Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1915
Hei.
Har tidligere hatt en tinderkonto som jeg ble utestengt fra da noen rapporterte meg, og jeg ble sperret fra Tinder. Personen var en eks som ville hevne seg. Nå etter noen år ønsker jeg å lage en ny konto, men kan ikke for mitt tlf nr er utestengt fra å ha konto der. For å lage en profil der MÅ man ha et tlfnr man får sendt en kode til en gang ved opprettelse. Mitt spørsmål er : hvordan kan jeg få dette til? Har ikke lyst å kjøpe et nytt telefonabonnement.

Spørsmål to : ser noen profiler her heter anonym ? Hvordan får man dette til? Og er ikke i utgangspunktet alle profiler her det, siden vi ikke har egne navn og info ?
Lån telefonen til en bekjent som ikke har behov for å gå på tinder?
Kjøp ett kjipt kontantkort til ett par hundrelapper?

Høres ut som ett problem som egentlig ikke er ett problem om du bruker hodet litt.
Sist endret av mr.roundtree; 12. januar 2023 kl. 17:35.
Ingen jeg kan spørre om å låne tlf til det. Men kontantkort fungerer slik at man får et SIM-kort å kan sette i tlf eller?
Sitat av hbcx Vis innlegg
Ingen jeg kan spørre om å låne tlf til det. Men kontantkort fungerer slik at man får et SIM-kort å kan sette i tlf eller?
Vis hele sitatet...

Det stemmer. Du får sim kort, og må aktivere det på nett, så er det tut og kjør

her er en link til telenor sine sider, litt nede på siden så får du svar på litt spørsmål angående hvordan det fungerer osv :=)

https://www.telenor.no/mobilabonnement/kontantkort/
Sist endret av mr.roundtree; 12. januar 2023 kl. 22:49.
Sitat av Quer Vis innlegg
Hei.
Har tidligere hatt en tinderkonto som jeg ble utestengt fra da noen rapporterte meg, og jeg ble sperret fra Tinder. Personen var en eks som ville hevne seg. Nå etter noen år ønsker jeg å lage en ny konto, men kan ikke for mitt tlf nr er utestengt fra å ha konto der. For å lage en profil der MÅ man ha et tlfnr man får sendt en kode til en gang ved opprettelse. Mitt spørsmål er : hvordan kan jeg få dette til? Har ikke lyst å kjøpe et nytt telefonabonnement.

Spørsmål to : ser noen profiler her heter anonym ? Hvordan får man dette til? Og er ikke i utgangspunktet alle profiler her det, siden vi ikke har egne navn og info ?
Vis hele sitatet...
Du kan poste og svare anonymt i visse underforum. Anonyme engangskontoer.
Sitat av mr.roundtree Vis innlegg
Lån telefonen til en bekjent som ikke har behov for å gå på tinder?
Kjøp ett kjipt kontantkort til ett par hundrelapper?

Høres ut som ett problem som egentlig ikke er ett problem om du bruker hodet litt.
Vis hele sitatet...
For de som ikke er løsningsorienterte så er selve livet et stort problem
Er ikke det slik at Tinder også banner enheten som er brukt?
https://smspva.com/ Fyll opp litt saldo, si 30kr eller noe. Koster 5kr per nr, betaler ikke om ikke smsen kommer. Vet det finnes gratis tjenester av disse, men ofte fungerer dem ikke. Denne har funka til alle mine formål uten problem. Du bestiller tlf nr og velger hva slags tjeneste du skal bruke dem til og hvilket land du ønsker. Om dem ikke har Tinder som en egen tjeneste velger du ”Other”. Tipper tlf nr fra fleste land eks Norge også fungerer for å registrere seg ettersom vi er et flerkulturelt samfunn F.eks har ukrainske tlf nr alltid fungert på norske sider for min del.
Sist endret av Emilher1; 18. januar 2023 kl. 09:11.