Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1637
Jeg trenger det stoffet, noen som vet?
Trådstarter
7 0
Sitat av mrracerhacker Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Dessverre utsolgt, men takk
Jeg gikk og spurte på Meny i slaktediaken der fikk kjøpt en halv kilo, er noen år siden har akkurat brukt det opp. Så må ut og kjøpe igjen selv. Men hør med slaktere og slaktedisker
Trådstarter
7 0
Sitat av tearz83 Vis innlegg
Jeg gikk og spurte på Meny i slaktediaken der fikk kjøpt en halv kilo, er noen år siden har akkurat brukt det opp. Så må ut og kjøpe igjen selv. Men hør med slaktere og slaktedisker
Vis hele sitatet...
Takk! Men er det natriumnitritt >95% de selger, eller er det noe annet?
Sist endret av verrierr; 1. januar 2023 kl. 23:28.
Søk på nitrittsalt istedenfor Natriumnitritt, da finner du nok flere nettbutikker.
Skal vel være det samme?
Jeg regner med det skal brukes i sammenheng med speking/matproduksjon. Da kan du kjøpe det fra f. Eks krydra ��

https://krydra.no/produkt/nitrittsalt-0-6/
Sitat av verrierr Vis innlegg
Takk! Men er det natriumnitritt >95% de selger, eller er det noe annet?
Vis hele sitatet...
Det husker jeg ikke, kastet boksen, men spurte bare etter nitritt salt til speking jeg, og Hu slakteren fikset det.
Uvaksinert 👍
Det er ikke lov å kjøpe. Det man kan kjøpe er det som er ferdig utblanda.
Hva skal du bruke det til?
Man må være over 18 år og ha en rekvisisjon med et dokumentert behov, samt få tillatelse av politiet for å kjøpe natriumnitritt i Norge på lovlig vis.
▼ ... over et år senere ... ▼
Kan skaffe 99% rent på visse sider