Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 662
Hei. Jeg ser det er mye man kan bestille fra utlandet som er betydelig billigere enn prisen på norske nettbutikker. Men hater å få regning på moms, import, tollavgift etc. Noen som vet om utenlandske nettbutikker man forhåndsbetales alt det her så man ikke får kjedelige overraskelser?

Har f.eks sett mye på Amazon, og når jeg går til checkout så står det VAT included etc. Men er det den MVAen som de har i Tyskland eller åssen er det?

Ser mange svenske nettbutikker har løsninger på dette. Har bestilt noe klær fra Care of Carl og de sender fra Sverige og da får jeg det uten noe ekstra regning. Andre steder dere har erfaring med? Iherb.com er det noe man kan bruke?
Iherb.com har det innbakt i prisen ja
Skatteetaten sin liste vil til enhver tid vise hvilke utenlandske nettbutikker som er med i VOEC..
Og selv hvis du kjøper fra en uten så vil pakkene sjeldent bli stoppet, men i verste fall må du ut med 149 kr til Posten + 25% av mva du uansett skulle ha betalt...