Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1013
Jeg har en fascinasjon og blir tiltrukket av kvinner som Kristin Kirkemo og Elisabeth Aaslie. Nevner disse da det er samme type kvinner jeg tiltrekkes av. Det har skadet meg mye, men velger på en måte ikke hva jeg tiltrukkes av. Eller gjør jeg?

Har vært i ekstremt kaotisk borderline-forhold, men når jeg ser tilbake så romantiserer jeg alt det «sinnsyke» vi gjorde sammen framfor alle politiaksjoner, kostnader og alvorlige hendelser som også var en del av det. Jenter som har vært bra for meg har jeg blitt lei av med en gang (hvertfall seksuelt). Det har ødelagt ekstremt mye av livet mitt, men jeg blir «trollbundet». Det ser helt sykt ut når jeg leser det jeg skriver, men samtidig er det sannheten. Ønsker en endring i mine preferanser og lurer på hvorfor det er slik.

Noen som vet hva som kan være bakenforliggende årsaker og eventuelt vet om man kan endre preferansene sine?
Hvor gammel er du?

Mange snåle og usunne "interesser" forsvinner ettersom man blir eldre. Kanskje må du innse at du må forandre på hvordan du lever livet ditt, ta en pause fra disse forholdene og type damer.

Det kan være lurt og ta litt tid som singel etter man har vært i et langvarig forhold for å få litt perspektiv på ting.
hvorfor ting ble som de ble, kanskje prate med exen, tenke over hva du trenger fra din potensielle neste partner og hva du kan gi og ikke. God natt.
Kanskje du tiltrekkes av kvinner i fengsel pga mor di?
Kanskje hun ble sexuelt lei av menn som ikke var i fengsel?
Sist endret av Montezuma; 29. januar 2023 kl. 06:31.
Du har allerede nevnt årsakene, forholdet du hadde. Forskjellen er at du ikke har lært eller blitt skremt nok av konsekvensene som har vært. Skaff deg en psykolog,