å bryte deg innpå noe som er hans, med passordtilgang.
Vis hele sitatet...
Nei, det var han ikke. Det som ligger til grunn har uansett ikke noe i tråden å gjøre; jeg skulle kun vite hvor vidt slikt er noe politiet bryr seg om eller ikke.

Du som oppfører deg som idioten her. Surt å være deg for tiden? :-P
Vis hele sitatet...
Nei, skulle det være det? Tok en kikk gjennom underforumet her, og der var det jaggu en god del av massen her inne som har gjort det samme, gitt. Skulle merket det litt tidligere, så hadde jeg gjerne fått svar på spm.