Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 910
Ferdig Preppa (sprø krutonger). Fra Rema 1000. Hvitgrønne poser 22kr stk.
- "Med hvitløk og olivenolje".
- og en annen som bare står "Hvitløk" på.

Spiser dem som om det er chips, enormt gode =)
Er de like selv om teksten på posene er ulik ? Spurte en butikkannsatt som sa at det er likt streknummer på posene og at dem dermed er like.

Men til det egentlige spørsmålet: Er det (nærmest) tilsvarende produkt til salgs i andre butikker (Kiwi/Spar/eg-vet-ikke-hva) som er enda bedre ?
Sist endret av Hoppeliten; 17. januar 2023 kl. 04:06.
Ja disse er gode. Har tenkt en del på problemstillingen din selv, så undersøkte både Rema 1000, Spar og Kiwi for å finne ut av svaret.

Det beste du kan gjøre er å lage de selv. Skjær de opp i kvadratrotsdeler (Deler som er like store) og bland de med miksen. Deretter kan du dyppe det i hvitløksblanding med olivenolje. Blir ikke bare like godt, men omtrent like mye bedre enn originalen!

Så ja. Her kan du velge mellom SPRØ krutonger, og EKTE krutonger. Hvilken er du mest interessert i? Kan tenke meg at siden du spiser de som chips at du helst vil har krutonger som er noenlunde midt i mellom. Da kan du se på disse krutongene fra meny, https://meny.no/varer/bakeri/tort-brod/krutonger som såklart også innebærer crutons, bocadito, herbs. fatfree, caesar, sea salt, ranch og cheese. Hvis du velger å gå over til noen av disse, kan jeg heller anbefale å se på rugchips, papadam eller terteskjell. Samtidig er både grissini og minitoast mulige alternativer.

Masse lykke til!

Edit: Mente så klart kavring. Papadam gir jo ingen mening hehe :P
Sist endret av En deling; 17. januar 2023 kl. 08:31. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Takk !
BRAND ∞ STRONG
Sitat av En deling Vis innlegg
Det beste du kan gjøre er å lage de selv.
Vis hele sitatet...
Støtter dette.

Sitat av En deling Vis innlegg
..Papadam gir jo ingen mening hehe :P
Vis hele sitatet...
Ca. 1,408 milliarder Indere er uenig
Sist endret av vindaloo; 18. januar 2023 kl. 06:32.