Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1095
Leter etter en god lenestol man ikke sitte i dagen lang og lene seg tilbake for å sove i når natta kommer. Finnes det forhandlere i Norge som tilbyr en slik stol? Ville vært nice å ha sånn multifunksjonell stol så jeg slipper å kjøpe en dedikert seng som tar opp unødvendig plass.
Kjøp seng, lenestol er ikke for å sove i konstant. Samme med sovesofa, du kommer til å ødelegge ryggen din til slutt. kjøp av god seng er noe man bør investere siden man sover store deler av livet i senga. Men skal du ha en god lenestol høres det ut som du bør se etter Recliner som føres av mange
Det går ann å sove i en Stressless, men det gjør det ikke til et godt valg på permanent basis. Har du aldri hørt om liggesår? Hvis du kun ligger i en stilling så vil du over tid merke hvor jævlig det er å ikke kunne skifte stilling. For ikke å glemme hva annet vi mennesker gjør sammen i seng (selv enkeltsenger i studenthybler).
Diggere med en ålreit seng som heller står i stua. Med litt fint sengetøy og pent oppredd er det helt greit å ja stående i stua. Har selv bodd i en ettroms og det var ikke mange som tenkte over at senga mi sto der når jeg hadde besøk. Et par store puter gjør at du kan bruke den som sofa og sitte i den mens du sløver og ser tv også.
Før brukte jeg en rammemadrass med vippebeslag sånn at den kunne stå mot en vegg når den ikke var i bruk. Nå bruker jeg en futon-som sitte- og sovemøbel. Typisk er en futon mye hardere enn madrasser, så det er en fordel å like det hardt.
BRAND ∞ STRONG
Kjenner folk som har sovet i stoler type Recliner i flere år.
Gode stoler av den typen koster mange tusen. Kjøp heller en seng.

Dessuten, skal du knulle i stolen eller har gitt opp livet helt?
FRELSERN
Trådstarter
Så klart kommer jeg til å legge litt penger inn i en multifunksjonell stol man schvette i 24/7. Kommer ikke til å kjøpe en nærmeste fremtid, men det er noe jeg vil ha i bakhuet til dagen jeg har råd.

Tenker å kjøpe noe lignende
https://www.livingspaces.com/pdp-van...-lumbar-261013

Sånn typ bred null-tyngdekraft-stol. Den mest optimale posisjonen å hvile i har jeg skjønt. Finner ikke lignende produkter i det norske markedet. Er ikke nordmenn interessert i slike pragmatiske møbler?
Sov ett halvår i en ekte stressless, det gikk bare fint. Noe lignende den på linken din. Er en smule småfeit og har nokk fett på kroppen til at jeg tilpasser meg krinker og kroker ganske så greit. Når man først har funnet en påsisjån som er kømfy nok, så blir man der.
Sist endret av mr.roundtree; 28. januar 2023 kl. 21:56.
FRELSERN
Trådstarter
Sitat av mr.roundtree Vis innlegg
Sov ett halvår i en ekte stressless, det gikk bare fint. Noe lignende den på linken din. Er en smule småfeit og har nokk fett på kroppen til at jeg tilpasser meg krinker og kroker ganske så greit. Når man først har funnet en påsisjån som er kømfy nok, så blir man der.
Vis hele sitatet...
Hvilke stressless har sånn zero gravity/ligge funksjon? Fant ingen med slik egenskap.
Sitat av dåven Vis innlegg
Hvilke stressless har sånn zero gravity/ligge funksjon? Fant ingen med slik egenskap.
Vis hele sitatet...
Aner desverre ikke, den stod i en kåk jeg leide for 4 år siden :/