Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1236
Hei, jeg og min kone skal unne oss en helg i Oslo, første på mange år. Lite kjent i byen, men vi skal bo på hotell midt i sentrum.
Vi vil gjerne unne oss å spise litt godt, altså hakket over fridays, Peppes pizza og Egon.

Hvilke restauranter kan anbefales for en bedre middag, kanskje også 3-retters?
Lorry ...kanskje. Variert meny enten dere foretrekker fisk, kjøtt, salat osv. Gammel og ærverdig spisested, ikke minst greie priser. Alle slags voksene mennesker er hovedgjestene. Synes det er fin atmosfære der...
Smalhans. Olympen. En av alle thai restaurantene rundtom. I Torggata finner man alt som er hipt til en ok pris.
Trådstarter
Takk for svar så langt, skal søke dem opp og se :-)

Vurderer å klinke til med Stadtholdergaarden, er det bare overpriset eller er det verdt det?
Noen som har vært der?
Sist endret av sjuken; 22. januar 2023 kl. 17:00. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Der peppern gror, Listen to Baljit, Lofthus Samvirkelag, Dinner, Alex Sushi.

Hva liker dere å spise?
Trådstarter
Ganske altetende egentlig, bare tenkte å prøve noe annet enn vanlig mainstream-fastfrosset. Jeg elsker pizza liksom, men hvis vi skal kose oss alene en kveld kunne det vært kult å prøve noe nytt. Takk for tips, skal sjekke ��
Sitat av sjuken Vis innlegg
Takk for svar så langt, skal søke dem opp og se :-)

Vurderer å klinke til med Stadtholdergaarden, er det bare overpriset eller er det verdt det?
Noen som har vært der?
Vis hele sitatet...
Dyrt, men bra.
Borggården. Norges beste biffstykke finner du her.
Eksklusiv pizza på vinoteket.
Kvalitet på lofthus samvirkelag.
Trådstarter
Lassis23: elsker en god pizza, skal sjekke ��
Klosteret restaurant har veldig god mat og bevertning. Mye stearinlys og koselig stemning i nydelig mursteinskjeller.
Perfekt for en liten date!
Sist endret av toolate; 23. januar 2023 kl. 00:25.
Likte veldig godt Hereford Steakhouse når jeg var der for noen år tilbake. '
Litt big horn lignende konsept, men langt langt over de når det gjelder kvalitet.
Hjalp litt med Wagyu på menyen også selvsagt.
Arakataka kan anbefales.
Kan anbefale
Tekehtopa - har variert god meny
Den Lille Ostebutikken - liten fransk restaurant med mye god mat
restaurant Ludo - en av de bedre pizza restaurantene i byen.
Bestill meze på habibi, eller la villa tyrkisk/midtøsten tapas.

Benares for indisk.

Vaterland bar og scene, og tranen(Lofthus samvirkelag) hadde god pizza syntes jeg.

Men notert ned alle forslag her da god mat er viktig
Sist endret av tearz83; 23. januar 2023 kl. 11:13.
God erfaring med Tripadvisor. Da kan du søke på adresse/område i Oslo f.eks i nærheten av hoteller.
Sitat av sjuken Vis innlegg
Lassis23: elsker en god pizza, skal sjekke ��
Vis hele sitatet...
Da prøver du reinsdyrspizza på Lofthus Bare gjør det og takk meg senere.